Hakutulokset

  1. M

    Kumpi "pikkumusta" juhliin?

    Tuo vetoketju tuossa edessä tekee tuosta ekasta halvan näköisen mun mielestä (ainakin kuvissa), niin minä valitsisin 2vaihtoehdon. Se on tyylikkäämpi ja juhlavampi.
  2. M

    Te jotka sektion jälkeen alatiesynnyttäny tai siinä "epäonnistuneet"

    Mulle ainakin puhuttiin, että puoli vuotta pitäisi olla sektiosta ennen ku saa aloittaa yrittämisen :o 2vuotta on järjettömän pitkä aika?
  3. M

    Te jotka sektion jälkeen alatiesynnyttäny tai siinä "epäonnistuneet"

    Minuakin kiinnostaisi. Ja myös tuliko arven kanssa jotain ongelmia raskausaikana tai ylipäätänsä oliko se kipeänä vai huomasi sitä edes mitenkään poikkeavana? Itsellä nimittäin edelleen tuo maha siitä arven päältä ja tuolta sisältä niin kipeänä, ettei voi housuja pitää vaikka sektiosta on jo...
  4. M

    Reuma ja imetys

    Joo olen jo pelännyt, että onko pakko lopettaa imetys kun ei reuman voi antaa edetä (viimeksikin meni vuosi rauhottaa kun kerkes niin pahaksi). Mutta mahtavaa jos sitä tosiaan saa käyttää. :) Kiitos hyvistä uutisista! En muista miksi aikanaan lopetin enbrellin ja vaihdoin humiraan, mutta...
  5. M

    Reuma ja imetys

    Eikö kenelläkään ole tietoa tai kokemuksia..?
  6. M

    Reuma ja imetys

    Onko täällä ketään reumaa sairastavaa, jonka ois pitänyt pohtia lääkitys asioita imetyksen aikana? Mulla on nivelreuma ja nyt on synnytyksestä noin 7viikkoa ja alkaa olla sellainen tilanne, että tarvisin lisää lääkkeitä.. Raskaus aikana mulla meni vain salazopyrin ja nyt olen ottanut lisäksi...
  7. M

    Sairaanhoitaja/terkka käytettävissäsi

    Joo haavakipu pysyy poissa tällä lääkityksellä, mutta tuo kylkikipu puskee läpi. kipu on jatkuu silloin ku sitä on, mutta tosiaan se tulee lähinnä maatessa. Jälkivuoto on ollut tosi niukkaa, mutta nyt ehkä vähän vahvistunut (mutta olen pystynyt olemaan enemmän pystyssä ja kävelemään kotona)...
  8. M

    Kylkikivut synnytyksen jälkeen

    Kiitos vastauksesta! Itselläkin kaikenlaista särkyä ja osan just hermosäryksi oon määritellyt. Ja tosiaan syön edelleen aika paljon kipulääkkeitä ja ne tulee tosiaanko tarpeeseen (3xpäivässä panadol1g+600mg burana plus kun kipu yltyy niin kovaksi, etten voi oikein liikkua otan litalginia)...
  9. M

    Sairaanhoitaja/terkka käytettävissäsi

    Haava on ulkoisesti ainakin siisti, mutta on se edelleen kipeä. Varsinkin oikealla puolella on haavan laidassa kohta, josta olivat joutuneet ulosautossa leikkaamaan vähän jotain ylimääräistä. Syön edelleen 3xpäivässä pandol 1g+600mg burana ja kun tulen niin kipeäksi, että tuntuu etten voi...
  10. M

    Kylkikivut synnytyksen jälkeen

    Hui, voisitko Hipputar kertoa millaisia kipuja sulla oli? Joo ajattelin tässä nyt vielä pari päivää seurailla tilannetta ja jos vain pahenee niin sitten lääkäriin. Muuten on kyllä onneksi alkanut vähän helpottaa kivut jo niin siksi en osaisi epäillä tulehdusta.
  11. M

    Kylkikivut synnytyksen jälkeen

    Okei, vaan ei oo kyllä mitään toivoa, että vielä pystyis mitään lihaksia harjoittamaan..
  12. M

    Sairaanhoitaja/terkka käytettävissäsi

    Hei jee! Tein oman aloituksen vaan jos täällä voisit kommentoida mistä johtuu ja miten pian ois menossa pois tai voinko ite nopeuttaa sitä jotenkin.. Jouduin sektioon, en tiedä onko sillä jotain tekemistä asian kanssa tai sillä, että vauva oli tosi ylhäällä melkein synnytykseen asti ja näin...
  13. M

    Kylkikivut synnytyksen jälkeen

    Onko muilla ollut kylkikipuja synnytyksen jälkeen? Jouduin sektioon, en tiedä onko sillä jotain tekemistä asian kanssa tai sillä, että vauva oli tosi ylhäällä melkein synnytykseen asti ja näin ollen puski pyllyään ja jalkojaan kylkiluiden alle (niin jos ne nyt yrittää palautua takaisin ?) Mutta...
  14. M

    Käynnistys ennen laskettua aikaa

    Kiitos Blue cat :) Tässä vielä pika kertomus miten mun käynnistys meni. Mulle tosiaan annettiin joskus ennen yhtätoista cytox-tabletin puolikas (en tiedä miten kirjoitetaan oikeasti). Neljän aikaan sitten kun oltiin seuraavaa taplettia antamassa oli jo sen verran supistuksia, että miettivät...
  15. M

    Käynnistys ennen laskettua aikaa

    Kiitos vastauksista! Voihan se olla, ettei sairaalassa oikein saa nukuttua, mutta kyllä sitä varmaan sielläkin sen pari tuntia nukuttua. Tai sitten jos tuntuu, ettei lähde käynnistymään niin asutaan noin 15min matkan päässä sairaalasta niin voin varmaan päästä kotiinkin koittamaan...
  16. M

    Kuivat kädet, mistä apu? kaikkea jo kokeiltu!

    Niin ja tosiaan hinta oli alle kympin pienimmässä tuubissa, niin ei maksa hirveästi kokeilla auttaisko suakin :)
  17. M

    Kuivat kädet, mistä apu? kaikkea jo kokeiltu!

    Ostin mun siskolle synttärilahjaksi juurikin tuota body shopin hamppukäsivoidetta, kun hänellä oli kädet jo ihan verillä kun pitää työnpuolesta pestä käsiä jatkuvasti. Ja se tosiaan auttoi :) Suosittelen!
  18. M

    Käynnistys ennen laskettua aikaa

    Eli ei ole ihan mahdottomuus, että käynnistettäisiin. Ihana kuulla! Tosin jos joudun samalle lääkärille, joka teki synnytystapa arvion niin silloin ei ole mitään toivoa.. Hän oli sitä mieltä, että tällaistä se loppuraskaus on deal with it. Ihmeen paljon mieliala kyllä nousi jo ihan tästä...
  19. M

    Käynnistys ennen laskettua aikaa

    Kiitos :) Joo oon kuullut, että käynnistetty synnytys voi olla hirveämpi. Mutta toisaalta olen ajatellut sen niin, että voidaanhan se joutua käynnistämään myöhemminkin ja sitten olisi vielä voimattomampi jos tämä jatkuu. Eiköhän tämä kamala raskausaika ja minkälainen tahansa synnytys aika...
  20. M

    Kumman ottaisit näiltä mitoilta mieheksesi

    Mun ukkeli on 173cm (muistaakseni) ja painaa 96kg eli aika samaa luokkaa kun tuo 175/100 vaihtoehto. Ihan hyvä paino tuokin on, mutta mies ei ole tyytyväinen vaan tällä hetkellä laihdutuskuuri on päällä. Itselle kelpaa mieluummin vähän lihavampi kuin liian laiha, mutta painohan voi toki olla...

Yhteistyössä