Hakutulokset

  1. hzz

    parisuhteessa "lapsellinen" ja lapseton

    meillä ei oo missään vaiheessa ollut mitään ongelmaa, mies 25 ite 28 ja mun lapset 5 ja 7v. tietysti alussa oli vähän opettelemista että miten niitä käsitellään ja komennetaan mutta hyvin on tulleet juttuun alusta asti :) en ollut ikinä nähnyt mun lasten olevan niin tyytyväisenä isänsä seurassa...
  2. hzz

    Britax Belted Base telakan "jalan" pituus?

    auttaa en osaa mutta tua kiinnostaisi sama...joskin ajoneuvoluettelo kieltäs ainakin meidän autossa laittamasta keskipaikalle tätä. BABY-SAFE Belted Base tämä näyttäs koko hässäkän korkeudeksi 86, tiedä sitten onko minimi vai maksimi noiden jalan ja tuen kanssa... näkyy olevan alle...
  3. hzz

    Haavevauvat todeksi 2011-2012

    täällon olo on välillä aika hirveä, jännästi unohtunu tällaset raskauden ihanuudet vuosien saatossa :( oli tosiaan jo ennen plussatestiä niin kaamea olo että siksi testasinkin aiemmin kun olin suunnitellut...ihan kesken syömisenkin saattaa alkaa tökkiä ja yököttää, kiva. painoa on tullut kyllä...
  4. hzz

    GAALA-KEITTIÖT

    tavarat tuli sovitusti ja myyjä oli asiallinen. asennuksen kanssa oli tosiaan ongelmia (ts. kaksi amisviiksistä jätkää asensi tyhjään huoneeseen L-mallin keittiön työpäivän aikana, jälkiä paikkailtiin kolme kertaa (ovien korkeudet säätämättä, takalevyn pistorasian reikä 5cm rasiaa ylempänä...
  5. hzz

    AUTO-ONGELMA 3 turvaistuinta takapenkille

    riippuu kyllä istuimista auton lisäksi. mutta luulis että mihin tahansa mallia "iso perheauto" luokan ajoneuvoon pitäs mahtua...mulla skoda octavia ja meinasin sinne laittaa kolmannenkin istuimen, järjestys on enää hakusessa :D
  6. hzz

    kolme lasta, isofixien määrä auton takapenkillä?

    nyt käytössä kaksi britaxin kidfixiä eli turvavyöistuinta 5 ja 7v lapsilla. kaukalo varmaan menis parhaiten keskelle mutta onko sinne hankala kurkotella ja sitä ei ainakaan nykyisessä autossa saa isofixillä kiinni...
  7. hzz

    kolme lasta, isofixien määrä auton takapenkillä?

    tietääkö joku onko 5-paikkaisia autoja joissa olisi kolmet isofix-kiinnikkeet...? miten olette sijoittaneet vauvan ja kaksi isompaa lasta takapenkille niin että mahtuu?
  8. hzz

    Haavevauvat todeksi 2011-2012

    helou :) kaiketi 6+0, olo ei oikein minkäänlainen :O ei kauheen paha olo muttei mitään tee mielikään syödä...kahvi ei mee alas ja päätä särki puol viikkoa kun oli kauheat vieroitusoireet siitä :( toisaalta oottaa että maha alkais kasvaa mutta toisaalta on kiva pitää tää vielä omana tietonaan...
  9. hzz

    Haavevauvat todeksi 2011-2012

    heips. jokohan uskaltaisin tänne...olo on kyllä edelleen niin sekava etten tiedä uskosko todeksi koko plussaa :D mutta 5+2 olis nyt kun yk9 tärppäsi näemmä :) kolmas lapsi ja taysiin olisin menossa joulukuun lopulla...28.12 laskurin mukaan mutta saa nähdä muuttuuko se johonkin kunhan joskus...
  10. hzz

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    moi. halit sannulille, vaikkei pitkällä oliskaan niin eniten perseestä kun kerkiää innostua ja sitten käykin noin :( tosin montakohan kertaa itekin on miehelle menny hihkumaan että ei oo muuten menkkoja näkynyt ja sitten muutama tunti niin ne alkaakin...ja varsinkin sillon kierron mukaan...
  11. hzz

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    turvottaa niin maan prkleesti. eli oon varmaan syönyt jotain ilmavaivaruokaa vaan :D pikkumyy ei tästä kovin pitkä matka oo lakeuksien valtakunnan rajalle mutta harvemmin mä tuollai oikeasti puhun :) mut toivottavasti se muori oli oikeessa onnittelujen suhteen :D joskaan ehkä mikään ei oo...
  12. hzz

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    no hyvä tietää ettei työkaverit sit tiedä kaikkea ennen mua :D en oo tehnyt mitään hintavertailua mutta kaupasta saa 2kpl paketin johonkin neljään euroon, tuleeko ne tilaten paljon kalliimmaksi? tai jospa tilais liuskoja että voi testailla useamman kerran ja olla vielä vainoharhaisempi niin että...
  13. hzz

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    hyvä muisti, mutta lyhyt. pohdin tuos et kun (tai siis JOS joskus pääsis siihen pisteeseen että menkat jäis tulematta...) netistä tilaa testejä niin lukeeko siinä paketissa prkl isolla mistä firmasta ne tulee vai saako jostain piilonimellä? vai täytyykö vaan suksia johonkin naapurikylän kauppaan...
  14. hzz

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    jassoo. voi seksin määrä, pitäsköhän sitä siis jotenkin rajottaa että paremmin onnistus :O varmaan joku pari-kolme kertaa sattunut kaksi vuorokautta väliin sen jokapäiväisen sijaan...jospa opettelis vaan käymään nukkumaan iltasin ilman että kukaan panee maate :D en tullu kipeäksi, ainakaan...
  15. hzz

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    helou. ihan liikaa luettavaa täällä kun on viikonloppu välissä :D meni kyllä pari vapaapäivää nopeasti lattioita tehdessä, nyt pääsee jo kämpässä kävelemään ilman että tarvii kattoa mihin astuu :) toivon etten oo tulossa kipeäksi, isompi poika sairastaa samaa kun pienempi pari viikkoa sitten...
  16. hzz

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    onpas täällä jännää tänään, pitää tulla uudestaan kurkkimaan vielä ennenku töistä lähtee :D tais mun mahakivut olla sittenkin ovis, toivottavasti... vaikka en oo kiinnittänyt siihen aiemmin huomiota että noin stanan kipeä maha voisi olla...mutta tissitkin on vähän arat niin sitä se kai on...
  17. hzz

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    jestas mikä päivä oli eilen...exällä oli menny vähän päivät sekasin ja oli sitten hakenut lapset hoidosta kun menin itte töistä päästyä niitä hakemaan, ei onneks ollut kun vähän idiootti olo :kieh: ihan lievää ylireagointia kun varmaan puol tuntia itkin ja kaks tuntia oli sellanen olo että...
  18. hzz

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    sophy ihan vaan tuli mieleen että millä se gyne kattoi kaiken olevan okei? kun mulla tuli ainakin tollasia kouristuksia ja kipu oli pahentui ihan infernaaliseksi, siis sillai että silmissä pimeni kun oli munasarjakystia. eivätkä näkyneet mahan päältä ultralla mutta alakauttamallilla kylläkin...
  19. hzz

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    kitupuolituntinen menossa täällä, kökköä tällanen virka-aika että pitää viimeseen minuuttiin istua vaikkei tekemistä oliskaan. aamullahan oon tiettykin aina tyylikkäästi myöhässä niin että työaika lyhenee varmaan tunnin viikossa siitä mitä pitäs olla :D meinaa nukahtaa...mut kun tietää et...
  20. hzz

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    tuosta muuten tuli mieleen että jos miehellä olis vain pieni mahdollisuus saada lapsia niin tietysti sitten kävis niin että jos ei alottais mahdollisen synnytyksen jälkeen ehkäisyä niin mulle varmaan sattus se 0,00001% säkä juuri silloin ja samantien tulis toinen perään :D yhdellä tutulla on...

Yhteistyössä