Hakutulokset

  1. A

    Laihduttajia jyväskylästä?

    mulla alkaa nyt huomenna taas täysillä toi painonpudotus, nyt olis tavoitteena et tälläviikolla lähtis painoa puolikiloa pois. :) empähän tipu korkealta jos ei lähde :laugh: Ärsyttävä keli ulkona, ei tee mieli lähtee sinne kun vettä tulee kokoajan.. Onks teistä kumpikaan kokeillut...
  2. A

    Jyväskylän äitykäiset!!Uusia ystäviä kaipaillaan!

    nostetaampas, tätä jos löytäisit ystäviä. laitoinkin sulle yytä :wave:
  3. A

    Laihduttajia jyväskylästä?

    Hensku! Tervetuloa takas! Oli varmaan ihana reissu :) Katteelisena istuksii ja odottaa että tuut kertoon reissusta.. Mä lähden nyt leipomaan pitsaa, yritän tehdä terveyspitsan.. saas nähdä maistuuko miehelle :laugh:
  4. A

    Laihduttajia jyväskylästä?

    Mä suunnittelin et viikon päästä aloitan kunnon rääkin. Ens viikko ollaan vielä pois kotoa :ashamed: jospa sit jo alkais päästä normaaliin rytmiin. Ja sit teidän on jo pakko potkia mua persuuksille jos luistan :headwall: ottaa jo päähän kun siirtyy ja siirtyy, mut vissiin se on tälläistä...
  5. A

    Linnanmäen laitteista

    kokemuksesta tiedän ettei kaikkiin silti pääse. Osa on "turvallisia" myös pienille ja niihin ei turvarajoitusten vuoksi pääse. TÄnä kesänä käytiin siellä. Erikoislupa pitää olla että pääsee mukaan myös osaan niistä joihin muuten pääsisi. Nyt taisin selittää hankalasti mut se mukaan pääseminen...
  6. A

    nyt kyllä kerrotte et onko noi emmaljungan scootter rattaat mistään kotosin!

    Älä osta! Meillä ainakin renkaat alkoi hyvin äkkiä vemputtaa ja niin kävi myös kaverin kärryille. Nuo kenno renkaat menee äkkiä huonoiksi. Meillä renkaat vaihdettu jo kerran ja jatkossa menis omaan maksuun.. Takuu ei korvaa kaikkea. Ja meillä työnnettiin niissä viikon verran alle 10 kilon...
  7. A

    Ohrapuuron ohje?

    Meillä on tälläinen: 1 litra maitoa 4 1/2dl hiutaleita suolaa (halutessaan) kiehauta maito ja lisää sinne puurohiutaleet, anna kiehua kolme minuuttia ja sen jälkeen hautua kannen alla 10minsaa. Olikos tästä apua?
  8. A

    Kuinka tehdään oikea pannukahvi?

    Kiitos vastanneille! :hug: Täytyy tehdä koe keitos ja kattoo kuinka onnistuu :)
  9. A

    Missä kaikki jyväskyläläiset on?

    Heips! Eikö mun yyt tule perille.. kukaan ei ole mulle vastannut?
  10. A

    Laihduttajia jyväskylästä?

    Hensku oikein paljon onnea sulle! taidatkin nyt olla häämatkalla tai sit mä olen jälleen eriviikossa! Meillä on täällä tytön leikkimökki projekti kesken, tänäänp itäs ettiä sinne pöytä ja liina. Sit alkais oleen jo suunnilleen kaikki kunnossa :) Laihis into on nyt kyl jossain aivan taka...
  11. A

    Kuinka tehdään oikea pannukahvi?

    Voiskos joku nyt auttaa tietämätöntä :ashamed: Kuinka valmistetaan aito pannukahvi? Multa löytyy kahvipannu ja pannukahvi aine.. En vaan tiedä pitääkö vesi ensin keittää vai laitetaanko porot pannun pohjalle ja vesi päälle ja sit vaan kiehumaan liedelle? Ja kuinka paljon noita kahviporoja...
  12. A

    Laihduttajia jyväskylästä?

    Anteeks kun en ole mitäänk irjoitellut!! :ashamed: Meillä oli miehellä kesäloma ja saatiin inspis vähän kiertää suomea, ylihuomenna matka taas jatkuu.. Sit ollaan vielä viikon verran pois jyväskylästä. Sit tää hulabaloo rauhoittuu ja mäkin ehdin koneelle! Mikäli sit vielä joukkoon mahdun...
  13. A

    Laihduttajia jyväskylästä?

    Mäkin otan kantaa näihin keskusteluihin =) Mä söin aikoinaan esikoisen jälkeen ehkäisypillereitä noin vuoden, no sit saatiinkin aika lapsettomuus klinikalle kun selvis ettei noita saisi syödä 6kk pidempää. :'( Lääkäri oli tokikin mulle vaan sanonut et syö vaan, muita ei voi käyttää...
  14. A

    Laihduttajia jyväskylästä?

    Mulla on ollut vastaavasti kamala komerosiivous menossa, en vaan tiiä mihin noi kaikki vauvatavarat tunkis myyntiin kun osan jo muutenkin olen kantanut neuvolaan. Siitä huolimatta tuota tavaraa on ja paljon :headwall: Mulla oli tavoitteena kaivaa kuntopyörä esiin ja aloittaa sillä...
  15. A

    Laihduttajia jyväskylästä?

    Aivan täältä kaupungin vierestä, kangasvuoresta. Laitoinkin sulle yytä tulemaan, en halunnut tunkea väkisin porukkaan jos vaikka ette siihen enempää halua. :)
  16. A

    Missä kaikki jyväskyläläiset on?

    Heipsistä! Missä pyörii kaikki jyväskyläläiset äidit lapsineen? Tiedän että täällä on paljon äitejä ja lapsia, tosin itse asutaan alueella jossa ei ole edes leikkipuistoa!! Etsinnässä miellä olisinkin puistoseuraa lapsille ja toki muutenkin vain uusia tuttavuuksia. Nyt etenkin kesän ajan kun...
  17. A

    Laihduttajia jyväskylästä?

    täällä olis myös yksi jyväskyläläinen :wave:
  18. A

    Heinäkuun 2007 taaperot

    Meillä oli tänään lääkäri käynti edessä ja hiukan rupes siellä jo naurattamaankin.. Vaikkakaan ei tuo asia ollut niin hauska.. Käytiin siellä ekan kerran maanantaina ja nyt piti olla kontrolli käynti korvista. No lääkäri aikansa tutki ja tutki.. Mietti.. ihmetteli eikä selvästi tiennyt mitä olis...
  19. A

    Heinäkuun 2007 taaperot

    Onnea sankarille! :flower:

Yhteistyössä