Hakutulokset

  1. Babies

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Kiitos teille kaikille :love: Toivon että joku siellä ruudun takana on saanut jonkunlaista apua/vertaistukea meidän höpinöistä :)
  2. Babies

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Onnea NM81! Mullaki ponnistusvaihe 45min silkkaa tuskaa :LOL: Kyllä se nyt naurattaa..mut eipä sillon :whistle: Meillä poika oli siis avosuisessa tarjonnassa. Onnea ironmom! Olipa sullaki aikamoinen savotta toi synnytys :eek: Eilen päästiin kotiin 2vrk iässä :love: Nyt opetellaan arkea ja...
  3. Babies

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Meille syntyi pieni poika eilen illalla :) Eli tosiaan perjantaina aloteltiin ballongilla ja illalla puhkottiiin kalvot kun ballongi tippui..tämä aiheutti yöksi epäsäännölliset mutta kivuliaat supistukset joihin sain panadolia ja oxynormia. Aamulla laitettiin oksitosiini tippa, jota piti lisätä...
  4. Babies

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Noni, eipä tullu meidän toukokuisesta toukokuista (n) Huomenna taas yliaikakontrolli, sillon 41+4. Maanantaina kävin jo käyrillä ja toteamassa että kaulaa vielä 3cm ja ehkä just hätäseen kahdelle sormelle auki :sick: Eikä sisätutkimus saanu mitään supistuksia aikaan. Pojan painoarvio 3850g...
  5. Babies

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Täällä tänään 40+2 ja edelleen kasassa. Eilen kävin neuvolassa ja samaa tasasta rataa mennään tän raskauden suhteen. Varattiin aika ens maanantaille yliaikaikontrolliin, sillon 41+0. Ajattelin vonkua ballongia sillon, jos se sais vaikka synnytyksen suht luonnollisesti käyntiin. Th tosin sanoi...
  6. Babies

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Kiva kuulla teidän kuulumisia VV! Vauva-arki vie kyllä mennessään :love: NM81 Meillä meni äitienpäivä aika perinteisesti, sain aamupalan ja pojan tekemän lahjan + kortin sänkyyn. Sitte vielä mentiin anopille syömään :) Tuo 5-vuotias vaan harmitteli etten voi pitää hänen tekemää rannekorua...
  7. Babies

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Mitäs tänne kuuluu? Olis kiva kuulla niiden kuulumisia ketkä ei oo facessa :) Mulla tänään 39+1 eikä merkkiäkään synnytyksestä. Tai toki harkkasupistuksia tulee aina silloin tällöin, etenkin iltasin mut siihen se sitten jää. Oon nyt asennoitunu siihen että mennää sinne yliaikaiskontrolliin 29.5...
  8. Babies

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Onnea Elsaalviina ja Mimmu :love: Mulla tänään vasta 38+0. Esikoisen synttärit eilen saatu vietettyä, siivosin koko viime viikon ja vouhkasin niistä. Nyt kun ne on ohi niin tuli ihme tylsyys ja ahdistus...Nyt ei voi kun ootella (n) Vaikka välillä tuntuu etten haluukkaan synnyttää :ROFLMAO...
  9. Babies

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Onnea kaikille vauvan jo saaneille :love::love: En edes muista ketä kaikkia nyt on kun KAIKKI synnyttää :LOL: Mie olen täällä viimesenä - LA 22.5, esikoinen käynnistettiin 42+0. Onneksi synnytystapa-arviossa lääkäri sanoi että nykyään käynnistellään vkoilla 41+, ja mulla olis eka...
  10. Babies

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Onnea VV ja StiinaM :love::love: Muistan itekin ekan synnytyksen jälkeen todenneeni ettei enää ikinä mutta niin sitä vaan tässä ollaan :LOL: Mulla oli viime maanantaina synnytystapa-arvio(36+0), koska esikoisen kanssa oli pitkittynyt ponnistusvaihe ja imukuppisynnytys. Ekaa kertaa teki kyllä...
  11. Babies

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Tosta lirahtelusta... Mulla on tullu raskauden aikana paljon valkovuotoa mut viime yönä sain kyllä elämäni säikäytyksen :eek: Kävin pissalla n. klo 04, ja otin pikkuhousunsuojan pois kun se oli ihan rutussa. Menin sänkyyn ja huomasin että pikkuhousut oli ihan märät :sick: Eiku vaihtamaan housut...
  12. Babies

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Whaaat! Taas vauva :love: Onnea pupumama! Onks sulla tehty sisätutkimusta, että onko kohdunsuu ollu ihan ok? Mulla tuli nyt vähän paniikki että täähän voi syntyä millon vaan :LOL: Ironmom Paranemisia! Vatsatauti on kyllä pahin kaikista :sick:
  13. Babies

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Mites ninnanannan lääkäri ja ultra meni eilen? Hehkuta vaan vauveli vanhalle, minusta on ihan kiva kuulla että jollain on fyysisesti hyvä olo :) Mulla on noi liitokset niin löystyneet että etenkin vasen nivunen on k i p e ä. Kiva ajella autoa kun kytkintä nostaessa vihlasee kivasti o_O...
  14. Babies

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Tänään 33+0! En jotenkin yhtään osaa kuvitella miltä vauva näyttää ja just että onko hiuksia tms. o_O Jännä nähä minkälainen tyyppi sieltä tulee ;) Kävin viime viikolla neuvolalääkärillä ja teki tämän raskauden ekan sisätutkimuksen. Eikä siinä, paikat oli pehmenny. Kävin lukemaan esikoisen...
  15. Babies

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Tsemppiä Hookoo-82 pennun kanssa! Toi alku on aina ihan järkyttävää ennenkun oppii sisäsiistiksi..Meillä vielä koira aikanaan osotti mieltään kun jäi yksin ja kuseksi matoille (n) Me otettiin koiranpentu reilu viitisen vuotta sitten, ja kaks viikkoa sen jälkeen tein positiivisen raskautestin :)...
  16. Babies

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Ja taas on monta sivua tekstiä :) Nyt on ne yöunet menneet multaki. Melkein viikon päivät pyöriny ja ähkiny ja möhkiny yöt. Töitäki kävin kokeilemassa puolentoista viikon verran, mutta viimesimmän iltavuoron jälkeen yö meni kipujen kanssa valvoessa :unsure: Tiistaina pääsen onneksi...
  17. Babies

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Pähkinäpuu Mulla ei ole valitettavasti vastausta sun kysymykseen koska itse oon pohtinut samaa. Mullaki toinen raskaus. Olen kans miettinyt noita menkkamaisia jomotuksia että mistä johtuu? Ja kun kaikki puhuu että supistukset kovettaa mahan...Niin mulla välillä kiristää vaan mahan sivuilta - eli...
  18. Babies

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Onnea Mikayla! :love: Mulla meni ihan pasmat sekasin kun on jo syntyny vauva :LOL: Hyvä että sain nukuttua yöllä kun mietin että kohtahan tääki jo syntyy :eek: Haitko Pupumama tukivyön? Minä hain paikallisesta apuvälinelainaamosta ja se on kyllä auttanu! Kävin lääkärissäki luullen että mulla...
  19. Babies

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Yleensähän oon ihan maalaisjärjellä varustettu ihminen, mutta tietäähän sen näissä hormonihuuruissa että kun lukee jotain tietyssä mielentilassa... :rolleyes: Pitäs ehkä loppuraskauden ajaksi lopettaa kaikkien tutkimusten ja lööppien lukeminen :p Hyvä että sait hampaat kuntoon Forester :) Mulla...
  20. Babies

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Sokerirasituksessa 1h raja-arvo on 10.0 ja 2h 8.0..Ehkäpä ne on sen sokerilitkun takia korkeemmat?

Yhteistyössä