Hakutulokset

  1. K

    mielenilmaus 31.5. !!!

    tule mukaan Eduskuntatalolle. paljon eri järjestojä osallistuu
  2. K

    mielenilmaus 31.5. !!!

    ja vielä: Anna Väinälän Sosiaali- ja terveysministeriölle ja Kuntaliitolle tekemän selvityksen mukaan kotona olevien vanhempien lasten päivähoidon syitä ovat mm. erityislapsen hoito kotona sisaruksen ollessa päivähoidossa, opiskelu, pätkätyö, vanhemman pitkä sairasloma, vanhempi (huoltaja) on...
  3. K

    mielenilmaus 31.5. !!!

    jos tulot on hyvin pienet niin silloin ei joudu maksamaan hoidosta mitään. Pitäisikö siis köyhiltä evätä oikeus päivähoitoon? Rikkaat ja työssäkäyvät saavat vaan laittaa lapsensa hoitoon, niinkö? Ihmiset eivät todellakaan ole kotona "huvikseen", taustalla on sairautta, työttömyyttä...
  4. K

    adressi hoitomaksuista

    no onneksi tuhat muuta on jo allekirjoittanut!
  5. K

    päivähoitomaksut

    itse olen osa-aikatöissä ja tuloni ovat niin pienet ja työaikani kuitenkin sellaiset ettei osa-aikaisena ehdi suoriutua niistä (työmatkat vievät Hesassa pirusti aikaa ilman autoa jota ei ole varaa pitää). Miksei hallitus voisi korottaa maksuja yläpäästä? miksi vähävaraisilta pitää ottaa...
  6. K

    päivähoitomaksut

    virhe linkissä, nyt on oikein http://www.adressit.com/nollamaksu
  7. K

    päivähoitomaksut

    Mielenilmauksen organisoinnista kiinnostuneet meiliä bodil.rosengren@yyl.fi Seuratkaa sivua http://www.adressit.com/nollamaksu, lisätiedot laitetaan sinne. Mielenilmaus on tarkoitus järjestää lähipäivinä. Olethan messissä?
  8. K

    päivähoitomaksut

    olemme juuri järjestämässä mielenilmausta asiasta Helsingin seudulle, toivotaan että osallistutte. Laitan lisää tietoa kun asiat lähtevät rullaamaan
  9. K

    päivähoitomaksut

    Moikka, olen osa-aikatöissäkäyvä yh ja nuo päiväkotimaksujen nousut koskevat juuri minua... huolestuttaa, miten on varaa minimituloista maksaa noita maksuja. Juuri olin hakenut hoitopaikkaa elokuusta alkaen, lapsi silloin 1v8kk Onko muita huolestuneita?
  10. K

    Miksi tatuointi tms eron jälkeen?

    kai se on ihan sama juttu kun että eron jälkeen käy kampaajalla tms. haluaa piristää itseään
  11. K

    miten yh tyydyttää seksin tarpeensa?

    tätä kysymystä olen itsekin pohtinut. mä olen niin kranttu, etten kelpuuta ketä tahansa tarpeiden tyydyttäjää, ei vaan sovi mun tyyliin. no sitten olen aika äreä nykyään kun ei seksistä tietoakaan. miehiä on tossa alkanut jo vähän pyörimään ympärillä, mutta kun ei kiinnosta niin ei. mullakin toi...
  12. K

    tiedättekö

    täällä oli tossa oikealla alareunassa jokuaika sitten sellanen linkki onko lapsesi suomen suloisin tms. tekstillä valokuvakilpailu.Mihinkä hävinnyt vai joko se loppui?!?
  13. K

    Lapsenvahtivaihtarit?

    Hesassa kanssa Axelle34@suomi24.fi
  14. K

    Sekaset fiilikset

    Varmasti vaikea tilanne, mikä on oma kantasi aborttiin? Kestätkö sen ajatuksena vai et? Siis oli päätös kumpi vaan tee niinkuin sydämesi sanoo... Yksinhuoltajana pärjää kyllä, mutta raskasta se on. Itse en olisi aborttia voinut tehdä, olisin katunut sitä ikuisesti, joten sitten olen hoitanut...
  15. K

    Ihana visuaalinen euroviisu lava, olen ylpeä suomalainen :)

    Eikö ole kaunis visuaalinen ilme, mitä tv:stä näkyy? Minusta ainakin on!
  16. K

    vauva-aiheisia runoja?

    Haluaisin ilmoittaa sukulaisille vauvan syntymästä runolla.. En ole vain löytänyt yhtään hyvää. Oisko kellään? Kiitos!
  17. K

    Päiväkerhoja

    Onko olemassa muita päiväkerhoja kuin seurakunnanpäiväkerho? Ja minkä ikäisille nuo kerhot on suunnattu?
  18. K

    sinkkuäidit

    Multa pari kaveria ilmottautui, tiedossa hurjaa realitydraamaa jos ne pääsee... Twistedsister: älä nyt noin epätoivoiseksi ryhdy, mikset sais miestä? Kyllä niitä kaikille piisaa jossain vaiheessa. Täytyy vaan ensin ajatella itsestään mukavia juttuja niin muutkin sitten kiinnostuvat.
  19. K

    Helsingin parhaat bilepaikat 3-kymppisille?

    Missä on menoa ja sinkkumiehiä? :)
  20. K

    muita taaperoimettäjiä?

    Maailman terveysjärjsetö kehottaa imettämään lasta 2vuotiaaksi, myös länsimaissa! Ihana lukea tätä ketjua, kun kukaan lähipiirissä ei imetä enää, olen ainut joka imettää yli 1v. lasta. Kiva lukea toisten ajatuksia.

Yhteistyössä