Hakutulokset

  1. T

    Mä KUOLEN tähän närästykseen...

    Mustikkakeitto, auttaa mulla paremmin kamalaan närästykseen, mitä rennie. Somac-kuuri pitää närästyksen pois pitkään, mutta en tiedä saako sitä raskauden aikana käyttää, todnäk ei.
  2. T

    kellon metallirannekkeen pienennys itse?

    Se pienennys maksaa 5-15e, niin kannattaako sen vuoksi alkaa itse tekemään ja mahdollisesti pilaamaan.
  3. T

    Tunnistaako joku täällä aidon Burberryn feikistä? *kuvalinkki*

    En uskaltais ostaa, 0palaute, liian halpa, muut nikit ja miksei noista lapuista ole samanlaista kuvaa, kuin itse laukusta? Kuka tahansa voi käydä stockalla kuvaamassa laput ja liittää ne mukaan ilmoon, mutta jos siinä näkyis toi sama sohva, niin lisäis ees vähän uskottavuutta. Jo tosiaan nuo...
  4. T

    Tehdäämpä pieni kysely..Onko teidän mielestä oikein, että mies joutuu maksamaan elatusapua lapsesta jota ei halunnut?

    Kyllä mä sen lain tiedän, ei ole siitä kiinni, vaan siitä, jotta se ei kelpaa jos miehet on panematta, eikä sekään, jos mies panee ja kumi menee rikki. Eli mikä SUN ongelma on? Tampooni vinossa?
  5. T

    Tehdäämpä pieni kysely..Onko teidän mielestä oikein, että mies joutuu maksamaan elatusapua lapsesta jota ei halunnut?

    Hahah, siis teidän mielestä miehen pitää panna, mutta muistaa kysyä ennen panemista, mitä tehdään, jos kumi menee rikki. Jos nainen sanoo, jotta pitää lapsen mahdollisessa raskaudessa ja mies ei lasta halua, niin silloin jätetään panematta? Eli summa summarum: Mies voi tehdä valmiiksi baariin...
  6. T

    Tehdäämpä pieni kysely..Onko teidän mielestä oikein, että mies joutuu maksamaan elatusapua lapsesta jota ei halunnut?

    Eli siis kaikille miehille ilmainen vinkki, älkää enää menkö panemaan. Voi, kuinka ratkiriemukkaita aloituksia sen jälkeen täältä löytyy :D
  7. T

    Tehdäämpä pieni kysely..Onko teidän mielestä oikein, että mies joutuu maksamaan elatusapua lapsesta jota ei halunnut?

    Juu suu vaahdossa täällä todellakin vedän :) Te voitte miettiä sitä lasta ihan rauhassa, mä vaan kerron teille mammoille, jotta todellakaan miehen ei tarvi siitä maksaa jos se ei sitä halua. Eihän se ämmäkään jätä aborttia tekemättä, jos ite ei halua sitä kersaa, mutta mies haluaa. Eiku...
  8. T

    Tehdäämpä pieni kysely..Onko teidän mielestä oikein, että mies joutuu maksamaan elatusapua lapsesta jota ei halunnut?

    En jaksanut edes lukea koko ketjua, mutta Dechsin kanssa samaa mieltä. Mutta siis, jos TEIDÄN mielestä vastuunkanto lähtee siitä hetkestä, kun mennään sänkyyn, niin sittenhän se tarkoittaa myös sitä, jotta myös sillä mammalla PITÄISI olla sen verran kiviä taskunpohjalla, jotta ei edes tarvisi...
  9. T

    Naurettavuuden huippu. Äiti järkyttyi koulun biologiankirjasta

    Tarpeeksi, kun yrittää, niin kyllä ne lapset saa kieroon kasvamaan ja taas voidaan kirjoitella pääkirjoitusta "antakaa tytöt pesää, niin näin pahoja asioita ei käy."
  10. T

    Palstan säännöt!

    Ja kaikkein tärkein! Muista kysyä palstalta mahdatko olla raskaana. ps kuva ois kiva!
  11. T

    Palstan säännöt!

    Jos nyt oikein muistan, niin lasta ei saa jättää yksin edes vessassa käynnin ajaksi. Hyvä äiti voi pidättää. Onneksi mulla ei ole lapsia. Mä oisin varmaan jo linnassa, kun lapset ois heitteillä vessassa ja suihkussa käynnin vuoksi..
  12. T

    Mistäköhän rikoksista kysymys (Hki sulkee kaksi päiväkotia)

    Huumerikos, vakavat pahoinpitelyt, tapot yms mitkä myös estää lasten parissa työskentelyn.
  13. T

    Onko pakko soittaa hätänumeroon?

    Poliisilla on myös päivystys, en muista moneen se virallisesti on auki, mutta 24/7 pitäis numeron toimia, eriasia kerkeävätkö vastata, sekin numero löytyy poliisi.fi sivuilta. Soita sinne.
  14. T

    Onko Jutta Urpilainen ikäisensä näköinen? 35v?

    Mun mielestä näyttää todella paljon vanhemmalle, ainakin, kun vertaan samanikäisiin ihmisiin, jotka tunne. Tai sitten kaikki mun kaverit vaan näyttää todella paljon nuoremmille.
  15. T

    "Joka väittää, ettei voi laihtua, valehtelee"

    Pakko vielä jatkaa. Totta, toiset lihoo herkemmin, MUTTA silti TODELLA MONI ottaa sen TEKOSYYKSI. "meillä on läskigeeni, niin lihon heti, enkä laihdu yhtään." Edelleen vielä kerran kertaan: Olen itsekin läskisuvusta, hoin samaa litaniaa "lihon, kun näenkin pullaa enkä laihdu yhtään" olin...
  16. T

    Meniskö läpi jos kirkkain silmin väittäis uudeks trendiks?

    Mä haluan oranssin tukan, se ois jotenki niin ihana. Eli joo, tulosta tuo mun kommentti tukemaan tätä trendiväitöstä :)
  17. T

    "Joka väittää, ettei voi laihtua, valehtelee"

    Se ei ollut mitään vihjailua, mutta olen ns. läskisuvusta, jossa on kaikki mahdolliset taudit diabeteksestä verenpaineeseen ja huonoon selkään ja minulla on paljon myös painon kanssa taistelleita ystäviä ja jos heistä kaikki ovat painon saaneet jossain vaiheessa tippumaan helposti, niin tottakai...
  18. T

    "Joka väittää, ettei voi laihtua, valehtelee"

    Jees sori, kyllä musta oli myös "silloin ennen" mukavampi kuunnella, kuinka laihdutus oli ollut jollekin helppoa ja miettiä, jotta on se joskus vielä mullekin. Ja vaikka olin aina, ihan pennusta asti ollut todella ylipainoinen, niin en sitä koskaan ottanut vittuiluna. Mutta täytyy jatkossa...
  19. T

    "Joka väittää, ettei voi laihtua, valehtelee"

    Vielä, kun linkität sen missä sanoin "laiska" ja "plösö", niin olen tyytyväinen. Kiitos. :D Joku tuolla sanoi, jotta röökin lopetus oli HELPPOA, sitä on muutkin sanonut, ei se mulle ole helppoa. Ihan vaan sen vuoksi, kun mulla ei riitä motivaatio sitä lopettaa. Ei vaan kiinnosta. Onko se...
  20. T

    Mä en ymmärrä tietokoneista/taiteesta/matematiikasta mitään?

    Mä oon opetellut tänä vuonna uuden hienon lauseen: En ymmärrä, eikä kiinnosta opetella.

Yhteistyössä