Hakutulokset

  1. D

    Käyt vessassa, MUTTA.... minkä näistä valitsisit jos olisi aivan pakko?

    Mua häiritsee tälläsissä kysymyksissä se, että en keksi ikinä tilannetta jossa joku näistä skenaarioista olis aivan pakko toteuttaa, enkä siks tajua koko keskustelun ideaa. :D
  2. D

    Eikö kukaan ole kyllästynyt näihin helteisiin?

    Tää on vasta toinen lämmin päivä täällä, eipä tähän oo vielä ehtiny kyllästyä :D Niin kauan kun tuuletin toimii ja töissä ilmastointi, niin musta tää on ihan kivaa.
  3. D

    Eiks noi uusperhekuviot ole hirveän hankalia?

    No sellasta se elämä on. Ei se ~perheidylli aina toimi niin että on mies ja nainen ja 2,3 lasta. Ei mikään oo liian hankalaa jos asiat haluaa saada toimimaan.
  4. D

    Tyhmä kysyy junamatkasta..

    Siis tunget ne sinne ylähyllylle, paikkasi yläpuolelle. Ei niitä kukaan raahaa vessareissulla mukanaan.
  5. D

    Naamakirjassa suljettu ja salainen ryhmä...

    Ei näy, eiks se oo vähän niinkuin se koko idea? :D
  6. D

    Uskotko Jumalaan?

    Uskis totesi tuolla, ettei logiikkaa tarvitse hylätä jos haluaa uskoa. Vielä vähän takerrun siihen. :D Ensimmäinen kysymys, missä logiikka pitää heittää metsään on pahan ongelma, miksi maailma on niin paha jos Jumala on niin hyvä? Koska sitähän me emme voi päätellä, koska Jumala yksin...
  7. D

    mikä sen biisin nimi on jossa lauletaan että poika on tullut kotiin?

    Tää on loistava. Jää helposti päähän. Mun mielestä parempi kuin Ihanaa Leijonat Ihanaa uus versio.
  8. D

    Uskotko Jumalaan?

    Olen lukenut sitä itsekin jonkin verran. Tarpeeksi, käsittääkseni. Yksi asia, mikä mua henkilökohtaisesti aina ärsyttää uskonnossa. "Sitä et voi ymmärtää ennen kuin Pyhän Hengen kautta!" Se on aika kätevä keino teillä, kumota kaikki vastaväitteet tuollaisella pohjattomalla kommentilla. Mutta...
  9. D

    mikä sen biisin nimi on jossa lauletaan että poika on tullut kotiin?

    Poju - Poika (saunoo). Ei yleensä sitä tyylilajia mitä kuuntelen, mutta tuo biisi tuo hyvän mielen. Ja varmasti tekee sitä myös vuosien ja vuosien jälkeen. :)
  10. D

    Uskotko Jumalaan?

    Ooksä lukenu raamattua miten tarkkaan? Koska kyllä se on. Jo senkin takia, että se on kirjoitettu niin kauan aikaa sitten, jolloin sovinistisuus on vain väistämätön tosiasia. (Tosin Raamattua ei kirjoitettu ei 2000 vuotta sitten, luotan siihen että kaikki tietävät Raamatun olevan kirja joka on...
  11. D

    Uskotko Jumalaan?

    En usko. Jumala on looginen mahdottomuus, ja jos ihminen ei voi luottaa omaan päättelykykyynsä, niin mihin sitten? (Jumalaan vai, heh heh...) Ylipäätään maailma olisi kyllä parempi paikka kun ihmiset lakkaisivat höperehtämästä ja hyväksyisivät tosiasiat. Yhdessä asiassa Marx oli oikeassa...
  12. D

    aurinko menee pilveen

    Ei tänään ole auringonpimennystä. Eikä maailmanloppuakaan. Minkä takia näitä alotuksia pitää ees tehdä.
  13. D

    Olen ollut 11 vuotta kotona täytän huomenna 30v, haluatko kysyä jotain?

    Oliks sun unelmana aina perhe, vai halusitko tehdä jotain muuta? Ja jos niin, miksi et yrittänyt päästä tekemään sitä ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen?
  14. D

    Huominen maailmanLoppu.

    Tulevia ja menneitä. :D Mut ihan satavarmoja kaikki. :D
  15. D

    Uskotteko, että huomenna tulee kova maanjäristys myös Suomeen?

    Ai täällä oli vielä tällänenkin ketju :popcorn: :laugh:
  16. D

    Huominen maailmanLoppu.

    Tätä oon yrittäny viime päivinä etsiä näille hermoheikoille :D Loistava.
  17. D

    Huominen maailmanLoppu.

    Nosiisomg. Onhan se hyvä saada nekin kaikki muut ihmiset pois sieltäKristinuskon välitilasta! On siellä osa saanut jo odottaakin tuomiotaan :D Joo en tiedä, Ilmestyskirjahan toki on ehkä suurinta skeidaa mitä olen ikänäni lukenut, eikä tuo Luukkaan evankeliumikaan siitä kauaksi jää. Jos siis...
  18. D

    Maata lähestyy tuntematon suuri lohkare

    No pyh pyh, trolli. ETA. Ihme hysteriaa. Sitä paitsi joku tohotti mulle että se huominen maailmanloppu alkaa koko maailman laajuisella maanjäristyksellä? Sehän ei ole edes käytännössä mahdollista joten reeeelax. Se hörhöennustaja ei ole sanonut mitään tunnistamattomasta kappaleesta, eikä...
  19. D

    kaveripyyntö lähetetty

    Mun käsityksen mukaan ne näkyy niin kauan kun se joko poistaa tai hyväksyy kaveripyynnön. Edelliset ei näy, mutta sun kaveripyynnön jälkeiset kyllä.

Yhteistyössä