Hakutulokset

  1. P

    Tekemistä porukalle

    Kiitti!!
  2. P

    Tekemistä porukalle

    Porista. Tiiän, että Ulvilassa ainakin ois jousiammunta"kerho".
  3. P

    Tekemistä porukalle

    Iltapäivälle siis tarttis jotain keksiä. Illalla syömään ja sen jälkeen varmaankin baariin. Pääseekös jousiammuntaa kokeilemaan ihan jossain harrastajapaikas ja mitä mahtaa maksaa?
  4. P

    Tekemistä porukalle

    Helou! Kaveriporukan pikkujoulut tulossa ja pitäis alkuiltaan keksiä jotain tekemistä. 6 henkilöö ois ja iältä porukka 30v molemmin puolin. Keilausta piti olla, mutta ei ollut enää vapaata. Oisko kellään hyviä ideoita?
  5. P

    Päiväkotiasiaa!

    Itse kantsii olla aktiivinen ja kysellä.
  6. P

    Hormonikierukka?

    Mulla kans vuoden ollut ja hyvin toiminu. Toisilla jää kuukautisetkin pois, toisilla ei. Itselläni on vuodot pienentynyt huomattavasti.
  7. P

    Mikä on suosikkisi Oriflame-tuotteesi?

    Tällä hetkellä ne GG:n puuteripallot. Myös toi Tender Care on jees, poika vaan haluu ottaa sitä ite, ja sen jälkeen huulirasvas pienen sormen mentävä reika pohjaan saakka :D
  8. P

    Minkä ikäiselle lapselle oma huone?

    Meillä ensimmäinen muutti omaan huoneeseen kun ikää oli 1v2kk. Pikkuveli syntyi, kun hän oli 1v4kk, joten ehti totuttelemaan omassa huoneessa oloa ennen kuin pikkuveli valtas hänen vanhan paikkansa meen huoneen nurkasta.
  9. P

    Mitä lahjaksi 6-vuotiaalle tytölle?

    Littlest Pet Shoppeja tai jotain sellasia. Niitä kuulemma tytöt kerää ihan intona :heart:
  10. P

    Kertokaa mitä ostan lahjaksi 12v. tytölle?

    Lahjakortti urheilukauppaan?
  11. P

    Moniko EI ole tehnyt joulusiivoa? Milloin teet?

    En kyl kans tee mitään ihmeellistä joulusiivoa. Riittää että imuroidaan ja tavarat on suht paikoillaan (niin kuin ne voi olla noitten kahden pienen pojan kanssa). Kuusi tuodaan viikonloppuna ja koristellaan.
  12. P

    Sanokaa että tää menee ohi

    Sitä se on noi viimiset viikot, kun tuntuu että aina kulkee samoissa rytkyissä. Suunnittele vaikka polttavasi roviolla mammavaatteet kun vauva on syntynyt, josko piristäis :D Kyllä se olo siitä sit helpottuu, kun maha pienenee. Tosin sit se maha kyllä voi höllyä :whistle: No mut pääset...
  13. P

    Lauri kilpa-ajaja leluja?

    Ja onhan noita melkeen joka kaupassa. Prismoissa, Cittareissa, Tokmannilla...
  14. P

    Lauri kilpa-ajaja leluja?

    Löytyiskö Lauri Kilpa-auto hakusanoilla googlesta?
  15. P

    tyttö meni sit nukkumaan ilman vaippaa..

    Meillä kans on nyt poika ekaa viikkoa ilman yövaippaa. Ollut kyllä yökuiva jo kuukausia. Päiväkuiva onkin ollut vasta pari viikkoa. On se vaan kivaa kun se vaippa jäi pois. Ikää nyt 2,5v.
  16. P

    mitäs tein 1 vuotiaat saa joululahjaksi?

    Vielä tarttee kommentoida tohon lahjojen antamiseen. Meillä esikoinen oli viime jouluna 1,5v ja meille tonttu oli aina välillä kuusen alle tuonut yhden paketin. Riitti iloa monelle päivälle :xmas: Että ei niitä paketteja pikkuselle nyt aina aattona tarvi antaa :D
  17. P

    Lähteekö joku muu nukkumaan?

    Öitä. Mä taidan lähteä kans. Tarvii huomenna jaksaa mennä päiväkodin joulujuhlaan :xmas:
  18. P

    Onko keneltäkään poistettu viisaudenhammasta?

    Kaikki 4 samalla kertaa. Turvotus ja kipu oli ihan mieletön jälkeenpäin, mutta onneks sain reseptillä vahvoja lääkkeitä. Piti kyllä vaan 1 poistaa, mutta lääkäri kysyi, että poistetaanko kaikki kun hänellä on nyt aikaa, ni mä vaan aattelin, että kerran se vaan kirpasee :headwall: :whistle...
  19. P

    Pikkujoulut

    Mun mielestä pitäis noudattaa kutsujan pyyntöä ja pitää ne ihan aikuisten juhlina.

Yhteistyössä