Hakutulokset

  1. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Kiitokset kaikille onnitteluista :) Jouluvauvaa meille tosiaan odotellaan :heart: Tsempit kaikille ja annekristiinalle valtavat onnittelut!! Aivan uskomaton suoritus!!! Mamushka
  2. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Huomenta! Mun laihdutusurakka tais mennä nyt ainakin 9 kuukaudeksi tauolle, tein nimittäin viime viikolla positiivisen raskaustestin :) En siis nyt ehtinyt laihduttaa kutosella alkaviin lukemiin! Joka tapauksessa lähtöpaino on melkein neljä kiloa vähemmän kuin esikoisesta plussatessa. Enkä...
  3. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Huomenta! Tässä mun tulokset tältä viikolta. Mä tosiaan skippasin punnitukset viime viikolla, joten vertailukohtana on kahden viikon takainen :) Nikki: Mamushka Pituus: 164 cm Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.) Tavoitepaino: 69 kg, 1. tavoite 79 kg, 2. tavoite 75 kg Paino nyt: 77,1 kg...
  4. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Kääk, mä en vaan pystynyt menemään vaa´alle tänään.. :( Nyt alkaa mahdoton ryhtiliike ja tarkoitus olis, että toukokuun loppuun mennessä olis max 75kg mittarissa! Ensi maanantaina laitan sitten uudet tulokset. Huhtikuu(kin) tulee vaan olemaan houkutuksia täynnä: yhdet synttärit jo takana, kahdet...
  5. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Mukavata kun pinoon saatiin vähän eloa :) annekristiina ja Sagoal kyselivät ruokavalioista. Mä oon ny siis vuoden alusta ollut vhh:lla. Ekat viikot vedin aika tiukalla linjalla, mutta nyt viime aikoina oon viikonloppuisin vähän löysäillyt.. : / Nyt viikoloppuna oltiin miehen kanssa Haikossa yötä...
  6. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Mahtavaa, kaikki kadonneet lampaat ja uudet tervetuloa! Jospa ensi viikolla saatais kunnon listat (ja iiiisot pudotukset)! :)
  7. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Huomenta kaikki! Mulla taas meni viikon syömiset ihan penkin alle :( Tai lähinnä viikonlopun.. Vaa´an lukemat täysin samat kuin viikko sitten, höh! Nyt ryhistäydyn syömisten kanssan ja palailen ensi viikolla parempien tulosten kanssa :) Ja mä kans toivon, että pino pysyis aktiivisena! Pinon...
  8. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Hyvää alkanutta viikkoa!! Mahtavia pudotuksia mm. Olkkis ja annekristiina!! Mä pääsin vihdoin ekaan tavoitteeseen ja seuraavaksi tähtään 75 kiloon.. Mulle kans on muodostunut tärkeeksi saada merkata tulokset tänne pinoon, joten toivottavasti ihmiset edelleen jaksais kirjotella! Ja toisten...
  9. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Voi Haave, mä olen tosi pahoillani!! Voimia paljon! Hmmm. Pino on kyllä tainnut kuihtua pahasti kasaan, joten löytyyköhän päivittäjälle hommaa?
  10. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Huomentapäivää :) Mulla kans syömisten suhteen vähän onneton viikko takana.. Siihen sisältyi mm. yhdet hautajaiset, synttärijuhlat ja kokkailuilta kavereiden kanssa, joten hiilareita on nyt kyllä vedetty varastoon.. Liikkumiset on jäänyt kans taka-alalle kun ollaan koko perheen voimin...
  11. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Mä yritin jo aikasemmin kirjoittaa viestiä, mutta minne lie kadonnut :) Tässä tämän viikon tiedot: Nikki: Mamushka Pituus: 164 cm Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.) Tavoitepaino: 69 kg, ensimmäinen tavoite 79 kg Paino nyt: 79,6 kg Pudotettu: -5,4 kg Viikkopudotus: -0,6 kg Jee...
  12. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Tervetuloa Guess82 ja onnittelut Haave!!! :)
  13. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Huomenta kaikille!! Me ollaan vietetty nyt liiiiiian monta päivää flunssan kourissa kotosalla.. :( Ulkona olis niin ihanat kelit! Mun painohan nousi silloin lomareissun aikana (n. kilon), mutta en niitä tuloksia silloin ilmoittanut, niin tämän viikon tuloksissa on vertailussa kahden viikon...
  14. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Haave toivottavasti alkionsiirto onnistuu :) Mulla loman jälkeinen pöhö alkaa helpottaa ja vaaka näyttää varsin mukavia lukemia! Toivotaan, että jatkuu samalla linjalla niin ensimmäinen tavoite alkaa jo lähestyä :) Mä niin odotan, että lukemat alkais seiskalla (ja toki myös sitä, että ne...
  15. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Reissusta palattu maha täynnä hiilareita : / Sovittiin heti alkuun, ettei nyt nipoteta turhasta ja tulihan sitä viikon aikana maisteltua mm. pitsaa ja muita herkkuja! No nyt on taas motivaatio kohdillaan ja tarkoitus jatkaa taas tiukalla linjalla! Alkuun ajattelin, etten eilen viitsisi...
  16. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Tänään on mun virallinen punnituspäivä, ja nämä tulokset voi sitten lisätä maanantain listaan... Ensin vähän pohjustusta: kuulostaa varmaan todelliselta läskipehvamamman selittelyltä, mutta mä oon ollu aivan varma, että meidän vaaka on rikki!! Esimerkiksi maanantaina punnitsin itseni ja...
  17. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Huomenta! Mä oon oikeestaan ollut tosi yllättynyt kuinka vähän niitä heikkoja hetkiä onkaan tullut!!! Mähän oon nyt vähän vajaan kk:n ollut vhh-ruokavaliolla ja ennen sitä söin esim. karkkia tosi paljon. Mulle siis oli muodostunut jo jonkin asteinen riippuvuus sokeriin ja on ollut ihana huomata...
  18. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Heh, no mä mietinkin että ihan kuin jotain ois jääny puuttumaan :) Mutta kiitos lisäyksestä!!
  19. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Heh, no mä mietinkin että ihan kuin jotain ois jääny puuttumaan :) Mutta kiitos lisäyksestä!!
  20. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Olkkis! Mä olin näköjään jäänyt listoilta tällä viikolla! No tässä mun lista uusiksi: Nikki: Mamushka Pituus: 164 cm Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.) Tavoitepaino: 69 kg, ensimmäinen tavoite 79 kg Paino nyt: 83,5 kg Pudotettu: -1,5 kg Viikkopudotus: -0,2 kg Mä taidan tehdä seuraavan...

Yhteistyössä