Hakutulokset

  1. M

    Heinävauvat 2011

    Moikka kaikille ja hyvää naistenpäivää. Rakenneultrassa on käyty rv20+4 ja rakenneultrassa olin jo 21 viikolla :) Mitat: päänympärys HC 194mm (21+4) ,pään halkaisijan mitta BPD 51.5 mm(21+5) ja toinen BPD 50.7mm(21+3) vikkelä kaveri. Päänympärysmitta HC 194mm(21+4) ja reisiluun pituus FL...
  2. M

    Heinävauvat 2011

    Ja vaunut saadaan tuolta miehen siskolta :) aika uudet kerran käytetyt. Rakenneultra mullakin 8.3. on siihen vielä aikaa tai no kaks viikkoa ja olis 20 viikko menossa sillon puoles välis jo. WUHUU ;> Saa tietää kumpi tulossa, vaikka on noit neutraali värisii vaatteit ja kaikkee tullu jo...
  3. M

    Heinävauvat 2011

    Moiks ! Haimi: Listaan että LA 25.7.2011 ja ensimmäinen. Meillä tuota kameraa ei juuri ole tai se meni rikki ( täytyy hommata uus) ,mutta suunnillee samankokoinen vatsa löytyy ku sinul haimi. :) Tai no ei ihmekää samoilla viikoillaki mennää ja laskettu aikakin on sama :D
  4. M

    Heinävauvat 2011

    Piskuinen: samalla rv viikolla mennään. En ensin itsekkään potkui sillai erottanu, mutta yhtäkkii ku tossa mahallani makasin käsi mahan päällä niin tunsin kunnolla. Se riippuu ihan millai se vauva siellä köllöttelee ja päivistä milloin virkeempi ja muutenkin ku vaan keskittyy vauvaan. En...
  5. M

    Heinävauvat 2011

    Moikka kaikille ! Maha pyöristyny mukavasti ja liikkeitä tuntenu mahdottoman paljon siis todella virkee veijari siellä . Itsekin pitäis vielä odotella tonne rakenneultraan jtn 2 viikkoo :) Tässä hiihtäny olen ja paljon oon vaaville kaikkee kivaa ostellu mm. potkupuvuist, bodeist...
  6. M

    Heinävauvat 2011

    Heips :) Ei täälläkään vielä potkuja tunnu rv 16 menossa ihmetyttää vähän, mutta kai ne vasta rupee tuntuu mulla rv 20 eli kun sikiö on 18-viikkoa . Mulla kanssa 1.3 olis rakanneultra :) sitten tietää mikäs pienoinen sieltä mahtaakaan olla tulossa. Mulla ei oikeestaan oo nyt mitään vaivoja...
  7. M

    Heinävauvat 2011

    Joo on paljon kivempi jotenki puhua täällä kaikkea mahdollista ku te ootte samassa tilanteessa eli raskaana :) Mulla ei oo ketää kaveriakaa ketä ois tai niillä olis jo lapsia. Äiti on sillai ainut ja sit tietty miehe sisko jolla on pieniä lapsia, mutta ne asuu niin kaukana ettei sillai tuu...
  8. M

    Heinävauvat 2011

    Iltaa vaan :) Uni ei tahdo tulla silmään :) Me asutaan vuokralla tälläses kerrostalossa mis o kolme kerrosta :D Mä en taas uskalla mennä mihinkää jumppii ku ikinä ollu, zumbassaki sekoon varmaan askelissa huono rytmitaju. Hei muuten pitääks noi ihme Raskauslaskurit (esim. vau.fi) jos...
  9. M

    Heinävauvat 2011

    Nyt loppu antibiootti ja tuntuu että sama vaiva edelleen ei nyt satu toi virtsaaminen, mutta koko aja siel täytyy taas hyppiä. :( Ei kun testaamaan tässä taas kerran. Tai nyt mullakin alkanu toi maha kasvamaan että johtuskohan kohdusta. Semmosta , mutta nyt lenkille :)
  10. M

    Vuosimallia -91

    Raskausviikot joo lasketaan kuukautisten ekasta päivästä kun kuukautiskierto säännöllinen. Epäsäännöllisissä kuukautisissa tilanne on vähän eri kun ovulaatio voi tapahtua koska vaan 4 viikkoakin myöhässä. Ultrassa sen näkee sitten monella viikolla mennään tarkalleen kun se tehdään...
  11. M

    paljon teillä on ikäeroa sun ja puolisosi välillä

    6 vuotta ikäeroa :) esikoinen tulossa heinäkuulla:)
  12. M

    Vuosimallia -91

    Riina91: Sitten se on ollut kiinnittymisvuotoa. Jos paperiin tai siteeseen tulee vaan vähän. Itselläni luulin et kuukautiset alko ku paperiin tuli verta ja olin et "huh",mutta olinkin raskaana ja se oli varmaan juuri sitä kiinnittymisvuotoa tai ovulaatiosta tulevaa verta. Mulla ovulaatio oli 3...
  13. M

    Heinävauvat 2011

    Moiks kaikki! Ostin eile kivat tossut pienelle vauvalle, tosi söpöt :) en raaskinu olla ostamatta. Nyt oon nähny viime päivinä niin paljon unia vauvasta ja ne tuntuu ihan tosilta,että välillä on sillai ku herää "että,mitä häh" kun sitä ei olekkaan vielä vieressä :) vähä hupaisaa...
  14. M

    Vuosimallia -91

    Riina91: Luulen että on kiinnittymisvuotoa, riippuu kuinka paljon verta on tullut? Tai sitten valemenkat raskauden aikana. Osta se clearblue raskaustesti (näkyy monella viikolla olet), tai sitten tavallinen testi. Jos verta tulee paljon sinuna ottaisin yhteyttä lääkäriin ja ne ottais...
  15. M

    Heinävauvat 2011

    Heips kaikille! Sukupuolesta: Mies haluais tietää, mutta mä toisaalta haluaisin pitää sen yllätyksenä. Toisaalta jos sukupuolen tietää osais sit ostaa kaikkee värien perusteella. Sillai kiva. :) Kestovaiposita: Vois niitä kokeilla, mutta ehkä kuitenkin kun vähän kokematon ni taidan niitä...
  16. M

    Heinävauvat 2011

    Moikka kaikille! :) Muillakin pissaongelmia. :( Aluksi luulin minäkin, että kohtu siellä painaa mutta vessassa ravaaminen teki minut hulluksi kun nukuttuakaan enää saanut ja mahaan koski. Joten menin uudelleen lääkäriin toisella ja lykkäs vaan uudet antibiootit kouraan ja paranemisia...
  17. M

    Heinävauvat 2011

    Sepä se oli- virtsatientulehdus. Kiitti mamma 2006 ja 2007 vinkistä. Muuten kuinkas kauan kestää että antibiootti vaikuttaa ja jos ei vaikuta ni pitääkö mennä taas ottamaan testi?
  18. M

    Heinävauvat 2011

    Tää kipu oli niinku menkkamaista. Mutta täytyy käydä ottamassa pissatest,i jos vaikka johtuisikin siitä pissatulehduksesta. oon aina luullu että noihi kuuluu oireita, mutta ei näköjään aina.
  19. M

    Heinävauvat 2011

    heips.. onko muilla ollut pakottavaa tunnetta alamahassa ja selässä vähän niinkuin kipeää? Koko ajan täytyy käydä pissalla, mutta ei mitään kirvelyä ole.Kaips se ihan normaalia on tai kuuluu raskaus oireisiin. Nyt rv 13+6. :)Tietääks joku?
  20. M

    Heinävauvat 2011

    Heissan! Tänään rv 13+4. Ihmeellistä ei ole tapahtunut kaikki normaalisti. Päivä kerrallaan :) Itsekin ostin pari valkoista bodya vauvalle, kun sukupuolta ei tiedä :p ainakaan vielä!Tein kyllä sen vanhan kiinalaisen testin- kumpi sukupuoli kyseessä poikaa väitti ,mutta saa nähä! Molemmat...

Yhteistyössä