Hakutulokset

  1. P

    LAMANUHASTA JA KOROISTA!! P*RKELE!!!

    Älä ruoki lamaa: http://www.alaruokilamaa.fi/
  2. P

    Fisher Price Learning Phone - äänet tosi hiljaiset, muilla sama juttu?

    Mä olin tosi positiivisesti yllättynyt niistä äänistä. En kestä semmosia melutoosia, joita lelut yleensä on.
  3. P

    Riisipuuron keitto jo tänä iltana?

    Siis miten, kuulostaa kätevältä!
  4. P

    G: 155-160cm pitkät, kertokaa painonne, vois vähä verrata!

    Aliise, sä oot just täydellinen, älä vaan laihduta!
  5. P

    G: 155-160cm pitkät, kertokaa painonne, vois vähä verrata!

    Aika samoissa lukemissa. Ja pitäs muutama kilo saada pois, mutta kun ruoka maistuu niin hyvälle :ashamed: .
  6. P

    MAALISVAUVAT 2008 *loppuvuosi -08*

    t. ihmepoitsu ja sen äiti
  7. P

    Raskaana vaikka testi negatiivinen?

    Ekan testin tein, kun kuukautiset olivat viikon myöhässä. Ja sitten aina muutaman päivän välein. En ihan tarkkaan enää muista, kun tuo vauvakin on jo kahdeksankuinen. Koko ajan oli vahva raskautunne.
  8. P

    Milläs rv:lla tehdään suunniteltu sektio?

    Peesi, 2x näin.
  9. P

    Raskaana vaikka testi negatiivinen?

    Siis joo, lopulta oli tooosi haalea viiva, mutta missään vaiheessa ei ihan selkeää plussaa. Ja ne kaikki neljä ekaa oli selviä negoja.
  10. P

    Minkä ikäiset teillä pelaa noilla wii ja pleikkari systeemeillä?

    Meille on tulossa jouluna Wii, lähinnä eskaripojan ja ehkä myös vähän äidin käyttöön. Mitä pelejä teidän 5-7-vuotiaat pojat tykkää pelata sillä? Meidän eskari toivoo kovasti Mario Cartia.
  11. P

    Hyvä vartalovoide raskaana olevalle?

    Suosittelen myöskin Body Shopin voiteita. Hinta-laatusuhde superhyvä ja tarpeeksi tuhtia tavaraa, kun iho kuivuu näin talvella. Käytin itse myös kolme tuubia Biothermin raskausajan voidetta, mutta koska en myöskään ole altis raskausarville, vaihdoin BS:n edullisempiin tuotteisiin.
  12. P

    Raskaana vaikka testi negatiivinen?

    Eli en varsinaisesti plussannut missän vaiheessa, mutta loppujen lopuksi noin viidennen testin jälkeen ilmestyi haalea viiva. Varasin ajan alkuraskauden ultraan, kun olin itse 100 % varma raskaudesta.
  13. P

    vauvelien äidit

    Sais olla itsekseen ilman viihdytystä edes joskus, mutta alkaa heti kiljua. Eli vaihtikset on kantoreppu/viihdytys.
  14. P

    Illan IDOLS-pino!

    Pikkusisko-Jokikunnaksen stailaukset ei nyt menneet kyllä ihan nappiin. Tais käydä siskon kaapista nykäsemässä muutamaa kokoa suuremmille kilpailijattarille asut. Annan kuteet oli ainoot kivat.
  15. P

    kuinka moni jäi hellyyttä ilman tänä iltana? ;)

    Kun mies on jenkeissä...
  16. P

    Meille eksyi sisälle pikkulintu

    tänä syksynä. Ne yrittää tunkeutua myös vaunuihin, jos nukuttaa vauvaa ulkona. Onkohan ruoka vähissä, vai mistähän johtuu.
  17. P

    Käyttääkö teistäkin toi BB-Tuuli ihan liikaa meikkiä?

    Käyttää ehdottomasti liikaa! On erittäin kaunis nuori nainen, mutta freesimpi olis vähemmällä pakkelilla. Ja ne kampaajat ei tehnyt sille kauhean kivaa tukkaa myöskään. Tuli vähän halvan näköiseksi.
  18. P

    Asentaja läksi, illalla tulee vielä palomies ;)

    En mä sanonut, että olisin siitä erityisen liekeissä, mutta hullun hyvän jumpan vetää ja saa äiteihin liikettä :D .
  19. P

    Asentaja läksi, illalla tulee vielä palomies ;)

    Hei meidän äiti-vauvajumpan vetäjä on HUNKSEISTA!
  20. P

    huomenta kaikille

    Hei vaan hei! Just koitin syöttää puolivuotiaalle aamupuuroa, mutta ei kelvannut, joten roikkuu tossa tissillä.

Yhteistyössä