Hakutulokset

  1. minnuli2011

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Kiitos kaikille :) en kyllä yhtään oottanut :ROFLMAO: eikä tätä todellakaan oo ees sisäistänyt vielä Nyt muut vaan jonon jatkoks lokakuisiin (y):love:
  2. minnuli2011

    Lokakuun lapsoset

    Heips Täällä yks tänään plussannut haluu mukaan :) nyt ois siis komiat 3+5 :LOL: Toinen lapsi ja todella toivon et pysyy matkassa mukana loppuun asti :love: La olis 13.10 (y) Nyt on pakko joutuu nukkumaan mut palaan paremmalla ajalla ja muakin se fb ryhmä kiinnostaa :)
  3. minnuli2011

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Oli yks apteq testi kotona joka oli pakko tehdä... Ja heti piirtyi toinenki viiva!!!! Mä olen raskaana herranjumala o_O:love::love::love:
  4. minnuli2011

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Siis hetkinen hei... Mä uskaltauduin ehkä vartin päästä testin teosta kattoo tuloksen ja siellä odotti haalea punainen toinen viiva ilman tihrustelua o_O:love: siis onko tää nyt ihan totta?!? :ROFLMAO: Hain digin tänään ja teen sen aamulla... En vaan voi käsittää nyt :eek:
  5. minnuli2011

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Oon tässä aamukahvilla ja veskis muhii pc-testi dpo14. En oo käynyt kattoo enkä käy :ROFLMAO: Niin on menkkaoireet ettei tosikaan o_O
  6. minnuli2011

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Vaikkei mun mies lapseton olekkaan niin 32v on... Mä päätin etten testaile ennen vkl kun on niin kiire viikko ja aikaiset herätykset. Torstaina kai pitäis menkkojen alkaa, nyt voi hyvinkin stressikin niitä viivästyttää :ROFLMAO: Meillä onkin katjamarikan kans melko samoissa jännäpäivät (y)
  7. minnuli2011

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Ihana kun meitä on täällä samassa elämäntilanteessa olevia :love: Lisää katjamarika itses listaan ja hiekkis plussanneisiin :love:
  8. minnuli2011

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Voi että miten ihana uutinen Hiekkis :):love::love::love: ihan mieletöntä!!! Älä nyt vielä meitä kuitenkaan kokonaan hylkää ;) toivottavasti kaikki menee hyvin!! Mä oon huomannut yhden asian kotona mun ja miehen välillä... On jo sen verran noita pettymyksiä tullut ettei kumpikaan halua tai...
  9. minnuli2011

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Tulipa mieleen yks kysymys, osaatteko auttaa :) Eli onko luteaalivaiheella jotain tekemistä plussan näkymisellä testissä? Kun mulla luteaalivaihe on 15-16 päivää niin onko testit ihan turhia ennen sitä? (n)
  10. minnuli2011

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Hiekkiis joko on uutisia? :) Tänttähäärää, ei olla mekään oltu vielä vuotta yhessä ja hyvin pian tehtiin päätös et katotaan tuleeko vauvaa vai ei.. Ja siltähän tää näyttää että ei vaan tuu mitenkää helposti :ROFLMAO: Meillä siis myös uusperhe, mulla yksi lapsi ja miehellä kaksi. Yks yhteinen...
  11. minnuli2011

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Tänttähäärää mukaan vaan, lisää itsesi listaan (y) Mun piti opiskella mutta tuntuu ettei mikään jää päähän :ROFLMAO: no jos pieni tauko :LOL::whistle:
  12. minnuli2011

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Hei siinä listan alkua, sitä vaan jokainen palstailija muokkaamaan omalta kohdalta (y):love: Tokihan siihen voisi lisätä vielä piinailijat ja plussanneet kun sen aika on ;) Mulla nyt just hieman kiire vaan kun pitäisi hypätä opiskelun ihmeelliseen maailmaan taas :ROFLMAO::geek: Hiekkis, miten...
  13. minnuli2011

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua :love: -Hiekkasärkkä79, 37, 01/2017-07/2017, 3.lapsi, kp32/28-29 -Taaartsan, 35v, yk 1 02/2017 (kierukan poisto 7.2.), 1.lapsi -Minnuli2011, 34v, yk 6, 2.lapsi, kp23/30
  14. minnuli2011

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    :):)Vihdoin täällä taas :) totta tosiaan opiskelu vie nyt aikaa. Pahoittelut bluehorse tädistä :unsure: Hiekkiksellä jännät paikat :love: paljon (y)(y) sinne! Täällä ollaan pysytty terveenä koko talvi, ihme kyllä :) Omaa ).( ovis oli ja meni, tunnisti kyllä varsin hyvin :ROFLMAO: ja...
  15. minnuli2011

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Heippa vaan kaikille! Kiire on ollut kun alkoi sh-opinnot joten sen kanssa pähkäilty kaikki aika. Miri81, mulla myös migreeni välillä vaivana, on kyllä niin rasittavaa :/ Hiekkis, ei tullut plussaa ei. Mutta kierto näyttää tasoittuneen 30pv sen 40-70 sijaan (y) Nyt taitaa olla just ovis...
  16. minnuli2011

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Moi vaan pitkästä aikaa :) Hiekkasärkkä, kyllä se täti pyyhälsi kylään.. Tosin pari haamujen haamua tein ennen tätiä ja menkat oli runsaammat kuin normisti ja kipuja myös joita muuten ei koskaan joten saattoi olla myös varhainen km :poop::( No ei voi tietää... Nyt vaan uutta yritystä putkeen...
  17. minnuli2011

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ja nyt siis kp35, oviksesta ei tietoo Luulin etten oo ees ovuloinut tässä kierrossa
  18. minnuli2011

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Auttakaa himotestaajat, tuleeko teille tai onko tullut apteekin omaan toinen haalea viiva testiajan jälkeen? Haamu, viivanpaikka, mikä? Mulle tuli mut tuskin on positiivinen :/
  19. minnuli2011

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea plussista :love: Mmmarie, en oo tikuttanut oviksia ollenkaan kun on aina ollut niin selkeet oireet kun se on tapahtunut. Nyt siis kolmas kierto peräkkäin kun ei mitään. Mutta voisin kuvitella että stressi sekottaa kiertoa nyt. Kyselin aiemmin kokemuksia noista one step testeistä että...
  20. minnuli2011

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kolmas kierto peräkkäin kun en ovuloi, whaaaaat?! Onko teillä millaisia kokemuksia ovuloimattomista kierroista? Tai viimeeksi ehkä ovuloin mutta mulla just sek kierron ovikset ilmeisen sekundaa ollut aina :/

Yhteistyössä