Hakutulokset

  1. E

    SMA1 vei vauvani :(

    Kiitos teille <3
  2. E

    SMA1 vei vauvani :(

    Elämäni ruusut Linkki blogiini :(
  3. E

    vauvan hypotonia epäily.. kokemuksia kaivataan

    Nyt meillä on tieto että vauvallamme on määrittelemätön monihermostosairaus, geenitutkimukset paljastavat sitten mikä sairaus on kyseessä.. lihasentsyymit ja toiminta oli normaali mutta koska hermotso ei anna käskyjä lihaksille ovat lihakset veltot :( tää on ihan hirveetä koska ihan mistä vaan...
  4. E

    vauvan hypotonia epäily.. kokemuksia kaivataan

    Meidän tyttö on vasta 7viikkoinen.. tyttö on todella pehmeä ja raajat ei liiku kovin paljoa.. hermoratatutkimuksissa oli poikkeamaa :( päätä kannattelee pystyssä ollessa nyt jonku verran ja hiukan on tullut vilkkautta käsien liikkumiseen.. voi olla että tytöllä on lihastauti siksi kävimme...
  5. E

    vauvan hypotonia epäily.. kokemuksia kaivataan

    Onko muita joilla olisi hypotonia epäily vauvalla, tai on joskus ollut.. kyseessä on siis lihasheikkoutta ja voimattomuutta. Muutenki olisi kiva saada jutella lihassairaiden lasten vanhempien kanssa...
  6. E

    Oman ajan tärkeys..

    poistettu
  7. E

    Olenko turhaan huolissani?

    no tuota olen itselleni hokenu.. :)
  8. E

    Olenko turhaan huolissani?

    No lääkärin tarkastuksessa kaikki oli ok. hiukan kuulemma oli vaisu tapaus.. mut johtui silloin kuulemma siitä kun ne sokerit vielä saattoi heitellä
  9. E

    Olenko turhaan huolissani?

    Sokerit on nyt pysyneet onneksi ihan hyvinä.. ja vauva on itse alkanut syömään 2-5h välein, neuvolassakin sanottiin ettei tarvi enää herätellä :) koska paino on noussu hyvin. Pitäisi kait nauttia nyt kun on noin rauhallinen vauva, aiempien kanssa väsytti itsensä ihan totaalisesti :)
  10. E

    Olenko turhaan huolissani?

    Meille syntyi 22.12 ihana pieni 3110 ja 48cm tyttövauva.. kärsin raskausaikana diabeteksesta ja vauvalla heitteli sokeriarvot syntymän jälkeen hieman. Vauvamme syntyi käynnistyksellä viikoilla 38+3. Olen kokoajan huolissani siitä kun tyttö on niin hiljainen ja velton oloinen :( neuvolassakaan...

Yhteistyössä