Hakutulokset

  1. Neiti Näpsän äiti

    Haaveena vauva 2022

    K Hienoa kuulla :) Ja kiva kun "tuttuja" on jotka muistavat. Tämä tosiaan on nyt meidän odotettu rakas. <3 Ja viimeiseksi jää kun mulle tehtiin samalla sterilisaatio vain siksi että oma pääkoppa ei kestäisi yhtään menetystä. Mutta näin on hyvä olla. :) Kiitos vain kaikille ja...
  2. Neiti Näpsän äiti

    Haaveena vauva 2022

    Hei kaikille, vaikka itsellä ei ole yritystä enää niin ajattelin silti kertoa tarinan ja luoda toivoa sekä uskoa vielä sisaruksista tai ylipäätänsä raskautumisesta. Vaikka epätoivo siinä ehtii tulla moneen otteeseen. Olin 24 kun Meille 2008 syntyi tyttö,rupesimme miehen kanssa kesällä 2009...
  3. Neiti Näpsän äiti

    Joulukuiset 2020

    Onnittelut @Korallikala sinullekin <3
  4. Neiti Näpsän äiti

    Joulukuiset 2020

    Kerron jos vaikka joku käypi lukemassa tai tahtoo tietää vaikka kaikki onkin koko odotuksen ollut Facebookissa. 30.11.20 syntyi suunnitellulla sektiolla, tyttö perheeseen mitoin 4250g ja 52 cm. Niin tyytyväinen vauva, ei natise nukkuu, ja on aivan ihana ja rakas. Vuosien matka on tullut...
  5. Neiti Näpsän äiti

    Keskeytynyt keskenmeno, kokemuksia?

    Pahoittelut tapahtuneesta, :( Itselläni kkm kokemus vuodelta 2015, kkm todettiin viikoilla 13 pieni oli nukkunut pois rv 7+ ja tosiaan ekassa ultrassa todettiin tämä. Alla kopioituna oma kokemus vuosien takaa.(2015) Älä lue jos tekee pahaa eritteet... Lääkkeet otin eilen illalla kahdeksan...
  6. Neiti Näpsän äiti

    Joulukuiset 2020

    Täällä oli tiistaina nt-ultra, kaikki hyvin ja normeissa mitoissa, la ois mittojen mukaa 4.12 mutta silti pidän 5.12 päivän :)
  7. Neiti Näpsän äiti

    Joulukuiset 2020

    Kävin tuon liman vuoksi tänään ultrassa. Vaikka limaa ei ole tullut nyt pariin päivään. Mutta Itusen sydän jyskyttää, ja vastaa täysin viikkoja:love:
  8. Neiti Näpsän äiti

    Joulukuiset 2020

    Vaniljapulla, ymmärrän hyvin huolen. Mutta kaikki voi olla silti hyvin. Eikös oireet vaihtele ja katoa osalla välillä. Täällä taas on tullut ruskeaa limaa kerran tai kaksi pyyhittäessä. Yökötystä edelleen on ja pissalla ravaamista. Pähkäilen edelleen pitäisikö mennää kumminkin ultraan jotta...
  9. Neiti Näpsän äiti

    Joulukuiset 2020

    Lilmi89 pahoittelut :( Korallikala onnea hyvistä ultrakuulumisista. :) Tervetuloa ja onnea uusille :) Yökkäily jatkukoon, :x Eilen oli mielialavaihtelut hmm. No räkähdin kun pääsin kotiin kaikki äraytti ja vtutti. Kaikki tippui käsistä kaadoin mehut päälle, Juuri olin ottanut puhtaat...
  10. Neiti Näpsän äiti

    Joulukuiset 2020

    Täällä vaikuttaisi olevan hiukan huono aamu, yököttää kaikki etoo. Eilen iltalenkillä koirien kanssa, oksensin keskelle katua jonkin aikaa. Ehkä se tästä. Nyt 6+4
  11. Neiti Näpsän äiti

    Joulukuiset 2020

    Töppönen suuret pahoittelut :(
  12. Neiti Näpsän äiti

    Joulukuiset 2020

    Tällä ei oikeastaan ole vatsatuntemuksia, mutta sillon tällöin "viiltää" vatsan seudulla kun asentoa vaihtaa, tissikipuakaan ei oikeastaan ole kuin mietona ja nännit on tummat. Eilen oli sellainen ärsytyspäivä, löhösin lähes kokopäivän ja podin ärsytystä, eilen myös heräsin vessaan 4 aikaan...
  13. Neiti Näpsän äiti

    Joulukuiset 2020

    Onnea ja tervetuloa uusille :) Täällä tosiaan päivittäin nukutaan päikkäreitä ja kömmitään yöunille viimeistään ennen klo 22.00 Vessassa ravataan usein ja yöllä 1 kerran ainakin. Tänään on koko päivän vähäväliä ollut yököttävä olotila ja äsken koirien ulkolenkin aikana sitten oksua tuli. :x...
  14. Neiti Näpsän äiti

    Joulukuiset 2020

    Tervetuloa ja onnea uusille :) Tuoksut tosiaan on haasteellisia keittiössä, mutta sitkeästi yritettävä jaksaa hajujen kanssa Mä en yleensä pahemmin lihaa syö mutta nyt on ruokavalioon tullut jopa broilerin leikettä, leivän päälle. Herkkuja tai muuta höttöä ei tee mieli, sinäänsä hyvä niin ei...
  15. Neiti Näpsän äiti

    Joulukuiset 2020

    Kiva että täällä joku turisee sitten mun kanssa :) Mulla on pääasiallisesti kylmä, mutta välillä tulee lämpöpyrähdyksiä. Muutenkin olen sellainen että olisin jo nyt kaivanut caprit ja crocsit jalkaan mutta turha niitä on nyt jalkaan ottaa kun en tarkene. Päikkäreitä heräsin just, eli uni...
  16. Neiti Näpsän äiti

    Joulukuiset 2020

    Tervetuloa uusille ja onnea. Toivottavasti tänne joku mun kanssa jää jutustelemaan vai siirtyykö kaikki faceen? Mä kun en tosiaan sinne kuulu, eikä tarkoitus ole edes liittyä. Tietää vaan että lopettaako täällä käymisen kokonaan:unsure:
  17. Neiti Näpsän äiti

    Joulukuiset 2020

    Mä oon yrittänyt juoda korvikkeena teetä, mutta lemppari marja teekin maistuu niin makealta ettei pysty juomaan. Ja en edes käytä sokeria. No onneksi tosiaan pärjää ilmankin. :)
  18. Neiti Näpsän äiti

    Joulukuiset 2020

    Onnea ja tervetuloa uusille Täällä viikonloppu mennyt levätessä. Nukkunut päikkäreitä. Oireet vaihtelevat nähtävästi päivittäin. Tosin nännit osaavat olla todella kosketusarat Yöllä herää vessaan ja välttämättä uni ei enää sitten tulekaan. Kahvi ei ole maistunut moneen päivään, varmaan jossain...
  19. Neiti Näpsän äiti

    Joulukuiset 2020

    Eilen varasin netistä neuvolan, 5.5. Ajattelin että on tarpeeksi pitkällä ja ehtii hyvin perua jos tulee muutosta. Käytiin myös anopille ja epelle eilen nyt kumminkin kertomassa uutiset niin saivat muuta ajateltavaa Koronan keskellä, ja mitä turhaa asiaa salailemaan kun suurin osa on tietoisia...
  20. Neiti Näpsän äiti

    Joulukuiset 2020

    Täälläkin eilen oli vähän ns. Välipäivä oireista, mutta tänään olotila on ihan syvältä. Huono olo, ruoka ei maistu ja hemmetin väsynyt sekä kylmä, lisäksi hajut on aika voimakkaita. Heräsin klo 3 vessaan jonka jälkeen hetki valvomista ja n. 1h unta herätys klo 5.10 Kyllä se tästä

Yhteistyössä