Hakutulokset

  1. V

    Vauvan korkea konjugoitunut bilirubiini ja Adursal-lääkitys

    Hei! 3 kuukauden ikäisellä vauvallani on ollut korkea bilirubiini syntymästä saakka ja kokeissa on käyty useasti. Myös maksa-arvot ovat olleet hieman koholla. Nyt maksa-arvot óvat normaalit ja bilirubiinikin laskenut 33:een. Konjugoitunut bilirubiini on kuitenkin liian korkea, 14, ja tämän...
  2. V

    Äitiysajan palkka ja irtisanoutuminen ennen töihin palaamista

    Hei! Linkitän tänne Perhe ja työ-foorumilla kysymäni kysymyksen, johon siellä kukaan ei taida osata vastata. Teillä mammalomalaisilla lienee jotakin tietoa näistä asioista, koska ovat teidän elämässä nyt ajankohtaisia. :) Sattuuko kukaan tietämään tälläistä juttua. Työpaikkani maksaa...
  3. V

    Äitiysajan palkka ja irtisanoutuminen ennen töihin palaamista

    Hei! Sattuuko kukaan tietämään tälläistä juttua. Työpaikkani maksaa äitiysajan palkan edellisen tasoittumisjakson keskimääräisten tulojen perusteella. Kela korvaa työnantajalle tästä summasta jonkun osan. Äitiysajan palkan edellytyksenä on työhön palaaminen äitiysloman jälkeen alkavan...
  4. V

    Naistenklinikan VS Felicitaksen IVF-hoitojonot?

    Moikka! Oon 25-vuotias nainen ja kihlatun kanssa ollaan alotettu esikoisen yritys noin puol vuotta sitten. Mulla on PCO. Ensikäynti julkisella on elokuun alussa (sitäkin oon saanu odotella jo toukokuusta asti!), jossa mietitään tulevia lapsettomuushoitoja. Mitään hoitoja ei ole siis vielä...
  5. V

    Kokemuksia Felicitaksesta?

    Minkälaisia kokemuksia teillä lapsettomuudesta kärsivillä on Felicitas-klinikasta? Miten pitkät jonotusajat ensikäynnille? Kuinka nopeasti hoitoihin pääsee, esim. IVF? Kaikenlaiset kokemukset kiinnostaa. Mulla on PCO-tauti eli lapsettomuuden syy hyvinkin selvillä. Julkisella puolella tuntuu...
  6. V

    PCO ---> IVF-hoidot

    Hellurei! Olen 25-vuotias nainen ja minulla on aika paha PCO (todettu 8 vuotta sitten). Rakkuloita löytyy molemmista munasarjoista todella paljon ja elämäni aikana kuukautiset ovat tulleet luonnollisesti ainoastaan yhden kerran noin 17-vuotiaana. Yasmin e-pillereitä olen syönyt heti PCO:n...
  7. V

    E-pillerigallup (PCO)

    Moikka! Kertokaapa PCOlaiset mitä e-pillereitä popsitte? Ite söin yli 7 vuotta (17-vuotiaasta) Yasmineita ja ne tuntu tosi hyviltä. Ei ollu mitään sivuvaikutuksia tai niin ainakii luulin. No nyt alettiin helmikuun alusta yrittämään ekaa lasta ja luonnollisesti jätin pillerit pois. Nyt oon...
  8. V

    PCO ja mahdollisuudet raskautua "luomusti"

    Hei! Mulla todettiin PCO reilut 7 vuotta sitten (17-vuotiaana) ja lääkkeeksi sain Yasminit. Nyt haaveissa olisi esikoinen. Pillerit jätin muutama päivä sitten pois. Vakkari gynekologini neuvoi meitä yrittämään luomusti 4 kk ja jos en tuossa ajassa tule raskaaksi, on edessä Clomifen kuuri...
  9. V

    PCO-kokemuksia

    Täällä on varmasti useaan otteeseen keskusteltu aiheesta nimeltä PCO ja olenkin Kaksplussaan hiljattain rekisteröityneenä vanhoja juttuja lueskellut kiinnostuneena. Hämmästyneenä olen saanut huomata, kuinka yleinen tuo ongelma oikein onkaan. En siis kamppaile suinkaan sen kanssa yksin. Tosin...
  10. V

    PCO-kokemuksia

    Täällä on varmasti useaan otteeseen keskusteltu aiheesta nimeltä PCO ja olenkin Kaksplussaan hiljattain rekisteröityneenä vanhoja juttuja lueskellut kiinnostuneena. Hämmästyneenä olen saanut huomata, kuinka yleinen tuo ongelma oikein onkaan. En siis kamppaile suinkaan sen kanssa yksin. Tosin...

Yhteistyössä