Hakutulokset

  1. J

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 syyskuussa ~*~

    Heipsistä pitkästä aikaa! Itsekin olen jämähtänyt tuonne FB:n puolelle turisemaan, mutta jospa paraintaisin tapojani =) Maanantaina olin sokerirasituksessa ja ensi viikolla on neuvolalääkäri. Testin tulokset saan kai viimeistään silloin. Eilen kävin päivystyksessä NKL:lla kun oli niin...
  2. J

    Kun tuntuu että oma mies ei välitä. :(

    Itsekin olen viime aikoina "kärsinyt" läheisyyden ja huomion puutteesta. Tosin itsellä varmaan tilannetta ei ainakaan paranna, että olen raskaana. Jotenkin sitä toisen tukea ja huomiota tarvitsisi vielä enemmän kuin aiemmin. Olen miehelle kertonut tästä, mutta eipä oikein auta. Itse tosin olen...
  3. J

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    [B]Neyski[B] laitoin sinulle yksityisviestiä. Valitettavasti en voinut laittaa linkkiä profiilistani, koska työkoneelta en pääse fb:lle ja puhelimeni on perus-nokialainen. Toivottavasti onnistuu näinkin. Ei ole tullut kirjoiteltua varmaan melkein kuukauteen, kesäloman jälkeen alkoi arkikiiret...
  4. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    tömpsis meidän 2-vuotias uhmaikäinen on kans ollu tosi vaativalla päällä (vai miten sen kauniisti sanoisi) viime aikoina, eikä hermot tahdo aina kestää. Ensin itkee lapsi ja kohta perään alkaa äitiäkin itkettää. On tää hermoja raastavaa aikaa. Mutta kiva tietää, että muillakin tunteet pinnassa...
  5. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Sama täällä, korkiksia ei voi käyttää ollenkaan ja sormuksetkin jää kiinni. Illalla vaan jalkoja ylös tilaisuuden tullen, ja sitten olen käyttänyt myös viilentävää jalkavoidetta. Auttaa hiukan. Onko sulla ollut apua veden juonnista? Itsellä ei kyllä tunnu auttavan, ehkä vasta sitten kun pahimmat...
  6. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Täällä myös käyty eilen nt-ultrassa. Kätilön mukaan on jo tässä vaiheessa hyvin kasvatettu vauva kuin käyttäytyi niin mallikaasti :D niskaturvotus oli 0,8mm ja pää-peppu mitta 5,5cm. LA muuttui hiukan eteenpäin, eli nyt 14.12. Rakenneultra 26.7.Ihanaa kun yksi etappi nyt saavutettu...
  7. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Hei täällähän on meitä jo aika monta joilla huomenna np-ultra, sormet ja varpaat pystyyn!:heart: [B]Masurasvasta[B],itse ajattelin kokeilla tuota Body Shopin kookosrasvaa. Esikoisella käytin ihan tavallista vartalovoidetta ja jonkin verran tuli raskausarpia, mutta lienee kuivalla ihotyypillä...
  8. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Meillä ei neuvolassa puhuttu mitään että NKL on kiinni. No ehkä just siksi, että olisi tarkoitus mennä synnyttämään tämä kakkonen Kättärille. Itse pidin kyllä esikoisen aikana Kättäristä, mutta toki jos tulisi jotain komplikaatioita olisi varmaan turvallisempi olo NKL:llä. Toivottavasti meille...
  9. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Hei, Vieläkö pääsisi ryhmään mukaan, eli LA 11.12/27v./ 2. lapsi(kolmas raskaus)/KOS NP 29.5 Varhaisultrassa käyty yksityisellä vuotojen takia 6.5, ja siellä löytyi pieni jonka sydän löi kauniisti :heart:Ajattelin odottaa Np-ultraan asti, mutta en malttanut =) Viime jouluna oli...
  10. J

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Kiva lukea teidän kuulumisia,taitaapi vain olla itte kullaki sen verran kädet täynnä työtä ettei ehdi niin paljon kirjoittelemaan kuin ennen ;) Että mä luen kateellisena teidän imetysjuttuja. Itsellä maito nousi vasta 5.pv synnytyksen jälkeen ja joudun kotiutumispäivästä lähtien antaan lisäksi...
  11. J

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Täällä kotiuduttu kättäriltä tänään tyttären kanssa :) Tiistai-iltana alkoi kunnon supistukset ja sairaalaan mentiin kymmenen aikaan. Aika vauhdilla tapahtu kaikki, ponnistuski kesti n.10min :D Epiduraali ei ehtiny vaikuttaa oiekastaan, joten meikä veti sitten pahimpaan kipuun ilokaasua. Tyttö...
  12. J

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    tervehdys kaikille =) olen seuraillut teidän keskustelua tässä mammalomalla ollessani ja ajattelin liittyä joukkoon. Itse olen tänään rv 41+1 eli yliaikasena mennään, kai pikkusella sen verran hyvät oltavat ettei halua syntyä tänne kylmään pohjolaan :p sparkle86 ,sä taidat olla melkein samoilla...

Yhteistyössä