Hakutulokset

  1. K

    Helmikuiset 2019

    Olen pahoillani :( kovasti voimia!
  2. K

    Helmikuiset 2019

    Tein valituksen Aavaan tuosta edellisestä epäselvästä ultrakäynnistäni ja sain hyvityksenä tänään uuden varhaisultran. Eri gynekologilla onneksi! Tänään kaikki oli niinkuin pitääkin ja sintti vastasi täysin ovulaatiotestistä laskettuja viikkoja 9+2 ja CRL oli 24,9mm :love: Tämä gynekologi...
  3. K

    Helmikuiset 2019

    Me käytiin tänään varhaisultrassa, mutta valitettavasti ei tullut mielenrauhaa käynniltä oudon lääkärin takia. Masusta löytyi 13mm alkio ja sydämen syke (nyt pitäisi olla 7+3). Ultrauskone kuitenkin heitti viikoiksi 5+1, mikä ei todellakaan voi pitää paikkaansa! (Vrt. Edellisessä kesken...
  4. K

    Helmikuiset 2019

    Aamu alkoi digitestillä ”raskaana 1-2” :love: Tänään omien laskujen mukaan 3+6. Ja unohtuipa ikä laittaa tuohon omiin tietoihin, eli olen 28v.
  5. K

    Helmikuiset 2019

    Varovaisesti hyppään mukaan päiväpissasta testatun haalean, mutta selkeän haamun johdosta. Laskettu aika olis n. 18.2. tienoilla, mikäli kaikki menee hyvin ❤️ Taustalla keskenmeno 4/18 vkolla 6+. Tärppäsi edellisen raskauden jälkeisistä ekoista menkoista. Varhaisultrassa ehdin nähdä sykkeen...
  6. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moikka, mun tilanne on se, että ekat menkat synnytyksen (5/17) jälkeen tuli 13.2. Nyt loppuviikosta havahduin, ettei ole toiset tulletkaan ja testasin to iltana hailakan haamun ja siitä lähtien aamuisin myös hailakoita. Dpo:sta ei hajua, mutta tämmöisiä testejä nyt on tullut pe, la ja su...
  7. K

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Rakenneultrassa perjantaina oli kaikki hyvin! <3 Mitat vastasivat kätilön mukaan hyvin viikkoja. Painoa vaavilla oli 319g :) Koko raskauden ajan vallinneen poikaolon voi vaihtaa poikalupaukseksi! Isosisko 5v saa siis pikkuveljen :) Vointi on uskomattoman hyvä, käyn kaks kertaa viikossa...
  8. K

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Tulin kertomaan nt-ultra uutiset eiliseltä. Kaikki oli hyvin, edelleen vastasi viikkoja täysin (kuten kahdessa edellisessä varhaisultrassa) ja niskaturvotusta oli 0,9mm ja toisella mittauksella 1mm. Ultraajalla oli vaikeuksia saada vauva hyvään asentoon mittaamista varten, mutta onneksi suostui...
  9. K

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Täällä poksahti tänään 11+0 ja kohtua on satunnaisesti vihlonut päivän mittaan. Varmaan (toivottavasti) sen kasvamisesta johtuvaa :) Mulle vois listaan päivittää poikaolo! Tosi hassua miten voi olla näin määrätietoinen ja vahva tunne että vaavi ois poika :o jännä nähä aikanaan pitääkö...
  10. K

    Alkuraskauden ultran tarkkuus, mies isyydestään epävarma

    Onpas kinkkinen tilanne. Itse uskon uuden puolisosi olevan lapsen isä. Koska noin monessa ultrassa on saatu tulokseksi samat rv:t, sekä lääkärin arvio hedelmöityspäivästä on kuitenkin noin kaukana siitä päivästä jolloin eksäsi kanssa olitte yhdynnässä. Näin minä sen järkeistäisin..
  11. K

    ** Toukotenavat 2017 **

    Mulla taas on pitkä lista tyttöjen nimiä valmiina ja pojalle vaan ihan muutama! En meinaa mitään kivaa pojan nimeä keksiä ja sit kun pitäis saada se vielä rimmaamaan edes jotenkin esikoisen nimeen ja sukunimee.. ei ole helppoa. Ja kai se miehen mielipidekin pitää kuunnella :LOL: Mulla on nyt...
  12. K

    ** Toukotenavat 2017 **

    Työnimenä meillä taitaa olla mun keksimä Minionni, vähän niinkun Minion muttei kuitenkaan. Tosin nyt varhaisultran jälkeen mulla tuli semmonen kutina että tää on Rusina.:LOL: Mies ei vaan sitä kelpuuttanut o_O Katotaan vakiintuuko joku ylitse muiden. Esikoinen oli aivan alusta asti Nasu meille...
  13. K

    ** Toukotenavat 2017 **

    Mulla naama on finnejä täynnä, varsinkin ohimot ja silmien väli Naama muutenkin rasvoittuu ikävästi. Ärsyttävää. Muita oireita tällä hetkellä on nännien arkuus, mahan turvotus (oikein hävettää tämä, omat farkut jo puristaa vyötäröltä!) En mä kuitenkaan ajatellut vielä äitiyshousuja alkaa...
  14. K

    ** Toukotenavat 2017 **

    Varhaisultrassa kaikki hyvin! ❤️ Pienen 14mm kaverin sydän siellä sykki vimmatusti. Laskettuaika vaihtui 3.5. Jos joku viitsii lisätä mut listaan!
  15. K

    ** Toukotenavat 2017 **

    Moikka, uskaltaisinkohan mä nyt vihdoin liittyä tänne Paljon oon käyny lueskelemassa tätä ketjua jo, mutta en oo rohjennut mukaan.. Oon 26v ja näillä näkymin toista odotellaan saapuvaksi 4.5. Esikoinen täyttää lokakuussa jo viisi. Sairaalasta ei oo vielä tietoa, mutta toivoisin Porvoon...
  16. K

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Kai sen vois tännekkin päivittää, nyt kun muistan kirjoittaa :) Eli 7.10. syntyi meidän pieni hymykuoppaposkinen tyttö mitoin 3418 g ja 50 cm. <3 En ookkaan muistanut käydä täällä pitkään aikaan lukemassa, kun facebook on useammin auki ja siellä tulee sitten lueskeltua muidenkin kuulumiset.
  17. K

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Onnea vauvansa saaneille vielä tätäkin kautta! :) (.) Jahas, maha sekaisin, huono olo, eikä ruoka maistu.. Oliskohan synnytys lähenemässä ...... vai mahatauti? : /
  18. K

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Eltsu81: Mulla oli vielä viimeviikon alussa lääkärineuvolassa paikat kiinni ja k.kaula 3cm. Nyt maanantaina sisätutkimuksessa todettiin lyhentynyt k.kaula sentillä ja pehmennyt + alkanut avautumaan, eli saattaa se näköjään yhtäkkisesti ryminälläkin sit alkaa muuttumaan! Nyt on senkin jälkeen...
  19. K

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Viipsu84: Mä joudun (/pääsen) kokoarvioon oman pienen sf-mittani takia. Mulla oli mitta viime neuvolakäynnillä 30cm (36+4). Mitta on kasvanut kyllä koko ajan mutta vain sentin joka neuvolakäynnin välillä ja on nyt pikkuhiljaa alkanut pudota alakäyrän alareunalle. Sulla on kuitenkin annettu...
  20. K

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen, lukemassa käyn kyllä päivittäin :) Muistelin että täällä joku muukin kirjoitti siitä kun ruoka nousee kurkkuun/suuhun? Mulla varsinkin iltaisin alkanut olemaan tätä ongelmaa, kyljellään maatessa tuntuu että kohta oksentaa. :/ Inhottavaa. Tietääkö joku mistä...

Yhteistyössä