Hakutulokset

  1. M

    40+ so what wol.12

    Minätyttö kyllästyin sanaan "negatiivinen" ja kaivoin uhallakin netistä tietoa menopaussista. Kuka tietää voiko raskautua ellei vaihdevuodet sentään päällä vielä olis? Luin ja vakavoiduin toisestakin aiheesta:lihavuudesta ja varsinkin vyötärömakkaran vaikutuksesta hormonihommiin...hyvänen aika...
  2. M

    40+ so what wol.12

    Pissaani ne arvauskeskuksessa haluaa tutkia tarkemmin, ei otettu verinäytettä. Kuukautiset(yli viikon myöhässä)eivät ole alkaneet, joten asianosaisten kanssa ihmettelen missä vika? Vaikka eihän raskaus mikään VIKA olisi! Sitä tässä funtsaan, että muuttaako ukko nyt ollenkaan perässä, voisimmehan...
  3. M

    40+ so what wol.12

    Symppaan kaikkia testitulosta tuijottaneita, siitä sekavin tuntein selvinneitä, yritystä jatkaneita tai sitten ei...Itse kun soitin keskussairaalan omahoitajan numeroon, jossa opiskelija latoi korvaan lähetteen "uuteen testiin" viikonlopun jälkeen. Raskauskokeen "negatiivinen" silti varma...
  4. M

    40+ so what wol.12

    Kiitos kysymästä! Soitin aamulla "omalle sh:lle" vaikka olen paikkakunnalla opiskelijana, ja puhuin ittelleni lähetteen labraan. Ottavat bakuviljelyn JA RASKAUSKOKEEN...pissatulehdustako hoitsu epäilee siinä missä veljenvaimo veikkaa vauvaa?! Olihan ovulaatiopäivä miehen synttärinä viimeksi...
  5. M

    Ollako vai eikö?

    Kiva! Soitin "omalle sh:lle" ja sain lähetteen labraan pissalle...Huomenna kuulen tuloksen, jännittää myös miestä eri paikkakunnalla...Soitan iltapäivällä klo 13, mitä tehdä siihen asti???!!!!:p
  6. M

    40+ so what wol.12

    Mä en ole vielä listoilla, joten tässä tietoja: ikä 45, kierron normaali pituus 25 päivää, nyt 3pvää siitä kun ei kuukautiset alkaneet. Olen ensimmäistä ja ainoaa lasta tekemässä jos ja kun. Puoli vuotta ehkäisyttä, ei muita konsteja kuin ahkeraa lempimistä... Plussatestitulosta kyttään...
  7. M

    40+ so what wol.12

    Hei, pahoinvointiko merkki siitä, että asiat on kunnossa? Mä en ole plussannut, mutta kuukautisetkin myöhässä vasta kolmatta päivää...ja aamulla oli niin klassinen hajuilleherkistys kuin olla ja voi...mä kun en yleensä nenällä reagoi mihinkään. Melkein piti luennolta poistua kesken,mutta...
  8. M

    40+ so what wol.12

    Heih, mä jäin täältä veke joskus syksyllä, kun suhdettakin haittasi vauvakuumeeni, se etten vaan ikinä ollut raskaana! Kuukautiset tulivat kuin juna... NYT 25. päivä oli perjantaina. Samana iltana pukeuduimme uudelleen kihlasormuksiin, mies tosin painotti että meillä on muitakin syitä pysyä...
  9. M

    Päätimme juuri avopuolisoni kanssa että alamme yrittämään vauvaa!

    Onnea yritykseen! Itse tapasin sulhaseni viime kesänä ja päätimme jättää ehkäisyn pois, rakkausvauva olisi tervetullut. Mutkia suhteeseen ehti tulla jo monta kertaa, sovinto on sekin toistunut ja joka kerta peiton päällä! Nyt olemme uuden vuoden kunniaksi puolen vuoden seurustelun jälkeen...
  10. M

    Ollako vai eikö?

    Kiva kun joku vastasi! Olen nyt kuukautisia "odotellut" viikonlopun ajan, su-aamuna nega-testi, mutta ei kai raskaus heti liuskoilla näy? Hajuaisti oli kurssiaamuna tänään herkistynyt ja melkein piti lähteä kesken luennon oxelle. Hm. Liuskoille pissaamista kannattaa jatkaa kuinka kauan? Siis...
  11. M

    Rukouspyyntö

    Minä mokoma rukoilen lasta- pitääkseni miehenkö? Ei vastahakoista kannata väkisin vokotella- tuhlaa vaan aikaansa. Toki kristittynä uskon johdatukseenminäkin: siispä laittamaan ne kuuluisat villat(villasukat?!)Jumalalle! Raskaana vai ei?
  12. M

    Minkäs ikäsiä teidän miehet on?

    Mun äkäpussini, jonka kanssa kihlat vasta heitettiin nurkkaan, jännää nyt perhosia vatsassaan kuukautisteni alkamista pian 47. synttäriensä jälkeen. Vuotta vanhempi mies menköön menojaan, jos ei tästä tule lasta eikä...
  13. M

    Ollako vai eikö?

    Haluaisin raskauden tunnistamiseen apua jo ennen seuraavien menkkojen alkamisajankohtaa parin päivän päästä. Hermot, you know! Uhosin siskolle viikonloppuna, että pysyn nykyisen mieheni(kyseessä seurustelusuhde, sekin ollako-eikö-tyyppinen alusta saakka)kanssa VAIN jos satun nyt loppumetreillä...

Yhteistyössä