Hakutulokset

  1. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    nelHM piti tulla sinulle tsemppiä toivottamaan huomiselle. Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin kunnossa. Minulla oli aikoinaan 3 peräkkäistä km, sitten oltiin 1,5v lapsettomuushoidoissa ja kokeiltiin kaikkia mahdollisia keinoja. Icsin passista sain plussan ja siinä raskaudessa vuosin verta...
  2. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kertokaapas,että mistä johtuu,kun mulle ei tuo aijjaa näytä noita kuvia. Se sivu kyllä aukee,mut kuvia ei tuu näkyviin.
  3. T

    Vastasyntyneen hengitystieinfektio

    Hei! Synnytin 28.4 rv 38+2 Synnytys käynnistettiin kalvojen puhkaisulla ja kesto oli 3,5h. lapseni joutui keskolaan hoitoon vajaan vuorokauden ikäisenä yskähtelyn ja huonojen saturaatioiden takia. Tilanne eteni siihen,että keuhkot kuvattiin ja sieltä löytyi varjostuma+tosi paksua keltaista...
  4. T

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Minimii synty eilen mitoin 3480g ja 50cm. Synnytys käynnistettiin kalvojen puhkaisulla ja oksitosiinilla. Synnytys oli nopea 3,5h ja raju. Sain kahteen kertaan pudendaalin ja spinaalinki,eikä ne vaikuttaneet mitenkään. lääkäriki oli ihmeissään. Edellinen synnytys oli luomu,kun en ehtinyt...
  5. T

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Täällä alko äippäloma eilen. Tälle päivää oon Minimiin vaatteita pessy ja esikon huonetta rempattu- äitin vauva joutuu muuttamaan omaan huoneeseen. :( Tiistaina oli äitipolilla kontrolli ja lääkäri pamautti,että synnytys käynnistetään 38 viikolla johon on aikaa alle 3 viikkoa. Tahtoo minimoida...
  6. T

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Kävin eilen pyörähtämässä synnärillä,kun perjantaina irtosi limatulppa ja eilen aamulla sitten alko supistella kipeesti. Kaikki oli kuitenkin hyvin. Kanava pehmentyny,mutta kuitenkin 4,5cm jäljellä. Minimii 2047g arviolta ja kasvu keskikäyrällä. Kortisonipiikin kuitenkin varalta laittoivat ja...
  7. T

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Joosukka: en minäkää oo jaksanu tonne toukokuisiin kirjoitella juuri mitään. Menee aika ton 1,5v:n perässä juostessa. saikulla oon ollu nyt yli 2kk liitoskipujen takia. Muuten on hyvin mennyt ainaki,jos viime kertaan vertaa, ku sillo makasin sairaalassa vuodelevossa 77vrk. Limatulppa irtosi...
  8. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Kyllä niissä testeissä sillon näkyy viivasta,kun on sitä ittiään kyseessä. Noissa mitä nyt on esillä,en valitettavasti kyllä mitään näe.
  9. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Apteekin oman ja Pregchekin puolesta liputan. Tuossa,kun tuota esikoista 4v yritettiin ja 3km tuli ennen hoitojen jälkeen onnistumista kerkesi valehtelematta sen lähemmäs 500 testiä tehdä,että kokemusta löytyy jos jonkinlaisesta merkistä.. :)
  10. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Nuo Sofin testit on ihan perseestä. Ite viime raskaudessa niillä testailin ja negaa/harmaata viivaa näytti. sit tein apteekin oman ja pregchekin niin ihan selvät pinkit viivat tuli. Samoin Rfsu:n testiin tulee viiva joka kerta olitpa raskaana tai et- et haamuja antaa ihan turhaan.
  11. T

    Helille: Keskenmeno-kohtutulehdus-kaavinta-ohut limakalvo

    Minulla takana 3 peräkkäistä km ja onnistunut raskaus saatiin alkuun kaikkia hoitoja kokeilemalla ja Icsin Pas sen plussan sitten toi. Minulla oli myös ongelmana tuo limakalvon ohuus. Sain sitten alkion kiinnittymistä parantamaan gonapeptyl pistoksen pari päivää siirrosta,kun se parantaa alkion...
  12. T

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Sanmar: Muistanpa hyvinkin ja olen joskus aina käyny profiiliasi kyylimässä,et vieläkö oot täällä.. :) Ihana,että teilläkin on onnistunut uudelleen,eikä ole tarvinnut enää pettymyksiä kokea. :) Meillähän tämä raskaus tuli todellisena yllätyksenä,kun ei luomuna pitäny olla ees mahdollista...
  13. T

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Kanella : Ihana kuulla,että vauva voi hyvin! Monta kertaa olet ollut mielessä ja paljon miettinyt miten teidän kävi. Tosi sisukas pieni teillä on ja niinku sitä sanotaan,niin Maasta se pienikin ponnistaa. :heart:
  14. T

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Piti tulla onnittelemaan teitä kaikkia uusia söpiksien odottajia. :heart: Terveisin Tillu&Minimii 21+1 Syyskuun söpöliinit 2012 ryhmästä :D
  15. T

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Älä panikoi siitä vakuumi sillistä.. Minä oon koko raskauden vetäny vakuumipakattua lämminsavulohta ja aion syödä jatkossakin. :) En nyt ihan joka päivä kuitenkaan,mutta useamman kerran- viimeksi tänään.
  16. T

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    No mulla oli tuo raskaus keinoalkuinen, eli icsin passista tärppäsi, tehtiin lääkkeelliseen kiertoon tuo siirto ja nuo lääkkeet oli kuvioissa 13 viikolle saakka (eli mitään luomua tuossa alussa ei tod. ollu), sen lisäksi oli 15 viikolle saakka verenvuotoa, välillä hulahteli useita desejä...
  17. T

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Spirit: mulla oli se tilanne vielä,et olin 250km päässä kotoa ja vieraalla paikkakunnalla. Siellä ei ollut tuttuja eikä kavereita. Ainoa vieras oli mies kerran viikossa,että kyllä siinä pää oli kovilla senki takia,että oli kotiin niin hirvittävä ikävä koko ajan. Siihen vielä pelko pienen...
  18. T

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Spiritille js Fujinille kovasti voimia lepäilyyn. Tiedän kyllä mitä se on. Viime raskaudessa jouduin sairaalaan vuodelepoon 21+6 viikolla,kun huomattiin äitipolikäynnillä kohdun sisäsuun auenneen ja kanavaa oli jäljellä enää 1,5cm. Makasin 8 viikkoa "pää alaspäin" eli brandelenburgin...
  19. T

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Tuosta dopplerista.. Viime raskaudessa makasin sairaalassa 77vrk putkeen ja dopplerilla kuunneltiin ääniä 2xpäivässä ja sen lisäksi ultria laskin,et melkee joka raskausviikolle tuli yksi,kun tarkkailtiin kohdunsuun tilannetta. Beebe kaikista raskauden aikaisista ongelmista ja ennenaikaisuuden...
  20. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Minalo- hienostihan tuo viiva vahvistuu. Tuo meidän onnistunut raskaus tehtiin icsin passilla ja sitä ennen kaikki mahdolliset hoidot käytiin. Siksi ei pitäny luomuna olla mahdollista tulla raskaaksi, mutta niin vain kävi. Nyt ollaan 18 viikolla jo menossa- toivottavasti muutenkin tämä...

Yhteistyössä