Hakutulokset

  1. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Moikat :wave: Ompas täällä ollut vilkasta :D hyvä niin. Nopeita kuulumisia.. väsy on kovaa ja ehkä hiukan syynä tuo esikoisen valvomiset, kun tehdään hampaita. . Ja eihän tässä raskaudes pääse lepään sillon kun haluis. Välil aattelen et oon mä hullu ku näi putkes nää teen.;)...
  2. K

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Hellou :) Täällä tehdään tuskalla neljättä hammasta ylös, ja voi jee et tekeekin nyt tiukkaa! Ekaa kertaa omakin kärsivällisyys koituksella näiden valvomisten kans.:( Tuntuu ettei mikää tehoo. Leikeistä mieluisia ovat tornin teko, minä kokoon ja Peetu kaataa sekä autolla ajaminen pitkin...
  3. K

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Heippa :) 10kk neuvola käytynä ja mitat seuraavat paino 9950g ja pituus 74cmet sellasta keskikäyrää neukkarin mukaan. Hampaita saatiin ylös yks lisää et nyt niitä on viis, klme ylhäällä ja kaksi alhalla. Vekkulin näköstä kun nauraa :heart: Nyt on otettu konttausta enempi käytöön mut...
  4. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Moikka kaikki! Täällä yksi uusi tähän ketjuun.. Iästä sen verran et olen jo vähän vanhempaa sorttia.. Olin 42 kun sain tuon s esikoisen viime vuoden elokuussa ja nyt kerkeen hyvinkin täyttää 43 kun tämä kakkonen tulee. :) mennään siis 1v kk ikäerolla, huh huh, mut iän vuoksi oli...
  5. K

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Heipä hei :wave: Kun viimeksi kirjotin et ryömimällä mennää niin heti seuraavana päivänä tajus tuon konttauksen, mutta ryömintä vie vielä voittoa jos on kiire :D Ylähampaita nyt pukannut kaksi ja yöt todella risaisia, et se siitä unikoulusta! En tie pidetäköönkö uutta vai odotellaanko et...
  6. K

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Moikka :wave: sara11 kiva et vältyitte jatkotutkimuksilta. Me käytii niin joulukuus, ei ne pahat olleet mut jännitti. Kaikki oli hyvin. Lääkäri sano et noita ns. turhia tutkimuksia pään koon vuoksi tulee liikaa koska tuo päänympärys perustuu vain 60henkilön mukaan. Toki tänä vuonnahan nuo...
  7. K

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Heippa kaikille :wave: Soulmama Unikoulu meni hyvin,ekana yönä huusi melki tunnin ja pahaahan se teki kun seinän takana kuuntelin kun isänsä tyynnytteli, mut toisena yönä enää vartti ja kolmantena riitti tutti. Emme pitäneet sitä ns. huuto unikoulua vaan vähä hellempi versio. Tsaasutteluksi...
  8. K

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Heippa Kiitoksia onnitteluista :) Meillä oli viikolla tuo 8kk neuvola ja oltii pituudessa harpattu mukavasti ja painoo tullut kans alle kg. Eli mitat ovat nyt 72,9 ja 9325g Meillä kans istutaan ilman tukea mut ei osaa ottaa vastaan jos kaatuu taakse tai eteen jotan ihan itekseen en...
  9. K

    "Nuoria" 40+ äitejä?

    Moikka:wave: Täällä oli muutamat plussaillut.. Onnittelut :hug: Kuten tuolla kirjotin esikoisen ollessa 4kk et mietitää toistaa mut en tiedä jaksanko.. niin nyt on sit pakko jaksaa. Itekin plussasin.:heart: alussa mennää ja viel ei o kerrottu kellekää. Esikoinen tulee ens vko 8kk...
  10. K

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Moikka:wave: Isabella voi apua! seisomaan jo. Iik! mä jo kauhul ootan sitä et seisonko kokoajan takana patjana :D Täällä on ens vko 8kk neuvola, saas nähä missä mitois mennää. Pääsisenä saadaan serkkutyttö yökylään. Kivaa. Ikää 8vuotta niin saan vähä hoitoapua:heart: Taiska isosti...
  11. K

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Moikka kaikki:wave: Kiireistä tuntuu olevan täälläkin. Meillä edelleen ryömitään mut vauhtia löytyy:D Alhaalla on kaksi hammasta ja on niin ihanan näköstä kun kauniisti loistaa:heart: Meillä on nyt kk taas heräilty monta kertaa yössä. Pari yötä onneks mennyt kahdella heräämisellä ja se...
  12. K

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Hello! Viime vko oli yöunien kannalta aikalailla heikko :( yhtenä yönä herättii 10kertaa ja seur. 6kertaa sitten tulikin onneks yks heräämön yö, ja loppuviikko mentiin aikalailla kahdella herätyksellä. Aikamoista pyörintää on sängys ja minä herkkäunisena sitten valvoilen :ashamed: Yksi syy...
  13. K

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Hello! Kun la kirjotin tänne et vielä ei kontata vaan peruutellaan vaan niin sunnuntaina lähti meneen eteenpäin. Ryömimällä tosin ja hiukan on hiljasta tuo meno vielä. :heart: Meillä kans vauvajumppa jatkuu viikon tauon jälkee et saas nähdä millaset ilmeet on pojalla. On aina niin ilonen...
  14. K

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Heippa :wave: No teillä Soulmama on ollut sit vähä tilannetta, onneks ei käynyt kuitenkaa pahasti. Meillä puuro viel uppoo ja tuntuu kans hiipumaapäin vaiks kuinka vaihtaa soseita. Et kait sitä pitää testata kans noita valmispuuroja kohta. Tuntuu niiin hirveeltä kuinka tämä aika on...
  15. K

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    sara11 aikalailla samoilla mitoilla oltiin meilläkin kasvettu vain puolisenttiä pituutta ja painoa reilu 400g. Neukkari sano et yleensä täs kohtaa tapahtuu eka "pysähdys". Ja synnytyksestä. Sulla kyl hurja tuo. Itellä leikkaus meni hyvin, kipee olin tietenkin ja vasta seurpv jaloilla. Poika...
  16. K

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Heippa sara11 tervetuloa minukin puolesta joukkoon mukaan.=) ]Meilläkin seuraava neukkari vasta siel 8kk. Olis tosiaa kiva tietää noi mitat seiskankin kohalla.. Noista puuroista niin me ainakin aloitettiin ihan kaurapuurolla ja ollan nyt menty neljänviljan puurolla. Tulee itekin...
  17. K

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Pieni Tähtönen kaivapa vaan se härveli esiin. Olen kaks päivää saanut niin ihanat naurut kun katson pojan menoa :heart: ja poikakin hekottaa kun törmää ulko-oveen:D luulen varmaa lähtevänsä ulos ja sitä hekottaa..mut hauskaa katsottavaa. Ja tosiaan se noissa on hyvä koska niitä saa säädettyä...
  18. K

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Moikka:wave: Tänää oli neukkari ja viime kerrasta ei hirveesti oltu venytty eikä "lihottu" pituutta oli tullut vain puoli senttiä ja painoa 400g.. eli mita ovat nyt 67,5 ja 8630g vaiks olin varma et ollaan kasvettu enempiki. Ostettii tuollanen ensiaskeltuoli pari päivää sitten ja voi...
  19. K

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Moikka mammat ja vauvelit! Hyvää ystävänpäivää:heart: Täällä on syöty kiinteitä kuukausi ja nyt vko kokeiltu liharuokia. Kaikki tuntuu hyvin uppoavan. :) Kaurapuuroa kokeiltiin puuroista ekana ja nyt mennää neljällä viljalla. Oli jännät ilmeet kun ostin kaupasta jonkun valmisruokasoseen ja...
  20. K

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Heippa Kaikille Tänään oli meillä tuo 5kk neukkari ja oltiinhan sitä kasvettu, pituutta 67cm ja paino 8240g, iso poitsu. Itku kyl tuli rokotuksista :'( mut nopeasti myös muuttui iloksi kun huomasi seinällä lasten hienoja piirrutstuksia jotka saivat sitten kovasti hekottaa:laugh: Kiinteitä...

Yhteistyössä