Hakutulokset

  1. K

    Maalismussukat - syntyneet

    Tätä te ette enään voi uskoa todeksi..eilen illalla kuuden pintaan jouduin viemään Jessen hengitysvaikeuksien takia Jorviin. Yleislääkäri passitti samantien lastenlääkärille kun keuhkot joutuivat tekemään aivan liikaa töitä ja ne rohisi jo ilman keuhkokuunteluakin. Eli vaikka minä olen ollut 2...
  2. K

    Maalismussukat - syntyneet

    heissulivei kaikille pitkästä aikaa. Eilen oli pojan 2kk tarkastus ja painoa oli kertynyt 4990g(syntymäpaino 2820g) ja pituus oli 57cm..nopeasti ne perkules kasvaa. Jessellä oli ristiäiset viikonloppuna ja pikkuveljen hautajaiset olivat 16.4. Nyt kun juhlat ja muut velvoitteet on hoidettu,on...
  3. K

    Maalismasut 2011

    Kiitos osanotosta... Mä en edes ajatellut missään raskaudenvaiheessa mitään tapahtuvan...jotenkin uskoin niin kovasti että minun poikani selviävät. Epäilivät sairaalassa ttts-oireyhtymää.mikä olisi vain kehittynyt tosi nopeasti ja raskauden loppupuolella( vaikken tiennyt vaaraa enään olevan ja...
  4. K

    Toisen identtisenkaksosen menetys rv 38+5

    Kiitos teille. Scala, musta tuntuu että pahin on vasta tulossa, joka päivä tuntuu pahemmalta ja pahemmalta. Löytyikö kohtukuolemaan mitään syytä? Toivon että pojasta löytyisi edes jokin sydänvika tms..jotta tuntuisi olevan mukamas helpompaa käsitellä asiaa. Ei kait kukaan muu tiedä miltä tämä...
  5. K

    Toisen identtisenkaksosen menetys rv 38+5

    Rv 38+5 to 17.3 Vedet menivät aamulla 5.15, naistenklinikalle mars! Sydänkäyriin suoraan, jossa ei löydetty kuin yhdet sydänäänet, tarkistus ultralla jossa todettiin b-vauvan menehtyneen. A-vauvasta otettiin hetki käyrää, mutta lääkäri teki päätöksen että puhkaistaan kalvot jotta saamme tarkkaa...
  6. K

    Maalismasut 2011

    Ei sitten tullutkaan kaksosten äitiä:-( Synnytin 17.3 identtiset pojat joista toinen oli menehtynyt ennen synnytystä:-( Mutta sain syliini Jesse-pojan 2820g ja 48cm täysin terveenä. Toivottavasti kaikilla muilla menee hyvin:heart: Ei sitä voi käsittää että viime hetkellä synnytyksen...
  7. K

    Maaliskuun mussukat 2011 MEIDÄN KUU

    Eipä ole paljoa tehnyt mieli täällä käydä..Meille syntyi 17.3 Jesse-poika 2820g ja 48cm sekä enkeli-poika 2400g ja 50cm. Synnytys käynnistyi normaalisti vesien menolla 5 aikoihin aamulla, lähettiin naistenklinikalle samantien( syynä kaksossynnytys) , mentiin käyriin sekä ultraan jossa todettiin...
  8. K

    Maaliskuun mussukat 2011 MEIDÄN KUU

    Päivityksiä meidänkin suunnalta..synnytyssairaalaksi valittu nyt sitten naistenklinikka. Eilen poikien painoarvioita ei saatu kunnolla mitattua kun ovat laskeutuneet niin alas, ja eivät suostuneet poseeramaan ollenkaan. Mutta toinen oli 2582g ja toinen 2271g. Kahdella edelliskerralla saatu...
  9. K

    Maalismasut 2011

    Onnea pikkuisista,ihanaa<3 Joo, mulla odottelu vain jatkuu ja jatkuu..viime viikon tiistaina rv 34+3 muistaakseni molemmat pojat painoivat jo 2123g:-) Taitaa antaa odotuttaa vielä pitkään.
  10. K

    Paljon teillä paino noussu? :)

    Tänään viikkoja 35+2, kaksosia odotan..painoa tullut yhteensä 7kg mutta alkaa varmaankin nousta vauhdilla kun pojat kasvaa kovaa vauhtia, Ensimmäiset raskausarvetkin tulivat lauantaina. Pojat painaa kumpikin 2123g
  11. K

    Uusia kaksosten odottajia?

    Liitynpä sitten minäkin:-) identtiset pojat tuloillaan, tänään rv 35+2 eli la 26.3. Viime viikolla ultrassa rv34+3 molemmat pojat olivat tasan samanpainoisia eli 2123g.
  12. K

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Heipähei kaikille pitkästä aikaa. Päivityksia meidänkin suunnalta..tänään 35+2 ja supistelee aikalailla( toiveajattelua):laugh: Viime viikolla rv34+3 pojat olivat taas samanpainoisia 2123g(niinkuin 32+3) Ei meinannut lääkäri uskoa silmiään taas kerran:-) Painoa tullut yhteensä 7kg ja...
  13. K

    Maalismasut 2011

    Järvenpäästä. Naistenklinikalle synnyttämään jos lähtee tulemaan ennen rv 35. muuten hyvinkäälle( sitä toivoisin)
  14. K

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Heipähei vain kaikille, tänään rv 32+2 ja molempien poikien painot olivat 1767g:-)
  15. K

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    En mä osaa sanoa takapuolen sijainnista että onko laskeutunut yhtään sen enempää...mulla on ma taas erikoislääkäri niin että jos sinne asti jaksais odotella:-) Toi on kivaa joo..meillä ollaan jo nukuttu2 kk erisängyissä, toinen joutuu muuten heräilemään kohtuuttoman paljon kun juoksen...
  16. K

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Silvia Logo onko miehesi turkkilainen? ajattelin kun puhuit babasta:-) Eikös tää ollut just se paikka mihin voi tulla marisemaan ja narisemaan:laugh: Eilinen päivä meni sänky potilaana kun koko yleiskunto oli niin heikko plus sitten alkoi yht´äkkiä lantiokipuilut. Tänään olo on hiukan...
  17. K

    Maalismasut 2011

    Voi ei, onnea:heart: No enään ei olisi sitten pitkä aika, ihanaa...mistäs päin olette? Minne menossa synnyttämään?
  18. K

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    GCS15 Tuplat huomattiin silloin ekassa ultrassa, oliko viikkoja nyt joku 12 tai jotain. Mä "tiesin" odottavani kaksosia jo ennen ultraa joten ei tullut yllätyksenä, molemmilla suvussa kaksosia. Oon aina vitsillä sanonut saavani kaksoispojat( kannattaa varoa mitä toivoo):laugh: Isovanhemmat...
  19. K

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Tiinelli Kannattaa ottaa ajoissa tuon kutinan takia yhteys äitipolille tai neuvolaan, voi liittyä maksan toimintaan.
  20. K

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    TiinelliEnsimmäiset lapset tulossa PeppioliinaSynnytystapa riippuu a-vauvan tarjonnasta,aiemmin aina b-vauva on ollut ylempänä nyt viime viikolla ultrassa b-vauvakin oli laskeutunut alas ja yrittää keulia:laugh: Se itsepäinen kakara:-D Molemmat olivat viime viikolla päät alespäin, ja kätilö...

Yhteistyössä