Hakutulokset

  1. V

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tässäpä kuva viime lauantailta, rv 36+6. Alkaa olla jo aika tukala olo..
  2. V

    Sirius-päiväkodeista kokemuksia?

    Minulla pelkästään hyviä kokemuksia! Lapsi ollut kahdessa eri Sirius-päiväkodissa, eikä kyllä pahaa sanottavaa löydy.. Lapsi meni mielellään hoitoon, hoitajat vaikuttivat oikeasti tykkäävän työstään ja lapsista, eikä sen puolentoista vuoden aikana mitä lapseni siellä oli, vaihtunut kuin pari...
  3. V

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Jo vanha kuva, jouluaattona otettu, tässä rv 29+1. Anteeksi kamalat lököpöksyni, kuva otettu hetkeä ennen juhlavampien vaatteiden vaihtoa :D
  4. V

    lapset mukana ensitreffeillä?

    Meidän ensitreffit oli ihan meillä kotona, jossa pyöri samalla mun tyttö ja naapurin poika :) hyvin meni, nyt odotellaan ensimmäistä yhteistä lasta syntyväksi.
  5. V

    Mitä hauskaa, outoa tms. unohtumatonta sinulle on tokaistu seksin aikana?

    Mikä sun nimi on? Kysyi festareilla eräs poika, kesken takaapäin panemisen. Oltiin tunnettu pari iltaa ja päädyttiin samaan telttaan hommiin, ja tasan tarkkaan olin esittäytynyt. Seurusteltiin pari vuotta, ja monet kerrat naureskeltiin tälle.
  6. V

    Hauskoja peräkkäisiä otsikoita :)

    poltin sormeni suoristusraudalla! Sain lievän couperosa-iho vähemmän punaiseksi...
  7. V

    Viivanpaikka, haamu vaiko mikä????

    Siis tuohan on ihan selkeä haamu :) itse testasin tässä raskaudessa niin kerta kaikkiaan haamujen haamun, että se näkyi vain tietyssä valossa testiä kääntelemällä. Pari päivää myöhemmin tulikin jo selvä plussa. Onnea raskaudestasi!
  8. V

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Tässäpä ensimmäinen virallinen mahakuva, rv 13+5. Kyseessä neljäs raskaus, kaksi edellistä päättyivät keskenmenoon.
  9. V

    Viiva haalennut, kaikki toivo mennyt?

    Rv 8+4 sitten kesti tää "joululahja" :( tuhrua tuli jo pidempään, tänään alkoi vähän runsaampi vuoto ja kivut. Eilen ultrassa todettiin km. Viikkoa aiemmin vielä näkyi "jotain" ja ultraaja jo varovasti onnitteli. Tosi paska fiilis :'(
  10. V

    Musta viikko

    Täälläkin yksi joka haluaisi liittyä ryhmään, pyynnön laitoin. Eilen todettiin keskenmeno rv 8+4, nyt odottelen sairaalaan pääsyä. Edellinen kkm elokuussa rv. 18+4.
  11. V

    Pahinta/tyhmintä mitä ootte km:n jälkeen kuulleet?

    Sain ensimmäisen keskenmenon 5kk sitten viikolla 19, ja eilen todettiin uuden raskauden päättyneen keskenmenoon :( Tässä nyt odottelen aikaa sairaalaan kun ei näytä vuotavan itsekseen ulos.. Viikkoja ehti tulla 8+4. Ensimmäisen keskenmenon jälkeen kaikki hoki, ettei tämän tarvitse toistua...
  12. V

    Ärsyttävintä odotusajassa??!!

    Minua ärsyttää tämä jatkuva epävarmuus :( Olen vasta viikolla 7, ja olen kärsinyt voimakkaista vatsakivuista plussaamisesta lähtien. Koko ajan pitää rampata vessassa katsomassa alkaako verenvuoto. Välillä olen varma kohdunulkoisesta, välillä tuulimunasta. Öisin en saa nukuttua paniikiltani ja...
  13. V

    Viiva haalennut, kaikki toivo mennyt?

    Kiitos putunen :) Jep, aattona aattelin ton digin tehdä ja illalla antaa miehelle. Muistelinkin, ettei se teksti siinä kauaa säily. Menis vähän idea pieleen jos paketista löytyiskin vaan "sammunut" digi :D
  14. V

    Viiva haalennut, kaikki toivo mennyt?

    Kiitos morebabies :) Luinkin noista halpistesteistä keskusteluja, ja monella muullakin näytti olevan ongelmana just tuo, että viiva ei tummu! Pikku hiljaa kait tässä pitää alkaa uskoa että syysvauva tulee :heart: Onneksi ne halpistestit nyt loppuikin, eipä tuu enää mahdollisuutta niitä tehdä...
  15. V

    Viiva haalennut, kaikki toivo mennyt?

    Enhän mie malttanut odottaa montaa päivää, vaan tein tänään taas testin, ihan oman mielenrauhan vuoksi :D Eli Apteekin omaan tuli varmaan minuutissa ihan selvä, punainen viiva :heart: Dippasin vertailun vuoksi samaan näyte-erään myös viimeisen Davidin, ja siinäkin viiva näyttää voimistuneen...
  16. V

    Viiva haalennut, kaikki toivo mennyt?

    Kiitos Lumi ja Evya! Nyt kun testi on kuivunut, niin onhan siinä selvä viiva :) Eiliseen on paha enää mennä vertailemaan kun se eilinen on niin "ylimennyt". Eli jospa tässä kuitenkin vielä oisin raskaana ja katson mitä testi sanoo vaikka ylihuomenna. Jos oisin oikein kärsivällinen niin...
  17. V

    Viiva haalennut, kaikki toivo mennyt?

    Kiitos Mandala! Jotenkin tuntuu että tää oli nyt tässä, tuo testi on hieman kivahtanut nyt eikä se viiva AIVAN olematon ole, mutta.. No, kattellaan parin päivän päästä uudelleen. Ois ollut vaan niin ihanaa saada syysvauva, taustalla kkm viime elokuussa.
  18. V

    Viiva haalennut, kaikki toivo mennyt?

    Hei! Plussasin maanantaina suht haaleat viivat (halpis-Davidiin ja Apteekin omaan). Eilen viiva oli vähän tummunut tossa Davidissa, mutta tänään taas samanmoisessa haalistunut :( Kuitenkin viivan erottaa mutta ei se ole niin vahva kuin eilen.. Viivanhan pitäisi tummua eikä vaaleta, eli...
  19. V

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    Perjantaina 19.8. menin normaalille neuvolakäynnille rv 18+0. Terveydenhoitaja ei löytänyt sydänääniä, yritti etsiä niitä melkein tunnin. Sain lähetteen keskussairaalaan, jossa pääsin ultraan noin puolen tunnin odottamisen jälkeen. Ultraava lääkäri pyysi soittamaan paikalle toisen lääkärin...
  20. V

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Hyvänen aika sentään, aivan mielettömästi onnea plussanneille!!:heart: Kyllähän me kaikki perässä tullaan, sitten ajallaan :) En ole ehtinyt/jaksanut kirjoiteilla aikohin, mutta jokunen viikko sitten tapahtui outoja.. Mulla alkaa menkat AINA 6.päivä, niin tapahtui myös nyt helmikuussa. Olin...

Yhteistyössä