Hakutulokset

  1. R

    Vuosimallia -91

    Eilen sit alkoin runsas verenvuoto. Sain lääkäri ajan tälle päivälle. Aamulla kävin ultrassa ja todettiin keskenmeno. Osasin jo arvata tuon jotenkin. Nuori olen ja ensinmäinen raskaus, asialle ei voi mitään. Toivottavasti joskus saisin oman nyytin viereen.
  2. R

    Vuosimallia -91

    mama1991: Kiitos, tässä kohta nukkumaan, sais vähän unta kaaliin ennen aamua :)
  3. R

    Vuosimallia -91

    mama1991: Kiitos. Jännityksellä odotetaan mitä tuleman pitää :) Varmaan aika tyhmä kysymys, mutta miten ihmeessä noi raskausviikot lasketaan? Lasketaanko ne viime menkkojen ekasta päivästä vai hedelmöityksen ekasta päivästä?
  4. R

    Vuosimallia -91

    mama1991: Verta ei tullut paljoa edes. Normaalisti oisin saanut juosta vessassa vaihtamassa siteen, mutta nyt ei tarvinnut niin monesti edes käydä ja itse asiassa vuoto loppu aika nopeasti. Tiistaina on neuvola aika, silloin näkee mitä tuleman pitää. Vaikka ei yritetty lasta, mutta silti haluan...
  5. R

    Vuosimallia -91

    Hei. Ajattelin nyt täällä tulla kysymään neuvoa teiltä. Itse olen raskaana, tosin 3 päivää sitten tehty testi neuvolassa, positiivistä näytti. Mutta eilen illalla alkoikin menkat, ei ole samanlaista runsastavuotoa kun yleensä, vaan semmoista niukempaa. Onko kellään kokemuksia samasta...

Yhteistyössä