Hakutulokset

  1. N

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Astrea voi hyvinkin olla että stressi vaikuttaa. Mulla tää stressi sai aikaan että maidon tulo loppui :(. Yritin pumpats yms. Tänään neuvolassa käytiin synnytystä läpi hiukan ja nyt ehkä parempi fiilis vähän. Mutta täällä uusi ongelma. Nyt jo kolmatta päivää kestävä jumalaton päänsärky...
  2. N

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Hei Ja onnea kaikille nyytin saaneille myös täältä! Seuraavaksi tarinani, jos joku jaksaa lukea. Juu eli poika syntyi 26.8.2015 rv 39+4. 3280 g ja pituus 50 cm (riehui niin hirveästä ettei saatu tarkkaa mittaa) ja pää 34,5 cm. Käynnisteltiin siis cytoilla tiistaina ekan kerran kun oli ne...
  3. N

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Olen synnyttänyt 26.8.2015. Tulen kertomaan sitten tarkemmin kun päästään kotiin js olen käsitellyt asiaa.
  4. N

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Heippa! Yksin kirjoittelua. Eilen neuvola ja kaikki muuten ok mutta paineet noussu (helle vai mikä?). Nyt sit matkalla kys:n ja toivon todella että "puhumme" samaa kieltä lääkärin kanssa tänään ja synnytys käynnistetään. Käy päähän tämä jatkuva liikkeiden vahtiminen. Liikkeitä nyt onneksi on...
  5. N

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Heips! Täällä ainakin vielä yksi kellä vauva ei vaan suostu tulee ulos :) Onneksi tänään on ollut vaavissa vauhtis ettei ole tarvinnut huolehtia liikkeiden vähyydestä. Illalla alkoi mahan kovottelua tuntumaan sillai aaltoillen joka jatkui myös tänään aamupäivän. Mä olin jo ihan et joko joko...
  6. N

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    ONNEA KOVASTI ELINAHENNA :love: ja nautinnollista vauva-arkea! Millimamma??? Mites siellä? Noh täällä on nyt sit 2 iltana läyty kys:saa käyrillä ja ultrassa. Tiistsi-iltana aloin kummastelee et mites poika on noin vaisu. Liikkui kyllä mut tosi hentosesti. Ke aamuna 5 jälkeen holahti valkeaa...
  7. N

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Plääh. Mitäs tänne? Alkaa olla aika ketuttava olo näiden helteiden kanssa. Eilen oli ultra ja pojun painoarvio 3,5 kg. Kohdun suu kyllä 2 cm auki mut kaulaa vielä 3 cm. Lääkäri tutki pyynnöstä pikkasen ronskimmin, sillä seurauksella että ne vähätkin lupaavat kivut alaselässä katosi :cautious...
  8. N

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Millimama joko joko ???? Entäs muut onko tuntemuksia? Mä kävin neuvolassa taas tänään. Ja siis viikossa olevinaan 2 kg noussu paino :mad:. En kyllä usko vaan laitan lämpimän piikkiin, meinaan et neste kertyy. En tiiä :cry: oli kyllä yllätys. Pissa ok ja verenpaine myös. Olen huomannu myös et...
  9. N

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Voi kun inkeri pääsisit nopeesti toimiin niin helpottais olon. Itsekään en jaksais tollasta päivien kipua . Oletko saanut kuitenkin nukuttua hyvin? Mä kävin eilen vyöhyketerapiassa. Ja ai että teki kipeää . Sain mukaani jos jonkinlaista homeopaatista apua ja kotiohjeet kohtua valmistelemaan...
  10. N

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    No niin. Neuvolasta just kotiuduttu. Tilanne tätin mielestä se että hetki mikä hyvänsä voi tulla lähtö. Kirppu on todella alhaalla ja kokeili liikkuuko pää vielä eikä oikein osannut sanoa että onko kiinnittynyt vai irti vielä. Noh tietysti voi vielä kestää aikaa mutta mutta... Ensi tiistaina uus...
  11. N

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    ONNEA ASTREA JA KOKO PERHE(y) Juu täytyy olla onnellinen, että itsellä on näitä apujoukkoja. Ei tarvii vierasta ihmistä miettiä tueksi. Limatulpasta sen verran viime raskaudesta että mulla alkoi tulee päivä ennen sovittua käynnistystä. Oli juurikin erittäin sitkeää ja liivatemaista, niin kun...
  12. N

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Moi. Jännään täällä joko syntynyt eka vauveli? Mökiltä kotiin vaikka keli mitä parhain o_O. Isännän työt estää vapaa-ajan. En oikein pärjää yksin noiden kahden viikarin ja mahan kanssa rannalla yksin. To-pe oli täälläkin aikamoisia suppareita. Piti ihan soittaa jo siskolle että varautuu. Niin...
  13. N

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Heissuli! InkeriIisakki tsemppiä loppu rutistukseen ;). Täällä iski sit lauantaina mahatauti. Kivut palleassa oli jo niin kovat yöllä että toivoin suorastaan että synnytys käynnistyis ja pääsis sairaalaan :(. 5 aikaan aamuyöllä sain sit vielä oksennettua kunnolla. Sit sain nukuttua reilun...
  14. N

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Heips. Rv 34+4 ja just ultrasta kotiuduttu. Painoarvio oli 2384 g ja kuulma keskikäyrän tienoolla himppu alapuolella. Nyt mua kiinnostaskin mitä teille on annettu painoarvioiksi suurinpiirtein näillä viikoilla? Kun aina on eri gyne/mittaaja. Muuten kaikki näytti olevan hyvin. Muoks. Ja niin...
  15. N

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Noniin ja täällä isäntä aloitti viime yönä mahataudin ja itsellä alkoi kipuilla nyt illasta:mad:. Huomenna ois ultra kys:ssa saas nähdä pääsenkö, voi kettu! Elinahenna Täällä on jos jonkinlaista kipuilua. Välillä tuntuu et nivusissa et jalkoja levittää (hurja tunne) kipeesti. Sit vauvan...
  16. N

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Moi inkeri. Mulle annettiin pojilta ohjeeksi juurikin nuo mitä sinä teit suppareita tunnustellessa ja sit piti ottaa panadolia 1-2. Jos näillä ei asetu niin piti lähteä näytille. Tietysti mulla oli kaksosraskaus ja eka joten piti aika herkästi muutenkin olla kys:n yhteyksissä. Jotkut puhuu...
  17. N

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Moro! Täällä alkaakin olla monella jo jännät paikat (y). Jokos alkaa tuntua että sais tulla jo? Itsellä ollut RANKKA viikko takana. Toinen veljoksista heräs ke-aamuna kuumeisena sitten se loppu viikosta sahas. Luulin jo pe että ohi on kunnes yö saapui :(. Pe-la välinen yö heräiltiin vähän väliä...
  18. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voi (n). Mulla oli seuraavanlainen coctail käytössä jos kiinnostaa joitakin. 1 gelee/pv kp1-ovis, berocca aamuisin, 1 maitohappo/pv, helokkiöljykapsel 2-3/vko (iho ei kestänyt enempää), 1 kalaöljykapseli ja valkosipulikapseli aamulla. Magnesiumia ja sinkkiä muutama/ vko. Ja tosiaan meillä...
  19. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moi unna. Minä ainakin joskus kaaaaauan sitten kävin noita gelejä kehumassa jos jollekin ois avuksi. Kukaan ei vaan sillon noteerannut viestiäni niin en toisten sit tullu. Eli meillä vuosien lapsettomuus ja lopulta 06/2013 syntyi kaksospojat 3. Icsistä. Nyt sitten 10/2014 kokeilin gelejä ihan...
  20. N

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Hoi. Täällä ärtymyksellekin löytyi osin syy.... Kaamea flunssa :(. No joo on kyl aika väsy muutenkin kun yöllä juoksen sen miljoona kertaa veskissä. Unet vaa häviää sit. Ja aamulla pojat muistaa herättää 6-7. Mitä tarkoittaa sga-vauva? Vai haluanko ees tietää??? Nyt olen siinä pisteessä että...

Yhteistyössä