Hakutulokset

  1. M

    Joulukuiset 2019

    Laitoin pyynnön FB:ryhmään. Mukavaa ja rauhallista juhannusta :)
  2. M

    Joulukuiset 2019

    Ultrassa kaikki hyvin :) baby vastas viikkoa ja laskettu aika vaihtu 27.12 eli päivällä muuttu aiempi la oli 28 pv.
  3. M

    Joulukuiset 2019

    Mulla on onneks jääny pojilta ne lempi vaateet niiden olessa pieniä, mit kaipa sitä tälle tulevallekin pitää jotain omaa ostaa. Vaunut onneks löytyy en raaskinut luopuu mun happy brioista. Pinnasänkykin on vielä talessa. Eli ostettavaksi jää kaukalo joka ostetaan uutena, sitteri, tuttipullon...
  4. M

    Joulukuiset 2019

    @tk-k voi ei, voima
  5. M

    Joulukuiset 2019

    @Pilvinentaivas voimia Tällä viikolla labrassa ja ekassa neuvolassa käyty, on kyllä vähän muuttunu nää ultraääni seulonnat täällä pk-seudulla tässä 6 vuoden aikana. Fiksusti keskitetty yhteen paikan ja ajan saa varata itse. Synnytys sairaala on Jorvi, sielä kaks edellistäkin on syntynyt...
  6. M

    Joulukuiset 2019

    Täällä kans väsymystä liikkeellä.. Huomasin muuten tänään et vanhat raskaus arvet on mahassa vähä tummuneet voi kyllä johtua tästä turvotuksesta, ei meinaa mee farkutkaan enään kiinni
  7. M

    Joulukuiset 2019

    Moikka Täällä kans yks odottaja ilmottautuu mukaan. Tein tänään positiivisen testin ja laskurin mukaan La olis 29.12.2019 Mulla on ennestään jo 07/11 ja 10/12 syntyneet lapset. Tätä kolmatta on yritetty kierukan poiston jälkeen viimevuoden elokuusta asti ja meinas jo usko loppua ku mitään ei...
  8. M

    Heinävauvat 2011

    Heissan pitkästä aikaa. Nyt on laitettu kaikki vamiiks pikkusta varten synnäri laukkuki on pakattu puoliks. ainut et noi tuttipullot ja tutit pitäis vielä keittää kaappii valmiiks ku ne on keitiössä pitkin poikin tiskipöytää :D mut kaipa mä tänää neki saan hoidettuu. Pitäis jaksaa tänää viel...
  9. M

    Heinävauvat 2011

    en tie miks tuol ylhääl on tollanen surunaama joten älkää siit välittäkö ku en sitä itte laittanu oon niin happy täl hetkel =)
  10. M

    Heinävauvat 2011

    Heippa! Uusille tervetuola mukaan:wave: =) Pauliina83:Mulla on kans ollu noit mielialavaihteluja aika usein tuntuu et vois rupee itkee ihan pikkuasioistakin ja useesti niin on käynykki et loukaanun jostain ihan ihmeasiasta ja kulta yrittää sit lohdutaa vaik on ihan pihalla et mistäs nyt...
  11. M

    Heinävauvat 2011

    Heissan pitksätä aikaa. Mulla oli eilen neuvola siitä siis vähän tähä alkuun. B-hb oli laskenu 116 eli joudun uudestaa alotaa rautakuurin : / oli kolmeviikkoo sit 123..Verenpaineet oli normaalit ainut mist tuli moiteita oli nopee painon nousu kolmessa viikossa kiloja on tullu lisää 4...
  12. M

    Heinävauvat 2011

    Moikka moi.. Tääläkin ollaan sairaslomalla selkäkipujen takia loppuviikko : / ei yhtää huvitais olla ku 1.5 alkais kesäloma josta suoraa äippälömalle pitää toivoo et lepo nyt auttais tähä ja sais sen loput kaks viikkoo olla töissä ku en osaa olla vaa kotona ku ei oo mitn tekemistä eriasia...
  13. M

    Heinävauvat 2011

    Heissan! Uusille tervetuloa mukaan.:) Nyt ois sit keskiraskauden lääkäri takana kaikki hyvin B-Hb oli noussu 123 edelises käynis se oli 118 taitaa noil obsidaneilla olla hyvä vaikutus muhu :D rr oli 121/64 painooki tullu kilo lisää kohdunpohjankorkeus n.26cm eli yläkäyrällä mennää.vaavin...
  14. M

    Heinävauvat 2011

    Moikka. Paluliina83Hyvä että kaikki on pikkusella kunnossa.toivotaan että löytis vastuas sit sielt kontrolliultrasta.:) MadDee Rintapimppu ja kantoreppu on saatu jo kaverilta ja äidilta saan sen imetystyynyn. Itselle jää ostetavaks itkuhälytin ja matkarataat ja aatelin viel korvamittarin...
  15. M

    88 vuoden mammat

    Täällä ollaan..esikoine masussa rv.24+5
  16. M

    Heinävauvat 2011

    Moikka. Pauliina83 Kaikki on varmasti hyvin ja ymmärän huolesi kyllähän se säikäyttää kun kuulee tollasta mut vointeja sinne:hug: Ja onnea vielä pikkuprinsistä =) Voi mäki kovasti odotan tota äityspakkausta mut en oo viel ees pomolle kerenny antaa sitä lappuu täytetäväks ku menee työvuorot...
  17. M

    Heinävauvat 2011

    enpäs osanutkaan kokeilaa nyt uudestaa :D http://aijaa.com/v.php?i=002837691791.jpg
  18. M

    Heinävauvat 2011

    Moikka. Mut saa kans lisätä sinne fb:n ryhmään ja nimi on Nina Lindström haimi:meilläki potkitaa rakkoo koko ajan joutuu juosta vessaa koko ajan ärsyttää :D oli aikasemmin puhetta et mitä tauratabletteja kukin syö.itte syön obsidan merkkisii ja ei oo ollu mitn sivuvaikutuksii Nyt on...
  19. M

    Heinävauvat 2011

    Moikka. Onnea haimi ja pörde pikku tyttelisä/pojasta =) Meillä eilen takana neuvola Kaikki hyvin pikkusen sydänäänet pomppi siin 140-160 ku liikuskeli paljon ku mitattii..Mulle tähän mennessä kertyny alkuraskaudesta 10kg lisää painoo :O rr oli siin 113/64 ja b-Hb 118 joten mulle määrättii...
  20. M

    APUA! Alkuraskauden verenvuoto?!?!

    Mullakin oli rv 6-7 runsasta vuotoa.soitin silloin lääkäriin heti käski katsella vointia jos pahenee ni pasitivat käymään päivystykseesä jonne lähdin samana iltana, sieltä sitten läheteellä nkl:lle ultraan tarkistamaan onko kaikki kunnossa.Ultrassa näkyi vain sikiö jonka vieressä verihyytymä...

Yhteistyössä