Hakutulokset

  1. T

    Oululaiset äidit!

    Vois Lahopää-Liisa joku päivä vaikka ulkoilla yhdessä? Mekin voidaan hyvin vaikka kävellä sinne, kun isompi polkee kuitenkin pyörällä :)
  2. T

    Oululaiset äidit!

    Muutama kuukausi menny etten ole palstalla käynyt. Olisin vielä halukas tapaamaan! Meidänkin perhe on muuttanut, asutaan nykyään kaijonrannassa! Ei täältä päin sattuis olemaan ketään?
  3. T

    Kuvapino onnesta! :)

    Aijaa.com - 7670224.jpg <3 Tosin minua ei kuvassa ole, mutta maailman ylpein isovelu <3
  4. T

    VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

    No kiitoksia vain :) Vai tutun näköinen, mistäs päin Suomea olet? Mie asustelen Oulussa..
  5. T

    VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

    Tässäpä minä. Aika uus palstalainen olen :) Aijaa.com - 7665407.jpg
  6. T

    Millainen on Oulun Kärkikirppis?

    Itse käväsin avajaisissa, muttei sekaan mahtunut. Seuraavalla viikolla pyörähdin uudestaan, ja pöytiä oli ihan hurjan paljon tyhjinä! Mitään en löytänyt. Mieluummin käyn esim. Paljeella.
  7. T

    g : aamupalasi?

    Maitokahvi, ananasmehua, ruisleipä juustolla, hedelmäjogurtti
  8. T

    Vauvan ihottuma. Maitorupeako?

    Vauva täyttää ens viikolla 3kk. Syntymästä lähtien kasvot ovat olleet punakkaat ja hormoninäppyjä oli runsaasti. Nyt oikeastaan kovien pakkasien alettua muutama viikko sitten pojan posket ovat olleet todella kuivat ja punoittavat! Korvien eteen on tullut punaiset läiskät, ja iho on kuin...
  9. T

    Ikä ja synnytyksestä/raskaudesta palautuminen

    Ensimmäinen lapsi syntyi, kun olin 17v. Palautuminen oli hidasta ja muistan etten istunut kunnolla viikkoihin! Iso oli toki vauva syntyessään. Toinen syntyi nyt ollessani 23v ja salista kävelin osastolle. Palautuminen kävi todella nopsaa ja synnytyspäivänä jo istuin kunnolla :D Vaikka tämäkin...
  10. T

    Oululaiset äidit!

    Ok, onko muita tulijoita? Tulen 5v pojan ja vauvan kanssa. Meidät tunnistaa tumman sinisistä vaunuista ja itselläni harmaa villakangastakki ja musta pipo! :)
  11. T

    Oululaiset äidit!

    Kahdelta on ihan passeli aika! Ja paikka pysyy samana eli Coffee house? :)
  12. T

    Oululaiset äidit!

    Me ainakin päästäis torstaina! :)
  13. T

    lapsi raskaana :(

    Olin 16-vuotias, kun tulin itse raskaaksi. Äitini oli vihainen ja vaati aborttia. Poikaystäväni oli minua vuoden vanhempi, mutta hänen vanhempansa ottivat raskausasian ihan hyvin vastaan.. Minun äiti ilmoitti ettei halua olla missään tekemisissä kanssani enää, jos pidän vauvan. Eikä halunnut...
  14. T

    Oululaiset äidit!

    No tänään ja huomenna joudun toimimaan autonkuljettajana ja kuskailemaan miestä töihin ja siskoa kouluun.. Mut esim. ens viikolla ei ole yhtikäs mitään suunnitelmia! :)
  15. T

    Oululaiset äidit!

    Minä en valitettavasti pääsekkään tulemaan :( Tuli muuta menoa päivälle ja pitää hakea pikkusiskokin koulusta! Harmin paikka. Ensi kerralla olen taatusti mukana!
  16. T

    Oululaiset äidit!

    Jos ventovieraan kotiin tulo tuntuu hankalalta, niin päästään kyllä kaupunkiinkin (Jos ei hirmu pakkanen ole) :) Minulla ei ole autoa käytettävissä päiväsaikaan, mutta bussithan kulkee. Meille sopii kyllä aikalailla mikä aika vaan. Miten olisi torstaina klo 13.30?
  17. T

    RASKAUSMYRKYTYKSESTÄ kysymyksiä!?!

    Kaksi päivää ennen laskettua aikaa heräsin aamulla hirveään päänsärkyyn. Silmissä näkyi pisteitä ja jalat oli turvonnu räpylöiksi. Käsiä en saanu puristettua nyrkkiin, nestettä niin paljon. Soittelin synnärille ja ohjasivat suoraan verikokeisiin. Niissä ei ollut mtn, verenpaineet oli vähän...
  18. T

    Tokan lapsen synnytyksen kesto

    Minulla ensimmäinen synnytys kesti reilu 14h, oli erittäin kivulias ja ponnistin 45min. Toinen synnytys käynnistettiin, olin valmiiksi jo 4cm auki, joka tietysti nopeutti asiaa. Synnytyksen kesto oli 4h 30min, ja ponnistin siitä ajasta 65min! Oli täysin erilainen kokemus kuin ensimmäinen...
  19. T

    Kuukautiset synnytyksen jälkeen

    Mulla alkoi tasan 2kk synnytyksestä, en imetä.
  20. T

    Oululaiset äidit!

    Kiva juttu! Mikä päivä se sitten olisi? Tiistai? Torstai?

Yhteistyössä