Hakutulokset

  1. Pai

    kokemuksia paksusuolen tähystyksestä?

    Kipeää tekee, mutta kyllä sen kestää. Mulle vaan antovat nukahtamislääkkeen ennen toimenpidettä ja en todellakaan pitänyt siitä, että menetin kontrollin (eli siis itkin ku sattu, normaalisti oisin purru hammasta yhteen). Pyysin siis kipulääkettä, mutta antovat nukahtamislääkettä... No, nukuin...
  2. Pai

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Aapeli: ihana nimi, kaikki nimet perinteitä kunnioittavia, ja Eemil nimi tuo nimeen syvyyttä. Alisa: perinteisiä ja vanhoja nimi, erityisesti Helmi minun mieleen Elmeri: Vanhaa ja uutta sopivassa määrin, oikein ryhdikäs nimi. Meillä on Emilia Aleksandra, Eetu onni Valtteri, Eeli Oskari, Ja...
  3. Pai

    jännitys huipussaan, loppuelämä vaakalaudalla

    Voimia, toivottavasti miehesi kuitenkin huomaa perheensä arvon.
  4. Pai

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Olipas ihania nimiä, Emmiina on todella kaunis. Ilona Milja Amalia 6v7kk, Eemil Vilho August 5v7kk, Alekstanteri Juho Mikael 4v2kk ja Pihla Milka Amanda 1v10kk
  5. Pai

    minkä kokosia 1vuotiaita

    Poika 1v neuvolassa. 12.900gr ja pituutta 80cm iso komea poika meillä :heart:
  6. Pai

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    \ ? Siis ihan vaan Milka K:lla :D
  7. Pai

    makaroonilaatikko maistuvaksi?!

    Hei! Hyviä ohjeita jo sait, mutta vielä yksi vinkki... Paista jauhelihan sekaan myös pieniä pekonikuutioita, ne antavat todella hyvän maun, vaikka ei niin terveellistä olekaan :ashamed:
  8. Pai

    dr. Phil ja painonpudotus haaste

    Kyllä siinä on joitain esimerkkejä, mutta ei mitään hehkutusta ja silleen häiritsevää. Kieli on helppolukuista, se on kirjoitettu siihen tyyliin, että kirjoittaja puhuu juuri lukijalle itselleen. Siis jos on telkkarista kattonu sitä ohjelmaa, niin tunnistaa kyllä kirjastakin tyylin.
  9. Pai

    twist stepperi

    Joo, jos vaan lapsen nähden alkaa jumppaileen niin äkkiä siitä saa seuraa ja sitten niitä vahinkojakin tulee. Joskus on ihan hauskaa kiikuttaa lasta jalkojen päällä samalla kun swingailee ab swingillä, mutta siitä alkaa tulla liian raskas vatsis harjotus, kun poitsu painaa jo 12kg =)
  10. Pai

    dr. Phil ja painonpudotus haaste

    Hei! Ihan oikeasti suosittelen tätä kirjaa luettavaksi. Itse lainasin sen kirjastosta ajatuksella; katsotaampas mitä hömppää se oikein on kirjottanu... Siinä vaan oikeesti silmät aukenee ja on pakko mennä itteensä. Löysin itseni niin monesta kohdasta, missä kerrottiin, miksi aikasemmat...
  11. Pai

    twist stepperi

    Hei! Minulla anttilasta ostettu twis stepper ja hyvältä tuntuu! Meillä laps menee aikaisin nukkumaan, joten on helppoa polkea kun... ma-> täydelliset naiset, ti-> pako, ke-> maalaiskomedia, to-> House (pe ja la tauko), su -> amasing race... Eli lemppari ohjelmien aikaan kun polkee, niin aika...
  12. Pai

    Mitä näistäkin häistä tulee?:(

    Hei! Ikävä tilanne teillä! Tuli vaan mieleen, että tehkää selväksi kaikille, jotka jotenkin liittyy teidän häiden järjestämiseen (pappi, muu srk:n henkilöstö, tarjoiluvastaavat, juhlapaikan väki...) että kaikkien muiden esittämät toiveet/vaatimukset häiden suhteen on aina tarkistettava ensin...
  13. Pai

    aivotärähdys..

    Ensiksi kiitoksia kaikista vastauksista! Kuhmuilla; Ei tullut muita oireita mutta jälki oli todella pahan näköinen ja olen vähän hermoheikkoinen tuon lapsen pään suhteen! Lääkärissä sanoivat että jos lapsi huutaa tapahtuneen jälkeen on se ns. hyvä merkki ettei mitään vakavampaa ole ja se että...
  14. Pai

    aivotärähdys..

    Poikani (kohta 1v) kaatui tänään pahasti pää edellä lattiatasolla olevaan pöydän terävään kulmaan, otsaan tuli iso kuhmu ja mustelma.. vähän aikaa kaatumisen jälkeen otsassa näkyi kunnolla kulman painauma mutta nyt ei niin selvä ja kuhmukin hiukan laskeutunut. Käytiin lääkärissä heti tapahtuman...
  15. Pai

    30vjuhlat 30 hengelle

    \ Kehtaatko laittaa kuitenkin Euroshopperin ! karjalanpiirakoita... :laugh:
  16. Pai

    Muita odottajia

    Mulla olis LA 15.7. joten ihan ihan alussa mennään :) Mutta kamut ei ole pahitteeksi, iloisesti otan vastaan uusia meilikamuja pai30@suomi24.fi Kuulemisiin!!
  17. Pai

    Onko Rovaniemeltä??

    Täällä olis kahden tytön äiti Rovaniemeltä. Jos haluat niin kirjoittele osoitteeseen oilipul@suomi24.fi
  18. Pai

    Kaduttaako...

    Kyllä sisarukset on ehdottomasti rikkaus, ainakin minun mielestäni. Itselläni on kolme siskoa ja miehellä sisaruksia kahdeksan. Lapsia on kaiken kaikkiaan 6, minulla neljä edellisestä liitosta, miehellä yksi ja sitten vielä yksi yhteinen. Miehen esikoinen on ainut lapsi ja sen kyllä huomaa :( ...
  19. Pai

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    Minä olen 21 ja 9,5kk ikäisen pojan veitikan äiti. Toisen huomasin olevan tulossa ihan vasta. Saa onnitella!:)
  20. Pai

    gallup asuntolainoista

    \ Pakko alkaa nelosella??? Ehkä sielä pääkaupunkiseudulla mutta elämää on kehä kolmosen ulkopuolella ja palkat pyörii työssäkäyvillä 1500 - 3000 välillä, riippuen työstä ja koulutuksesta. 4000 euron nettotulot meinaa molemmilla 3000 bruttoa, mikä täällä meilläpäin on aika harvinaista. Olen...

Yhteistyössä