Hakutulokset

  1. S

    syysvauvat

    Hei kaikille!!! Mua on alkanut pelottaan ja mielessä pyörii jos jonkin näköisiä pelonsekaisia asioita. Aina kun mahassa tuntuu jotain niin pelkään et meneekö kesken tai jos selkään koskeen niin samat asiat mielssä kauheeta:(,työskentelen päivän istualtaan ja on ollut paljon ongelmia...
  2. S

    syysvauvat

    Nennu_87 Me ollaan kans suunniteltu Turkin matkaa elokuulle kun olen sillon kesälomalla,en tiiä saanko enään sillon lentään ajateltiin kysyä ens viikon lääkärikäynnillä,mitä mieltä lääkäri on asiasta. Enään ois kaksi viikkoa lomaan ja raskaalta tuntuu,aivan haamuna saa kulkea ja pala...
  3. S

    11-hoidot

    Toivelintu Älä vielä toivoasi menetä,minulla oli kans menkkamaisia kipuja monta monituista päivää ennen testi päivää ja tuli veristävuotoa ja vaaleanruskeaavuotoa ja silti sain plussan =). Tehtiin mieheni kanssa vielä eilen varmistamisen varmistamiseksi uusi digitaalinen testi ja...
  4. S

    syysvauvat

    Aurinkoiset huomenet kaikille!! Tänne kuuluu ihan hyvää=),hajut ovat muuttuneet todella todella pahoiksi,oltiin perjantaina kaupassa yhtä äkkiä tuli aivan järkky pahaolo oli pakko napata limu hyllystä ja aukasta se ennen maksamista.Kaupassa on niin paljon hajuja että yök:). Perjantaina töistä...
  5. S

    syysvauvat

    Ihana oli tulla katsastamaan palstaa kun nennu_87 ja cee- olivat kirjoitelleet kuulumisia:). Olen itsekkin ajatellut jos alkais uimassa käymään me saadaan työnpuolesta liikuntaseteleitä on myös ollut tuo vauva uinti mielessä:).
  6. S

    syysvauvat

    Kenzie me taidetaan pitää kaksin yllä tätä palstaa:)mihin kaikki ovat kadonneet? odotan ite sitä ekaa ultraa saan tosiaan tietää onko masussa ketään sen jälkeen voi sitten ehkä vähän rentoutua,eikä tarvi niin paljoa miettiä ja stressata:). Tänään ollut tosi raskas päivä töissä koko ajan pitäny...
  7. S

    syysvauvat

    Olis mukava kun odottajat kertoisivat tuntemuksistaan ja odotuksistaan enemmän. Tuolta palsta miltä tänne siirryin niin siellä keskustelu kulkee todella ripesti koko ajan tulee jotain uutta,niin se pitääkin:laugh:
  8. S

    syysvauvat

    Tällä palstalla ei tuo juttu hirveen jouhevaan kulje:mad:,olisi kiva kun olisi innokkaita keskustelijoita mukana palstalla.
  9. S

    11-hoidot

    Mizze Onnea oikein kovasti:heart:,olen seuraillut takaalalta tätä palstaa pakko oli tulla katsomaan miten sinun kävi ultrassa onneksi huoli vaihtui onneen:heart:.
  10. S

    syysvauvat

    Salliina85 Kyllä sitä päivittäin miettii et onkohan tuolla ketään,ja toivoo että se ns.kriittinen aika menis nopsaa ohi ei tarvis pelätä et meneekö kesken.:flower:.Mulle ei ole tullu sen kummemmemmin vielä mitään oireita,välillä saattaa tulla pahaolo ja rinnat ovat turvoksissa ja hieman arat...
  11. S

    syysvauvat

    Kenzie Mistä nuo sinun vatsakivut johtuivat?olen rv 4 omien laskujeni mukaan=).Ehkä sitten saan mielen rauhan ultran jälkeen jos kaikki on hyvin.Itselläni tämä raskaaksi tulo on ollut niin kivikkoisen tien päässä:O.Kauanko yrititte lasta?Meillä yritystä 2.v.:)
  12. S

    syysvauvat

    Kenzie Minulla on kääpiösnautsereita 4vuotias ja kohta 9kk täyttävä:).Olet ilmeisesti hiljattain käynyt ultrassa?millainen se ultarassa käynti oli?minulla ultra vasta 16.3 tuskaa odottaa sinne asti,pieni pelko kohdunulkopuolisestaraskaudesta:( ollut välillä tuo kylki kipiä.Onko sulla ollut...
  13. S

    syysvauvat

    kenzie Kaksi koiraa pitää minut hyvin liikkeessä=),kävin spingissä ahkerasti viimevuonna tänä vuonna jäänyt väliin kun olen vähän sairastellut:D. Olen itse vuosimallia -85 etten kuitenkaan nuorimmasta päästä:D. Kyllä sen plussaamisen jälkeen pieni pelko koko ajan,toivottavasti saan nauttia...
  14. S

    11-hoidot

    Joku_päivä Olen itse käynyt 6kk vyöhyketerapiassa olen kokenut saavani avun sieltä ongelmaani.Olin käynyt vyöhykkeessä 2kk kun naikkarilla gyne sanoi minulle ekaa kertaa hoitohistoriani aikana et,sinullahan tapahtuu ovulaatio meinasin tippua perseelleni että mitä tapahtuu vai:).Se auttaa niin...
  15. S

    syysvauvat

    Hei kaikille!!! Täällä plussattiin eilen =),ei tahdo vielä oikein uskoa et kahdenvuoden yrittämisen jälkeen onnistuttiin:heart:.laskettuaika mennee kans tonne lokakuunlopulle,ekaa ultraa odottelen jännityksellä toivottavasti kaikki hyvin.
  16. S

    11-hoidot

    Fiia 69 miten sinun kävi? Plussa juna liikkeelle lähteköön=),täytyy se varmaan jo kahen testin jälkeen uskoa että nyt ollaan onnistuttu vihdoin:heart:.Mies ei meinannut millään uskoa et,onnistuttiin oikeesti. Ultra vasta 16.3 mitenköhän jaksan odottaa sinne asti,toivon vaan niin kovasti et...
  17. S

    11-hoidot

    Jenna-79 Kaikki on vielä hyvin,tuhruttelu on pysynyt vielä ainakin poissa:heart:.Mitenkäs siellä voidaan?Kyllä sitä jatkuvasti miettii et mitä tuo lauantain tuhruttelu oikein oli..?:confused:
  18. S

    Vinkit limakalvon kasvatukseen? Tavoitteena luomu PAS

    Olen käynyt 6kk vyöhyketerapiassa,gyne sanoi vuoden alussa et minulla tapahtuu ovulaatio ihan ilman mitään lääkitysta,meinasin tippua tuolilta kun kertaakaan näin ei ole sanottu.:confused:.Tuo vyöhykehän lisää lantiopohjanverenkiertoa ja poistaa stressiä moni lapettomuudesta kärsivä on saanut...
  19. S

    11-hoidot

    Täällä ollaan nyt ihan ihmeissään että mitä tämä nyt oikein on?eilen tuli hieman vuotoa pärjäsi ihan pikkuhousunsuojalla, olin aivan varma et nyt ne sit alkoi.Mut ei alkaneetkaan:Dtänään olen jatkuvasti käyny vessassa ja tarkistanut tuleeko mitään mut ei tosi outoa.Mieheni kanssa alettiin jo...
  20. S

    11-hoidot

    Jenna-76 Olen tosi kiitollinen sinulle kun olet vastaillut ja kertonut omista kokemuksistasi se helpottaa oloani,eikä tarvi niin paljoa miettiä ja pähkäillä oman pääni sisällä,menispä äkkiä nää päivät odottavan aika on todella pitkä:O.Kyllä ne menkat sieltä läpi puskee ennen testinteko päivää se...

Yhteistyössä