Hakutulokset

  1. R

    Etanapostiystäviä

    laita etanaa tulemaan 32v äidille. osoite on S.N Tennbyntie 45b32 21600 parainen
  2. R

    vanha harrastus uudelleen henkiin..

    olen 32v naimisissa oleva kolmen lapsen äiti. olis mukavaa elvyttää eloon kirjeenvaihtoharrastus. en vaadi pitkiä kirjeitä enkä nopeita vastauksia.. kirjoittaa silloin kun siltä tuntuu ja jaksaa.. eli äidit ja isät ympäri maan, laittakaahan kirjettä tulemaan osoite on S.N Tennbyntie 45b32 21600...
  3. R

    ystäviä meseen?

    olis mukava arjen kiireiden keskellä vaihtaa ajatuksia äitien ja miksei isienkin kanssa.. kaikesta elämään liittyvästä.. lisää suski1979@gmail.com ja huhuile, niin jutellaan lisää.. olen 31v kolmen mukelon äitee
  4. R

    3 lasta tai enemmän

    itselläni ikää 31, poika 99, tyttö 01 ja poika 05.. miehellä on tyttäret 15v, 12v ja 7v.. eli aikas iso perhe täälläkin.. yhteiset lapset haaveena meilläkin.. meiliä voi laittaa suski1979@gmail.com ja sama toimii mesessä. asumme varsinaissuomessa
  5. R

    sähköpostiystävää etsimässä

    heitäpä meilillä suski1979@gmail.com ja sama toimii mesessä.. oon kolmen muksun yh, seurustelen kyl mut just kans ns lapselliset juttukaverit vähissä etenkin täältä turun seudulta..
  6. R

    Ystäviä Turusta tai lähistöltä? Tai sähköposti/kirjekavereita?

    asun muksujeni 3kpl kans turusta korppoon suuntaan.. paa meiliä suski1979@gmail.com jos haluut=))
  7. R

    meilikamuja...ja miksei mese... ehkä joskus jopa tapailuun

    oon 31v kolmen lapsen seurusteleva yh.. tahtois uusia meilikamuja. myös mese ja ehkä tapailukin.. lapset ovat 11v, pian 10v ja 6v.. suski1979@gmail.com on osoite ja sama toimii mesessä.. olet sit äiti, isä tai mitä vaan.. kuhan kykenet asialliseen keskusteluun huumoria unohtamatta niin heitäpä...

Yhteistyössä