Hakutulokset

  1. K

    Yhteisvelalliselta periminen

    Lisättäköön vielä, että velat ovat kulkeneet ulosoton kautta, eli en itsekään niitä heti maksanut..
  2. K

    Yhteisvelalliselta periminen

    Moips Haluaisin tiedustella, jos joku tietäisi, kuinka periä yhteisvelalliselta velat (vuokrarästit) pois. Kyseessä on eksäni, joka ei millään tavalla noteeraa viestejäni. Velat olen siis nyt itse maksanut ja käsittääkseni minulla on oikeus periä häneltä oma osuus veloista. Pitääkö minun...
  3. K

    Mistä voin tilata ESPRITIN vaatteita?

    Ainakin vielä pari vuotta sitten sai HM:ltä tilattua
  4. K

    Lääkis

    Valitan Pääsykokeisiin Vaaditaan juuri noita. Jos lukiossa oot kiitettävän tasolla, niin on chänssit päästä. Ja matikka tietenkin pitkänä.
  5. K

    Netcycler

    Onko monelle tuttu ja onko tapahtunut vaihtoja? itselläni ollut tavaraa monta päivää ja kaksi vaihtoa on tarjottu (tosin molemmat perui viahdon ehdotuksen jälkeen) Harmittaa kun itsellänikin on hyvää tavaraa siellä ja tuntuu ettei oikein pääsekään niistä eroon. Huutonettii yritin aamulla...
  6. K

    Unikoulu toimi!:)

    JEs, koko yhteiskunnan pahoinvointin ratkaistu! syynä ei ole päihdeäidit, työttömyyys, huumeet, köyhyys tai eroperheet vaan lasten traumat kun heitä on vauvana HUUDATETTU vauvana Varo vaan ap, menetetty peli... :D
  7. K

    Unikoulu toimi!:)

    Juu, ihteeni myös huudatettu pienenä ja jos jotain traumoja on tullut niin eiköhän tuo ihan alkoholisti isän katsomisesta ja kikkailusta PS. on eri asia huudattaa lasta kerran tai kahdesti, jos sitä tekee kaksi vuotta putkeen niin kyllä varmasti jää traumoja. Tai jos muuten vaan jättää...
  8. K

    Unikoulu toimi!:)

    :D :D :D
  9. K

    Unikoulu toimi!:)

    Kylläpäs tästä aikamoinen keskustelu tuli! On todellakin kummallista, miksi niin kovasti kyseenalaistetaan äidin vaistoa omaan lapseensa. Kyllä lapsi saa itkeä, eri asia miten itkee. Itse en kannata tätä hysteerisenä itkemistä, mutta kyllä meillä kitistään ja itkeskellään. Nytkin vauva kitisee...
  10. K

    Unikoulu toimi!:)

    hienoa että toimii!! Itse tein tänne pari kuukautta sitten aloituksen, että voiko puoli vuotiaalle aloittaa unikoulua. Suurin osa palstalaisista oli aivan kauhuissaan ja olin kauhea äiti kun edes asiaa ajattelin. Palstalaisten mielipiteistä huolimatta siirsin vauvan eri huoneeseen ja vauva...
  11. K

    misä kuussa kannattaa mennä mieluiten autokouluun? onko heinäkuussa mitään?

    En tiijä onko mitään väliä milloin autokoulun käy, ite sain ajokortin kuukaudessa. Periaatteessa kun keväisin yleensä on enemmän syntyneitä niin syksyllä pitäs olla vähempi oppilaita..
  12. K

    Päivähoidon maksut, kun lapsi on osa-aikaisesti hoidossa

    Kyselisin onko kellään tietoa paljonko kunnallinen päivähoito tulee maksamaan, kun lapsi on hoidossa 2-3 kertaa viikossa? Eli paljonko maksu on per päivä. Kunnan sivuilta ei löydy mitään tietoa ja hakemusta jättäessä työntekijä oli varattuna. Sen nyt kyllä sain googlettamalla selville että...
  13. K

    Unikoulu vinkkejä vauva 6,5kk

    No kiva kuulla, että nämä unet onkin oikeasti hyvät, eikä suinkaan huonot. Olen saanut anopilta yms vanhoilta ja viisailta käsityksen, että tässä vaiheessa vauvat nukkuvat koko yön (koska syövät kunnolla illalla jne) Ja varsinkin monien useiden kavereiden vauvat (joita ei ole imetetty...
  14. K

    Unikoulu vinkkejä vauva 6,5kk

    Niin ja unohtu sanoa, kun pojan 6kk neuvolassa kysyin, mitenkä vauvan saisi nukkumaan niin vastaus oli, että jos se isi laittaisi vauvalle yöllä tutin suuhun.................:headwall:
  15. K

    Unikoulu vinkkejä vauva 6,5kk

    Kaipailisin unikouluvinkkejä, poika on nyt 6,5kk. Kuinka saisin vähennettyä pojalta yöheräilyä. Vauva nukkuu vanhempien kanssa samassa huoneessa pinnasängyssä, eikä häntä ole mahdollisuutta siirtää toiseen huoneeeseen. Pojalla on ollut hyvä päivä/yö rytmit vastasyntyneestä saakka. Poika...
  16. K

    Miten menis ÄP-raha ??

    No sehän menee edellisen vuoden tulojen mukaan, mikä siis näkyy ihan siinä verokirjeessä mikä tulee kotiin, tai sitten viimeisen puolen vuoden tulojen mukaan. Mikä nyt on kellekin paras vaihtoehto

Yhteistyössä