Hakutulokset

  1. zasmiini

    syysvauvat

    moikka! viipsu, sä jotenki vaikutat sankarilta mun mielestä... oot vielkii tehny öitä. hui. mulla oli eilen rakenne ja lääkäri jatko mun saikkua kahella viikolla. syynä fyysinen työ, raskausajanväsymys ja nivelongelmat. sano mulle, ettei voi vielä laittaa äippälomille asti saikkua vaa pitää...
  2. zasmiini

    syysvauvat

    aa... unohin kysellä, et onko teillä muilla tullu harjotussuppareita. nimittäin täällä niitä tulee joskus silloin tällöin. ja jotenki omituinen fiilis niistä, et mitä pitäis tehä? kysyn sit huomen lääkäriltä... ja onko kellään ollu puhetta mistään perhe/synnytysvalmennuksista????
  3. zasmiini

    syysvauvat

    moikka kaikille! en ookkaan tänne kirjotellu vähään aikaan:/ siis me käytiin siellä 4d-ultrassa 6.5 silloin oli menossa rv 18+2. siinä oli samalla se rakenne ultraki ja kaikki oli niinkuin pitiki=) painoa oli vaavilla sillo 236g. sieltä saatiin upeita kuvia pojasta ja se dvd. hintaa...
  4. zasmiini

    syysvauvat

    moikka! se 4d makso kelakorvausten jälkeen 175 euroo... ja dvd tuli mukaan... kallishan se oli, mut on sitä rahaa laitettu turhempaanki... salliina, mä oon asunu punkaharjulla 10 vuotta... varmaan tunnetaan samoja ihmisiä:D mulla on ollu tosi paljon ongelmia tuolla töissä olossa. koko...
  5. zasmiini

    syysvauvat

    moikka kaikille ja sydämellistä äitienpäivää<3 minä sain kukkalähetyksen töihin... hih, voi mulla on niin ihana mies... kävin siellä 4D-ultrassa... aivan mahtava kokemus<3 kaikki oli rakkaalla hyvin... painoa jo 236g... ja sieltä on tulossa sitten pieni jätkän alku<3 meijän mies on...
  6. zasmiini

    syysvauvat

    moikka! ja tervetuloa Bayaf=) ei meilla täällä oo ainakaan mun tietääkseni mitään listoja mut oon myös tuolla vau.fi ja siellä on aika kattavat listat yms. se mun äitiyskirja on vissiin ulkomaalainen, mut siin on kuitenkin kerrottu suomalaisesta näkökulmasta... se on toimittanu Dr anne...
  7. zasmiini

    syysvauvat

    moikka kaikille! ei oo tullu taas kirjoteltua. voi salliina, toivottavasti sun tilanne helpottaa, mikä sitten onkaan*hali* täällä oli tänään neuvola. kaikki oikein hyvin. paino on noussu raskauden aikana 1,5kg... täti sano, et aika maltillisesti. sitten ku sitä tosiaan ihmettelin, ku...
  8. zasmiini

    Missä vaiheessa raskautta masu alkoi näkymään?

    moikka! ensimmäinen raskaus menossa, tällä hetkellä rv 16+6, olen hoikkarakenteinen ja mahani näyttää ehkä enemmän turvonneelta kuin vaavimasulta, mikä on tajuttoman ärsyttävää!!! xD mut kaitpa se kohta pullahtaa oiekin kunnolla=)
  9. zasmiini

    syysvauvat

    moikka kaikille! pitkästä aikaa kirjottelen. täällä on kyl ollu aikas hiljasta. mut, ehkä se johtuu täst keskiraskaudesta. meillä odottelu sujuu hyvin. aina sillon tällöin tuntuu pikku hipasuja massussa, mut ei ihan joka päivä. mua on alkanu pelottaa toi mun paino juttu. mulle ei...
  10. zasmiini

    syysvauvat

    Moikka kaikille! mulla oli tänään sossun, kätilön ja lääkärin vastaanotto aikasemman päihteidenkäyttöni vuoksi. Jännitin ihan hirveesti sitä tapaamista ja olin vähän loukkaantunukki, ku jouduin tuonne menemään (vaikka hyväähän ne tarkottaa) mut kaikki meni tosi hyvin. sossu kertoili eri...
  11. zasmiini

    syysvauvat

    voi ei nennu... täällä itketään sun puolesta... voi hyvä luoja.. en osaa oikein mitään sanoa, muuta ku aika parantaa haavat. voin vaan kuvitella miten syvää tuskaa tunnet:'( hirveä uutinen...
  12. zasmiini

    syysvauvat

    moikka! Nennu_87, mullaki oli vielä joku aika sitte kamalaa pyörremyrskyä mielialojen kanssa, mutta nyt täs parin viikon aina on tasottunu olo. Viipsu84, siis ihania ideoita tulee sulta! munki pitää ruveta kattoo niitä talvipukuja vaaville ja isyyspakkaus, tosi hyvä idea:) mitä kaikkee...
  13. zasmiini

    Deprakine+ketipinor ja suunnitteilla raskaus!

    moikka! täällä on yksi, jota elämä on myös kolhinut isolla nuijalla, mutta kaikesta siitä selvinneenä=) Olen tällä hetkellä raskaana rv 13+5, lääkityksenä citalopram 40mg ja illalla uni vaikeuksiin ketipinor 100mg. näitä kuulemma on suht turvallista käyttää raskauden aikana. vaikkakin...
  14. zasmiini

    syysvauvat

    moikka kaikille! täällä rakenneultra kanssa 19.5:) voih, tänää töissä tuli herra isoherra kuulustelemaan mua mun saikuista. ekaks se sano, et laiskuuttani en oo tullu töihin... noh, minä sitte purskahin hysteeriseen itkuun(hormoonit). vähän ajan kuluttua se sit tuli fiksummin mun kaa...
  15. zasmiini

    syysvauvat

    moikka kaikille! Salliina85, hyvin se ultra menee. täällä pidetään peukkuja:) Mulla on ens viikolla sitte neuvolalääkärin vastaanotto. mitähän siellä tapahtuu... sitte parinviikon päästä mulla on kätilön, lääkärin ja sossun aika, koska oon nuorempana käyttäny päihteitä niin paljon. eka se...
  16. zasmiini

    syysvauvat

    moikka! ihan ensimmäiseks otan osaa Rippa sun tilanteelle... voi kamala... alussa on kuitenki kaikki kiinni aikas paljon tuolta yläpuolelta:( Kenzie, mulla otettiin varhaisultra rv 9+2, sillo vaavi sai kolme päivää lisää ikää.. nyt np-ultrassa vauva sai ikää lisää viis päivää ja laskettu...
  17. zasmiini

    syysvauvat

    moikka! viipsu84, meilläki auto- ja talokuume=) eli farkkuun ollaan vaihtamassa ja omakotitaloja käyty kattelemassa... hitto, ku täällä uudella maalla vaan on niin helvatun kalliita noi omakotitalot... saa sen 250 000 laittaa kevyesti ommaa kottii. mulla on vielä semmonen, et haluun ihan...
  18. zasmiini

    syysvauvat

    heipsankeikkaa!! Tänään oli meijän perheessä siis np-ultra. vauva sai taas lisää ikää.... eli nyt oltais rv 11+6 ja laskettu aika aikaistu 13.10---->5.10=) pää-perä- mittä tällä hetkellä 50,3mm... kaikki elimet oli valmiit, aivojen eri osat näky ja sydämmessä oli neljä kammiota=) reisiluuki...
  19. zasmiini

    syysvauvat

    moikka kaikille=) uskokaa tai älkää, mut mun vaavi on alkanu liikkumaan niin, et tunnen sen jo. aattelin, et en tunne sen liikkeitä vielä moneen viikkoon=) viime viikon torstaina aloin tuntemaan sen liikkeet vasemmalla puolella. välillä se liikkuu hirmuisesti=) aivan ihana tunne. ne tuntuu...
  20. zasmiini

    syysvauvat

    moikka! Tosta paino asiasta. kyllä se täälläki mietityttää. mulla on sama tilanne, ku Kenziellä, eli oon aina ollu suht hoikka ja mitään en oo tehny, eli itsekuri on nolla:headwall: site mulla on vielä sellanen juttu, et omistan silikonirinnat (tiedän, turhuuksien huippu), nii meneekö ne...

Yhteistyössä