Hakutulokset

  1. Minni-hiiri

    Tulin toivottamaan kaikille Hyvää Joulua :)

    Kuusi odottelee vielä parvekkeella, mutta pienen sypressin jo laitoin
  2. Minni-hiiri

    Tulin toivottamaan kaikille Hyvää Joulua :)

    Kuusi odottelee vielä parvekkeella, mutta pienen sypressin jo laitoin
  3. Minni-hiiri

    Tulin toivottamaan kaikille Hyvää Joulua :)

    Minun kuuseni on vielä odottamassa parvekkeella, mutta pienen sypressin laitoin
  4. Minni-hiiri

    1987 erosin miehestäni. Mies kuoli nyt hiljattain ja edelleen tuntuu pahalta.

    Exäni lapset kyllä tietävät isästään, vaikka eivät ole olleet tekemisissä paljoakaan isänsä kanssa. Olen ymmärtänyt, että lasten äidit ovat tämän estäneet. Sain kuitenkin eilen viestiä väestörekisterikeskuksesta, että kunhan heille tulee tieto kuolemasta niin lähettävät sitten sisarusten tiedot...
  5. Minni-hiiri

    1987 erosin miehestäni. Mies kuoli nyt hiljattain ja edelleen tuntuu pahalta.

    Palasin siis palstalle. Täällä on ollut raskaita aikoja. En tiedä surenko ex-miestäni. Suren enemmän poikani surua. Häneltä kuitenkin kuoli isä. Pojan kanssa ollaan selvitelty jäämistöä ja törmätty byrokratiaan. Esim. hänen sisaruksistaan ei saa mitään tietoa (isänsä ei siis ollut missään...
  6. Minni-hiiri

    YLLÄPITO! Kuinka löydän sinut?

    Kiitos Majuri. Mielestäni olen nyt kaikkien näiden vuosien jälkeen antanut kaikkeni tälle palstalle ja kuka edes jaksaa lukea jonkun mummelin juttuja? Hauskaa on ollut ja pitäkäähän te sitä edelleen :) Tiedä vaikka palaankin sitten, kun se ikä oikeesti alkaa kutosella. Siis vajaan kuukauden...
  7. Minni-hiiri

    YLLÄPITO! Kuinka löydän sinut?

    Haluan poistaa profiilini. Kuinka se onnistuu?
  8. Minni-hiiri

    Laitetaas perinteinen: Mitä suunnitelmissa tänään?

    Makaroonilaatikko! :)
  9. Minni-hiiri

    Laitetaas perinteinen: Mitä suunnitelmissa tänään?

    Tässä nyt joutuu vähän kärvistelemään, kun tapasin eilen ystävän 30 vuoden takaa ja me mummothan juotiin liikaa viiniä ja esiteltiin lastenlapsiemme kuvia toisillemme + kuunneltiin hyvää musiikkia. Agendana oli pestä mattoja tänään, mutta se nyt jää toiseen kertaan. Pahaa pelkään, että...
  10. Minni-hiiri

    Kuinkas juhannus on tähän saakka sujunut?

    Todellakin voi kaikki mennä päin vittua, mutta suunta on vain ylöspäin.
  11. Minni-hiiri

    Kuinkas juhannus on tähän saakka sujunut?

    Vaikka kurjalta tuntuu niin jonkun ne työt on tehtävä ja sinä teet hienoa työtä. Oletko hoitoalalla?
  12. Minni-hiiri

    Kuinkas juhannus on tähän saakka sujunut?

    Olisin laittanut sulle Lunatic peukun ylös, mutta tuli teksti: Virheilmoitus: Sinulla ei ole oikeuksia tämän toiminnon suorittamiseen.:D
  13. Minni-hiiri

    Kuinkas juhannus on tähän saakka sujunut?

    Lunatic ja epek. On mulla tuo mies ollut jo 30 vuotta. En kuitenkaan ole asunut sen kanssa yhdessä kymmeneen vuoteen.
  14. Minni-hiiri

    Kuinkas juhannus on tähän saakka sujunut?

    Ukkeli meinas kilahtaa aamulla, kun soittelin nuoruusajan musiikkia :D
  15. Minni-hiiri

    Kuinkas juhannus on tähän saakka sujunut?

    Sama. Ei vaan ole mun juttuni jussit sun muut. Joulu tietty pikkulasten takia.
  16. Minni-hiiri

    Mitä jalassasi nyt

    Tällä hetkellä on jalkanaamio ja pumpuliset sukat.
  17. Minni-hiiri

    Kuinkas juhannus on tähän saakka sujunut?

    Sen verran voin sanoa omasta juhannuksestani, että osaan taas olla kiitollinen, kun asun ihan yksin. Mukavaahan tietty oli tuon lasteni isänkin kanssa, mutta en enää ikinä asuisi kenenkään miehen kanssa.
  18. Minni-hiiri

    Harmittaa.

    Lapsenlapsella ihan "rutiinileikkaus" ja siltikin kaikki meni pieleen.
  19. Minni-hiiri

    mitäs juot juhannuksena

    Ensinnäkin pitää kertoa, miten mielissäni olen, että ne ajat on takana kun sullottiin lapset autoon joka oli ääriään myöten täynnä tavaraa ja suunnattiin jonnekin mökille. Sata kertaa helpommin olis pärjännyt lasten kanssa kotona mutta JUHANNUS. Siispä asiaan: Myö ukon kanssa laitetaan...

Yhteistyössä