Hakutulokset

  1. L

    Haamu vai ei

    Onnea paljon! Itse tein vähän samanlaisen plusssan kolmosesta. Sen jälkeen tein cb digitestin ja tuloksena raskaana 1-2 viikkoa. Viikon päästä vasta tuli kunnon viiva tikkuun. :)
  2. L

    Silja vs. Linnea

    Silja on perinteinen nimi kuten Elinakin, Linnea taas "modernimipi". Ehkä. Entäs jos laitatte nimeksi Silja Linnea? :)
  3. L

    Aamun G :

    Lapset syövät leipää ja muroja tai jugurttia. Itse juon kahvia ja syön maustamatonta jugua marjoilla. Mies onkin töissä.
  4. L

    Alkaaks muilla tuntua ihossa nää pakkaset?

    Meillä ei lapsilla ole mitään mutta itsellä todella kuivat kädet. Tuntuue ttei mikään rasva tehoa, kädet imasee hetkessä ja kohta taas yhtä kuivat.
  5. L

    Silja vs. Linnea

    Kumpikin on todella kauniita. Toisen puolella olen enempi eräästä syystä. ;)
  6. L

    Jyväs- tai Ääneseutu!

    Ja täällä Jyväskylässä. :) Mukava olisi tutustua muihin täkäläisiin. :)
  7. L

    Vauvan soseiden aloituksesta

    Minä olen maistattanut meidän reilulla kolmikuisella nyt pikkuhiljaa perunaa ( vielä ei lusikallistakaan mene, eikä toisn tarviskaan kun nuin pieni vielä on). Kuhan nyt eka oppii syömään tuota oikein niin lisätään sitten makuja.
  8. L

    Pakkasta uhmattu ja ulkona käyty!!

    Keskimmäisen ja vauvan kanssa, eikä tullut edes kylmä! Vauvallakin niska ihan lämmin joten jätin nukkumaan vielä hetkeksi ulos jotta saan siivoiltua hiukan. Mukavaa pakkaspäivää kaikille!
  9. L

    Ketään muita jotka tykkää näistä pakkasista? :)

    Minustakin on vaan pukeutumiskysymys, lapsille myös paljon vaatetta. Ja nykyajan vaunutkin taitaa olla todella lämpimiä vielä kun vauvalla pukee hyvät toppakamppeet ja lämpöpussin. :)
  10. L

    Onko täällä äitejä jotka aiotte olla kotona ainakin siihen asti kun nuorin menee eskariin/kouluun? Mitä olette

    No mä haluaisin olla, en tiedä sitten onko mahdollisuus. Sen näkee sitten kun äitiysloma loppuu. Ajattelin kyllä opiskeluni suorittaa välissä loppuun mutta pyritään tekemään siten ettei tarvitsisi hoitoon laittaa.
  11. L

    Kaikkien pankkien maksut ovat tänään myöhässä

    Kyllä miehell oli tullut palkka ja lainat lähteneet ja nyt on laskutkin maksettu ihan omakätisesti. Osuuspankki on meillä.
  12. L

    Mites sitä pärjää kolmen lapsen kanssa?

    Pärjää pärjää. Me vaihdettiin myös auto, mutta ihan tavallinen iso farmari, ei siis mitään "tilabussia". Asunto on edelleen sama kuin kahdenkina ikaan, ahdasta on välillä ja kuhan tilanne on sopiva niin aletaan etsiä isompaa. Vauva ei vielä kovin paljon vie neliöitä. :) Ja kyllä me on ajaeltu...
  13. L

    Ketään muita jotka tykkää näistä pakkasista? :)

    Mä tykkään pakkaspäivistä, ulkonakin on tosi kaunista. Pakkasta -25. =)
  14. L

    Kuvapino viikolle 7 / 2011

    onpas suloinen. Laadukas kuva. *tykkää*. :)
  15. L

    Olisikohan mahd. saada s-lomaa, kun oon melko shokissa raskausuutisesta?

    ja lisään vielä, että parisuhdeasioihinne en ota kantaa. Ja kyllä shokissa saa olla, olisin varmaan itsekkin mutta siitä en todellakaan ole varma saako sne takia saikkua.
  16. L

    Olisikohan mahd. saada s-lomaa, kun oon melko shokissa raskausuutisesta?

    Käytinkin ilmaisua musertuu. Kyllä varmasti elämä mullistuu, sitä en väitä. Mun mielipide vaan on että lapset on iloinen asia, oli miten oli. Ja jos tuntuu että tilanne ei ole otollinen niin pitää vaan muistuttaa itseään että näillä mennään ja omat haaveet siirtyy vähän. Tämäkin vaan mun...
  17. L

    Maanantain rv-pino ja mitä vaivoja tänään :D

    En ole raskaana mutta tulin tänne muistuttamaan itseäni raskausajan kolotuksista. "raskauskuume" vaivaa...:D
  18. L

    Olisikohan mahd. saada s-lomaa, kun oon melko shokissa raskausuutisesta?

    mä en voi aina jotenkin ymmärtää joiden elämä musertuu raskausuutisesta (siis jos lapsi on saanut alkunsa parisuhteessa)..vaikka se ei olisikaan niin suunniteltu juttu. Eihän lapsista mitään huonoa seuraa, päinvastoin. Tämä mun mielipide. Mutta joo, alkuperäiseen kysymykseen...
  19. L

    Eikö oma mies olekin aika huono ystävän korvike?

    Onhan se meiskin ystävä mutta erilailla, on paljon asioita joista puhun vain naispuolisten ystävien kanssa joita mies ei ymmärtäisi ja tuskin haluaisikaan ymmärtää. ;) Mies on sitten omalla tavallaan myös ystävä että kumppani jonka kanssa ja jaetaan taas eriasiat joita ei sitten naisystävien...

Yhteistyössä