Hakutulokset

  1. F

    Raskauskysely :) Okei, oli tylsää niin tein moisen.

    1. Missä kuussa on laskettu aikasi? - Maaliskuussa 2. Pelottaako synnytys miten kovin asteikolla 1-10 ? - Ehkä 6 tai 7 3. Oletko voinut pahoin? - Viikolle 20 muutaman kerran viikossa oksensin 4. Haluatko saada etukäteen selville lapsen sukupuolen? - Olis ihan kiva tietää, meneekö...
  2. F

    Kysely raskaana oleville/synnyttäneille

    1. Parisuhdetilanne ennen raskautta ja raskauden jälkeen (sinkku, avoliitossa, avioliitossa ym.)? - Avioliitossa 2. Miten parisuhteenne muuttui odotusaikana, vai muuttuiko ollenkaan? - Mies lopetti tupakoinnin tukeakseen minua ja kävi vähemmän viihteellä. Vietettiin ehkä enemmän aikaa yhdessä...
  3. F

    ~ Lokakuun lapsoset kesäkuussa ~

    huh hellettä :D Ihanaa kun on lämmintä, vaikken auringosta niin pidäkään. ON. Eilen oli neuvola ja neuvolatäti luki sen ultran tehneen lääkärin selostuksen kun herra ei suvainnut meille selvällä suomella mitään puhua.. Eli kaikki on niin täydellisen kunnossa kuin voi! Ainoa mikä muuttuu on...
  4. F

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Kaikenlaista.. Parisuhde ja mies ylipäätään on varmaan ainoa asia mikä pitää mut raiteillani tällä hetkellä :laugh: No ei sentään niin paha tilanne, oon vaan tullut kovin epäileväiseksi. Epäilen siis vaan jaksamistani, osaamistani, kaikkea. Mies sitten aina toimii järjen äänenä joka asiassa :D...
  5. F

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Hyvä kuulla tuo pohjolan vakuutusmenettely.. Meilläkin on vakuutukset ja pankkipalvelut keskitetty OP-Pohjolaan. Eikä meillä mitattu niskaturvotusta. Jos se on meinaan ihan yleinen käytäntö heillä.. :o Kai tarvis mennä kyseleen. Kakkamaista mun mielestä.. Lapsi on meille lahja eikä haluttu...
  6. F

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Magnesiumista olis kysyttävää mulla.. Nimittäin onks siinä joku maksimimäärä vuorokaudelle?? Kun syön jotain Multivitan raskausajan vitamiineja, joissa sitä on jo. Silti mulla on aika karseita kramppeja jaloissa, jotka häiritsee jo yöunta joten voisinko ottaa lisäksi jotain magnesiumlisää tuon...
  7. F

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Aikamoinen syöksysynnytys ollu, minimuu :D Rupes jostain syystä naurattaan.. :D Vaunuista sun muista on meillä tehty jo päätökset :) Eli tulokas saa Hartanin Topline X-kärryt, saatiin niistä perusteellinen esittelykin ja muutenki miellyttivät molempia. Lisäks kaukalo halutaan uutena...
  8. F

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Pikaiset ultrakuulumiset, eli tänään se pelätty rakenneultra oli.. Ja kaikki oli hyvin :D Pienen, ohikiitävän sekunnin ultraajan aloitettua näin vauvan pään mutten liikettä ja olin ihan varma, että se oli siinä. Mutta ei, tais olla vaan väsyksissä, koska rupes sit liikehtimään ja pyörimään...
  9. F

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Niiskuneidillä melkoinen naapuri :o Onneks meidän rapussa asuu melkeinpä yli 70v. populaa joten samanlaiseen tuskin täällä törmää ;) Liikkeistä.. Onko se ihan normaalia, etten tunne MITÄÄN liikettä vieläkään?? Mua on ruvennut pelottamaan ettei tää vauva oo hengissäkään.. No viikko ultraan...
  10. F

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Unia nähdään täälläkin.. Painajaisia :( Pedofiileista ja sellaisista asioista. Kerran näin jopa unta, et mies pakkas tavaransa ja jätti minut ilmoittaen olevansa pedo eikä siksi halunnut jäädä mun ja lapsen lähelle. Ahdistaa aamulla ihan järkyttävästi herätessä. Taas näin viime yönä pedounta...
  11. F

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Pidän myös peukkuja, RR! :) Mies oli neuvolassa tänään toista kertaa kuullakseen vauvan sydänäänet (hienosti muuten puksutti ja löyty vieläpä nopiasti tällä kertaa) :) Myös alkuraskauden ultrassa oli ja tod. näk. rakenneultraan tulee mukaan. Halusi tosiaan itte tulla sillon ekalle...
  12. F

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Pakko vielä kommentoida.. Kun meillä on hääpäivä 23.10. joten tää vauva tupsahtaa hiukan ennen ekaa hääpäivää :D Hyvin ajoitettu meillä tää homma ;) Kaks vuotta yhdessä tulee täyteen kesäkuun 29. :)
  13. F

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Seksiasiaan pitää kommentoida omalta osaltani, et raskaus ei suuremmin oo siihen vaikuttanut. Me ollaan kans aika "newlyweds" miehen kans, ollaan oltu vajaa 2 vuotta yhdessä. Toki tolla ekalla kolmanneksella oli vaiheita, ettei yksinkertaisesti jaksanut edes ajatella seksiä, mut viikkoo kauempaa...
  14. F

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Heihei, vappu on melkein ohi! Ihanaa :D Siinähän se meni, lätkää ja grillausta ja kavereita! Baarissakin jopa oltiin :D Ennen kolmee sit kotio kun mies oli vähän liikaa humalassa ja oksensi kotimatkalla suoraan auton ovesta ulos.. :laugh: Vahingonilo on paras ilo ;) Tosiaan onkin toukokuu...
  15. F

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Itkupilli ilmottautuu *\o/* Hermot lossaa ja pidättelen itkua vähän väliä. Joskus saatan jopa pillittää. En oo mikään erityisen itkuherkkä ihminen joten tää häiritsee mua :'D Plus että joku könyää mun jalkoja erilleen sillai et lantio repee :D Hankintalistalta sain tänään poistettua...
  16. F

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Heippatirallaa kaikille! :wave: Ei tosiaan oo istuskeltu täälläkään paljon koneella, on aivan ihanaa ilmaa pidellyt jo monta päivää. Onnea paljon Carriinalle kihlauksesta! :flower: Nii ja tänne oli ilmestyny uusia myös, teretulemast! :) Käytiin tossa viime viikolla vaunukaupoilla miehen...
  17. F

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Paljon on taas tekstiä.. Mut pikaisesti omaa napaa: sain tänään sairaslomaa muutamaks viikoks, ainakin. Mun pää ei vaan kestä koulunkäyntiä just nyt o_0 Saattaapi olla et oon hermolomalla koko kevään... Rupee toi verenpainekin huitelemaan sellasia lukemia ettei oo muuta mahdollisuutta...
  18. F

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Pahoitteluni Villany! :( Äitiyspakkausta oon käynyt pariin otteeseen kuikuilemassa ja täytyy sanoo et pääsääntöisesti tykkäsin. Tuo ruokalappu on kyllä kamala!! :D Ja vaikka tuo ulkohaalarikin on väriltään aika tympeä, niin käyttöön se silti tulee :) Itse tykkään muutenkin voimakkaista...
  19. F

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Tervetuloa osmiinalle! Pikasesti päivän ekat napailut.. Mun mies vissiin aikoo irtisanoutua. Onhan hän siitä puhunut ja omasta mielestänikin olis pitäny lähtee aikaa sitten kyseisestä puljusta. Hän siis on rekkamies. Firmassa ei ole työaikoja (paitsi parilla kuskilla, jotka jää kohta...
  20. F

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Carriina, käsittääkseni tän vuoden pakkaus julkistetaan huomenna :) Ettei sitä vissii vielä oo nähty :D Aion ainaki aamulla mennä KELAn sivuilta kurkkimaan koska se sinne päivittyy. Jeeeee :D

Yhteistyössä