Hakutulokset

  1. P

    Maailman paras ripsiväri?

    Sensai 38. Ei valu, koska lähtee vain 38 asteessa. Olen itkutkin vääntänyt tolla ripsarilla eikä ollu mitään vaikutusta
  2. P

    Runsasta hiustenlähtöä, apuja kaipaan!!

    Nisim-niminen shamppoo toimii hiustenlähtöön. Oikeasti. Kallista on, mutta se nyt on suhteellista
  3. P

    Ruokaohje ei-karppaajille ja lihaliemikuutiota pelkäämättömille

    No siis lihaliemikuutiohan juuri on mausteita, että ihmekös tuo, jos se joltain maistuu
  4. P

    Miten myöhään teidän 10 v saivat valvoa viime yönä?

    Olin töissä, mutta siellä pistettiin 10veet nukkumaan puoli yhdeksän ja 15-vuotias sai valvoa niin kuin tykkäs, mutta meni hänkin nukkumaan jo paljon ennen puoltayötä
  5. P

    päiväkodin työntekijät!

    Lapset puhuu paljon kaikkea. Kaikkea ei heti voi ottaa täysin vakavasti. Asiasta keskustellaan työporukassa ja sen mukaan toimitaan.
  6. P

    Ei vielä talvirenkaita, pysyykö tiellä?

    Kunhan pysyy plussalla lämpötila ja ajat varovasti, niin pysyy kyllä auto tiellä. Ite lähen ajaa perjantai-illasta 200 kilsan päähän kesärenkailla
  7. P

    Iltalehti: Mikä vauvavatsa!

    No eihän se oo ees tiedossa, että monellako kuulla se jo on
  8. P

    Millainen ruokavalio noilla Suurimmilla pudottajilla oikein on? MIssä ajassa ovat pudottaneet?

    Mutta täytyy muistaa oikeesti, että tv-ohjelmaa ne tekee, ja epäilen kovin, että ne oikeesti syö esim. niitä cheerious-muroja.
  9. P

    Mihin käyttäisin maitorahkan

    Rahkalettuihin
  10. P

    Jännittää....illalla menossa ekan kerran kolmenkimppaan...huh :)

    Toki voi, mutta on eri asia, että johtaako se mihinkään
  11. P

    Antakaas neuvoja kissan hankinnassa!

    Jos pennun otatte, ottakaa se vasta sitten kun se on 12 viikkoa. Saatte ihan erilaisen kissan, kun silloin jos ottaisitte sen liian aikasin esim. 10 viikkoisena.
  12. P

    Elämää rakettispagettipussissa.

    Mä siivosin kuivatarvikekaappia ja kaikki leseet oli täynnä pieniä toukkia. Kyllä oli mukavaa
  13. P

    karppauksesta: mitä mä teen väärin?

    Sä olet nyt vähän hakoteillä. Anteeks, mutta aloittajan varmaan kannattaa käydä mielummin karppifoorumeilla hakemassa ohjeita eikä täältä. Mun ohje kyllä ois, että vähennä syömiskertoja kolmeen. Rasvanpoltto pysähtyy joka kerta kun suuhun laittaa jotain
  14. P

    780-20+20=

    :laugh::laugh: Nää on aina yhtä piristäviä
  15. P

    Arvioiko "normi" kultasepänliikkeessä joku koruja?

    Eli tästä opimme ainakin sen, että ei kannata ostaa aivan järkyttävän kalliita kihla- tai vihkisormuksia, jos on kutina perseessä jo valmiiks, et tää ei tuu kestää. On pari esimerkkiä lähipiirissä, kun melkein näki kuinka se raha katos savuna ilmaan. Ei siitä kalliista sormuksesta jää käteen...
  16. P

    Arvioiko "normi" kultasepänliikkeessä joku koruja?

    Mitä mä olen ymmärtänyt niin sormus käytännössä katsoen täysin "arvoton" sen jälkeen kun kannat sen ulos liikkeestä. Arvoton siis rahallisesti, mikäli sen tekijä ei ole jotenkin tunnettu tai jotain. Sormuksesta maksetaan vaan se kullan hinta, joka on mitättömän pieni.
  17. P

    Arvioiko "normi" kultasepänliikkeessä joku koruja?

    Siis mitä arviota nyt tarkoitat? Sitäkö, että paljon siitä saat, jos myyt sen esimerkiksi kultasepänliikkeseen vai mitä?
  18. P

    Linkittäkää mulle KAUNIIN isokokoisen naisen kuva (en ole koskaan nähnyt)

    No mutta tässä puhuttiinkin ylipainoisista ja sitä he ovat
  19. P

    pakollinen purkauksenpuuskahdus

    Kai se on niin kovin vaikeaa ja vaivalloista lähteä töihin kun on tottunut kotona löhöömään. Outoa kyllä, että ees raha ei aja töihin. Mut ehkä kaikki ei rahaa sit edes kaipaa. Itteäni kyllä ärsyttää myös suunnattomasti se, että valitetaan sitä työttömyyttä, mut asian eteen ei tehdä mitään

Yhteistyössä