Hakutulokset

  1. V

    Heinäkuun vauvat 2015

    Kerrotaanpas meidänkin kuulumisia 2kk tauon jälkeen . Pikkuherra tuli eilen hurjaan 2kk ikään ja meillä on mennyt hienosti. Kovin on sylissä viihtyvä kaveri eikä oikeen osaa itekseen nukahtaakkaan. Mutta kun sylissä saa olla niin on oikein tyytyväinen . Hirmu ääniherkkä on kun unta pitäisi...
  2. V

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    Tässäpä ois nyt hyvin aikaa runoilla synnytyskertomusta . Pojunen nukkuu rinnan päällä enkä ite uskalla liikahtaa mihinkää saati laittaa silmiäni kiinni . Toinen itkeskelee ilmeisesti masuaan ku meinaa nukkuminen olla vähä levotonta. Tosin viime yönä nukkui 6tuntia ! Nyt nukkuu mahallaan ni on...
  3. V

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    PÄIVITYSPYYNTÖ: Meille syntyi poika 3780g tänään 29.6. viikkoja 39+2 . Kaikki meni kuulemma hienosti vaik itelle meinas kivusta iskee paniikki. Synnytyskertomusta sit myöhemmi Viliina84 + poika 10tuntia
  4. V

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    Onnea hurjasti vauvautuneille! On ollu ihana lukea synnytyskertomuksianne. Toivon kaikkee hyvää vauva-arkeenne Pitkään aikaan en oo käyny kirjottelemassa kun on tuntunu ylivoimasen vaikeelta tää kirjautuminen tänne salasanan ollessa hukassa ja muutenki puhelimella kirjottelu tympii . Lukemassa...
  5. V

    parasta päiväkodin toiminnassa

    mikä päiväkodin tempaus/toimintatuokio/askartelu tai vastaava on erityisesti ilahduttanut lastasi? entä mikälainen toiminta sinua vanhempana on miellyttänyt?
  6. V

    parasta päiväkodin toiminnassa

    mikä päiväkodin tempaus/toimintatuokio/askartelu tai vastaava on erityisesti ilahduttanut lastasi? entä mikälainen toiminta sinua vanhempana on miellyttänyt?
  7. V

    millanen on maksikirje?!

    pitäs saada postitettua vaatepaketti, enkä ossoo :D. kertokaa kokeneemmat, kuin monta vaatetta saatte mahtumaan maksikirjeeseen? miten semmosen väsäätte? kirjekuoreen? johonki laatikkoon? pussiin? pikaista apua kaivataan :D
  8. V

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    me saatiin pienoikainen poikamme syliin tiistai-iltana 11.10. klo 22.32, täsmälleen laskettuna päivänä :). mitat pojalla oli 3660g ja 50cm. torstaina päästiin jo kotiin ja touhua on kyllä riittänyt, kiitos esikoisen :). mutta synnytyskertomusta kirjottelen kuhan aikaa enemmän. onnittelut...
  9. V

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    moimoi piiiitkästä aikaa.. en oo tainnu kirjotella koko kesänä ja lienenkö keväälläkään :). lukenu oon kyl ahkerasti teidän kuulumisia ja ihanan paljon oottekin kirjotelleet. aina on vaa aika sit menny siihen et on saanu edelliset jutut luettuu ja sitte ei enää jaksakkaan alkaa kirjottelee itte...
  10. V

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    olipas taas luettavaa ku on muutaman päivän ollu lukemata juttuja, saa nähä muistanko kommentoida kaikkee mitä aattelin :) sukupuolen lupailusta ensinnäkin, meillä esikoisen kohalla ultraaja näytti sillo rakenneultrassa pysäytetystä kuvasta, et tässä näin näkyy häpyluut, joten tyttö tulee. ja...
  11. V

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    branwen, mulla kans samanmoinen olo. eli siis salaa mielessäni toivon et tulis tyttö, mut vahva tunne on et poika ois tulossa. toisaalta kyl toivon poikaakin ku kaks lasta taitaa meidän perheeseen riittää ja toisaalta ois mukava kokea tytön sekä pojan äitinä olo. mut silti ois taas toisaalta...
  12. V

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    vihlasuista: mulla tuntu edellisen loppuraskauden aikana, mut se johtu siitä ku tyttö oli jalka-perä-tilassa ja monotti aina suoraan kohdun suulle. ne ei ollu kivoja potkuja :). branwen, mikä toi kotitonttu juttu on? :) ihan uus mulle.. :) tota taantuma juttu mä just pelkään tos kuivaks...
  13. V

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    branwen, en tehny ite. oli laiska ja ostin kaupasta :D. halvemmaks ois tullu ku ois tehny ite, ois saanu isomman satsinki :). neiti, sun tyttöhän on aikaseen kuivaks oppinu, vau :). toivottavasti ei itekkään tartteis kahen vaippoja vaihella ja kaupasta kotiin kantaa..
  14. V

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    olipas urakka taas lueskella teidän juttuja ku ei muutamaan päivään oo kerenny käymään. Nyt typy nukkuu päikkäreitä ni on äitillä aikaa istuu koneella ja herkutella sitruunarahkalla :P. Hankinnoista halusin tulla sanomaan et meil ainaki tarpeellisii on ollu: - itkuhälytin (ehdoton!) -...
  15. V

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Ituo, hauska idea paljastaa raskaudesta tänään :). saa nähä ottaako kukaan kaksosraskautta todesta :D. kerrohan sit miten "pilaan" suhtautuivat :). me käytiin eilen nt-ultrassa ja kyllä oli massussa pirtee kaveri. kaikki oli onneks ok ja turvotuskin tositosi pieni. nyt ku tirriäisen näki...
  16. V

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    vilinäiti, vellamo on kaunis nimi, tosi kaunis. meillä on esikoisella se toisena nimenä :). nimi on mietitty valmiiksi mikäli tulossa on poika. tytön nimi viel ihan auki, ei oikein oo ees mitää ideoita viel.. silti toivosin ehk et tyttö tulis... :) villany, meillä tyttö nyt 14kk. sisällä...
  17. V

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    nessu, aika jännä et päiväkotiin pitää kertoo syy miks lapsi jää pois hoidosta.. ei kai tuon nyt luulis niille kuuluvan. mun mielestä pitäs riittää tieto millo on viimestä päivää hoidossa ja sillä selvä :). meillä esikoinen ei oo kerenny hoitoo alottamaankaan, koska oon hoitovapaalla...
  18. V

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    onpas tänne tullu hurjasti tekstiä lisää sillä aikaa ku oon "lomaillu". en siis reiluun viikkoon oo kerenny juttujanne seuraamaan, saati itte kirjottelemaan. nytten millään jaksa alkaa lukee siel asti mis viimeks oon ollu mukana :). mut noihi mistä ootte viimeiks jutellu ni voisin omat...
  19. V

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    nyt on varhaisultran kontrolli käyty ja koska laskettuaika jäi reilusti lokakuun puolelle ni taijjan hypätä siihe joukkoon. miut voi siis poistaa listalta. mukavia odotusaikoja kaikille!:) viliina84 ja 8+0
  20. V

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    moikka! mäpäs hyppään uutena teidän matkaan tuolta syyskuulaisten puolelta.. siellä oon parisen viikkoo pyörinyt, mutta nyt ku varhaisultran jälkeinen kontrolli on käyty ja laskettuaika vahvistui reilusti lokakuun puolelle ni jatketaan sit täällä :). ihan tyhmää ku LA tippu reilulla kahella...

Yhteistyössä