Hakutulokset

  1. M

    Tervetuloa kaikki hipit ja hipinmieliset facebookkiin :)

    https://www.facebook.com/groups/512825375499520/
  2. M

    kaalimadon paketti ?

    Näkyykö siinä paketissa mistä on tullut ? Ostin meille miehen kanssa yhteisin lahjan ja jouduin tilaamaan sukulaisen postiautomaattiin sen kun ei ennätä meille ennen kun lähetään reissuun. Kehtaanko siis antaa sukulaisen hakea tuon paketin ?
  3. M

    Miten sitä aina havahtuukaan lasten synttärien aikaan?

    Siihen että aika kuluu ihan järjetöntä vauhtia. Meillä juhlitaan tänään tytön 1vuotis päivää ja tunteet on melkosen pinnassa <3 Vuosi sitten meidän hätähousu syntyi melkosella vauhilla. Onko muilla samanlaista että havahtuu aina tuohon synttäreiden aikaan?
  4. M

    Miten te jaksatte olla täällä ? Tai vängätä kaikesta ?

    Ennen olin täällä paljonkin, sillon kun olin kaikesta pätevä kukkahattu äiti. Nyt kun piiiitkän tauon jälkeen tulin katsastamaan tänne, niin rupesin miettimään miten ihmiset jaksaa nälviä toisiaan ja vängätä jokaisesta asiasta? Joojoo ei tarvii tulla tänne latelemaan itsestään selvyyksiä "no mee...
  5. M

    vanhan hirsiseinän esille ottaminen?

    Onko kuinka työläs homma? Mitä pitäisi tietää? Kuinka monta levyä teillä on ollut hirren edessä? Meillä talo on hirsitalo (rivitalo) ja nyt haluaisin lastenhuoneen remontin yhteydessä katsoa miltä vanha hirsiseinä näyttää. Näyttäisi sitä että siinä olisi kolme levyä ennen hirttä ja iski epätoivo...
  6. M

    Lastenhuoneen tapeetit?

    Eli laitappa linkkejä omiin suosikkeihisi. Meillä olis tarkoitus laittaa lastenhuone uuteen uskoon ja tapeetti olis hakusessa. Tässä tän hetken suosikkini: Tapettitalo - tapetti on tyyliä
  7. M

    Suonensisäistä rautaa?

    Miten tuota laitetaan? Ja tuleeko siinä huono olo?
  8. M

    Perheissä joissa kumiallergia?

    Minä siis olen kumille allerginen ja se sitten tarkoittaa sitä että nyt synttäreillä eikä vappuna meille voi tuoda ilmapalloja. Mitä teillä on niiden tilalla? Meinattiin yks foliopallo esikoiselle ostaa, mutta tuntuu että aina on niitä ilmapalloja kaikilla niin olisko jotain kivaa sen tilalle?
  9. M

    Mulla on käsitys että kotisynnytykse olis harvinaisia (syöksy eli siis ei suunniteltu)

    Mutta tällä palstalla näyttäis olevan paljonkin kotona syöksyllä synnyttäneitä. Onko siis kellään tilastotietoa asiasta?
  10. M

    Koska mahataudissa oleva pian 7kk tyttö lääkäriin?

    Päivystyspuhelimesta sanoi että niin kauvan voi katella kun menee huonoon kuntoon mutta on nyt keskiviikosta asti ollut mahatauti. Keskiviikkona, torstaina ja perjantaina oksenti kerran ja ripuloi. Viikonloppuna pelkkää ripulia ja tänän aamuna taas alkoi oksentamaan. Oksenti kolme kertaa ja...
  11. M

    Saako life:stä fast green tea kapseleita?

    Siinäpä se kysymys tuli. Jos ei niin mistä niitä vois käydä kyselemässä?
  12. M

    Mitä ne ajokortin lisukkeet maksaa ?

    Eli siis ihan tavan b-korttiin tulevat muut jutut esim. lääkärin todistus. Mitä nämä kaikki lisukkeet siis kustantaa yhteensä?
  13. M

    Apuja, puhelin takuuhuoltoon?

    Eli mulla siis puhelin pimeni. Korvaako takuuhuolto tuon?
  14. M

    Ootko koskaan käynyt hematologilla?

    Sain tänään sinne lähetteen ja mietin että mitähän ne siellä tekee?
  15. M

    go fat go ruokavaliolla laihduttaneita?

    Ajattelinpa pistää tästä aloituksen jos sattuisi onnistujia taikka aloittelevia löytymään :) Itse aloitan ensiviikon lauantaina ja tarkoitus olisi laihtua 45-50kg. Paino tällä hetkellä 111kg :ashamed: Mutta kova tsemppi jo nytten päällä :) Olen jättänyt kolme viikkoa sitten sokerihötöt pois ja...
  16. M

    uppo-nalle dvd:nä ?

    Sattuisko joku tietämään saako uppo-nallea dvd:nä EI SITÄ PIIRRETTY VERSIOO?
  17. M

    gfg:llä painonpudottaneita?

    Eli tarkoitus olisi tuo aloittaa ja olisi kiva kuulla kokemuksia? Sekä jos taskusta löytyy joku oikeen hyvä resepti niin tänne kiitos :)
  18. M

    Tatuoinnin paranemisesta.

    Otin perjantaina suht ison tatuoinnin selkään ja nyt kirvelee ihan helvetisti aina välillä. Mies sanoi ettei näytä että olis tulehtumassa voisko siis olla vaan rupi halkeilemaan? Entä olisko jollain antaa hyviä vinkkejä paranemiseen, kuva jäi vielä kesken joten haluisin tietenkin mahollisimman...
  19. M

    onko kellään tallessa viime vuoden citymarketin kalenteria?

    Minä heitin sen vuoden vaihteessa roskiin enkä muistanut ottaa ylös luksuspalojen ohjetta ja nyt sitä tarviisin?
  20. M

    samsung galaxi s3 ja netin käyttö. APUJA.

    Yritin mennä äsken facebookiin ja tohon kenttään mihin kirjotan www-osoitteen niin tuli lukon kuva ja en pääse tuonne sivulle. Miten saan sen siis pois? Oon siis aikasemmin päässyt.

Yhteistyössä