Hakutulokset

  1. Ä

    G:Mitä lehtiä teille tulee?

    Keskisuomalainen,alibi,kaks+,seiska(vielä pari viikkoo) :)
  2. Ä

    Entisöintitaitajia paikalla?!

    \ Se on kyllä helppo maalattava:) sitähän saa vaikka millä sävylläkin vielä...vihertävä vois olla nätti:)
  3. Ä

    Entisöintitaitajia paikalla?!

    Se peili varmaan tulee sisälle? Silloin ne ikkunan pokat voi maalata vaikka Helmi kalustemaalilla..vesiohenteinen ja miedon hajunen... Sit on olemassa sellasta Kiva kalustelakkaa,jos haluu sellasen lakkapinnan..sekin on vesiohenteinen ja siihenkin löytyy värikartta,mistä voi valita sävyn...
  4. Ä

    koulunkäyntiavustajia huhuu

    \ Voi olla että on supistettu..mulla luki että kutsumme sinut pääsykokeeseen. =)
  5. Ä

    koulunkäyntiavustajia huhuu

    Meillä oli pari vuotta sitten sellaset pääsykokeet että aluksi meidät jaettiin kolmen-neljän ryhmiin ja oli yhteishaastattelu. Sit oli aineen kirjoitus muistaakseni maahanmuuttajista, lopuksi oli haastattelu yksinään..koko päivä siellä vierähti:)
  6. Ä

    8kk mittoja =)

    Meidän tyttö oli syntyessään 52cm ja 3900g.Nyt 8kk neuvolassa oli 71,1cm ja 8650g. :heart:
  7. Ä

    AMMATTISI VAI ONKO OLLENKAAN AMAMTTIA??

    Maalari ja koulunkäyntiavustaja :wave:
  8. Ä

    Sairaalakassiin...

    Kamera,pattereita,lukemista,syötävää(mistä tykkää):),äitiyskortti,päiväkirja(jos kirjoittaa sellasta),kalenteri,ristikko,kynä..mitäs muuta.. Vaatteita itelle ja vaaville,hygieniatuotteet... Mies(tukihenkilö) voi tuoda tarvittaessa,jos jotain unehtuu :) Onnea synnytykseen :flower:
  9. Ä

    G:korvatulehdus

    Yksi korvatulehdus oli 6kk iässä..ikää nyt 8kk:)
  10. Ä

    hätä!

    Meillä kävi kanssa niin että tyttö lopetti yhtäkkiä tuttelin juonnin(7,5kk)..tein sitten puurot maitoon,annoin jogurttia(vauvojen),ruokiin lisäsin maitoa vähän ja yritin tarjota nokkamukista..vähän sitä aina suostui juomaankin. Lääkäri sitten määräs kalsiumjauhetta(250mg)..ja käski niinä päivinä...
  11. Ä

    Herramunjee miten huominen voikin jännittää!!

    Hih,onnea käynnistykseen! :) En usko että ne kotia sinua laittaa,jos on luvannut käynnistää huomenna..kyllä ainakin minun kohdalla piti lupauksensa:) Kannattaa ottaa jotain lukemista/tekemistä mukaan..ite ainakin makasin/keinuin keinutuolissa 12tuntii ni meinas aika käydä pitkäksi..tai alussa...
  12. Ä

    ruoka pino

    Niinkin perusjuttua kuin jauhelihakeittoa:)
  13. Ä

    Kiinteät ruuat itse tekevät huhuu!

    Meillä tyttö lähestyy 11kk ikää ja tähän saakka on syönyt pääasiassa kotikutoista ruokaa =) Juuri reissuun on ostettu purkki mukaan ja kotona hätävarana jos ei muista ottaa sulamaan. Alussa oli jääpalakuutioissa kasvikset ja perunan keitin, nyt oon pakastanut jo pitkään lasipurkeissa (joita...
  14. Ä

    Iltapala G

    mehua,ruisleipää töppeillä ja viili :p
  15. Ä

    monesko äitienpäivä huomenna

    Ensimmäinen :heart:
  16. Ä

    Autatko minua äänestämään äitilleni matkan?

    Ääni annettu:) Toivotaan että matka toteutuu ;)
  17. Ä

    parvekekukkia

    Kyllä mieli tekis laittaa,mut meidän parveke on niin kuuma kesällä etten tiedä mikä kukka siellä viihtyy? Ois kiva jotain piristystä sinne saada =)
  18. Ä

    Jyväskylä ja lähistö

    Täällä kanssa yhden prinsessan äiti vailla seuraa.Tyttö nyt 8kk ja minä 27 vuotta. Laita viestiä jos kiinnostaa ja muutkin saa laittaa:) neitoperho80@suomi24
  19. Ä

    Minkä kokoisia 8 kk?

    Meidän neiti oli 8,6kg ja 71cm...vaatteet on nyt pääsääntöisesti 74cm. :heart:
  20. Ä

    Mitä harrastat? :o)

    No aika vähän nykyään tulee mitään harrastettua.. lapsen kanssa peuhaaminen,lenkkeily vaunujen kera,kissan hoito,ristikoiden täyttö :D

Yhteistyössä