Hakutulokset

  1. L

    Onko 37,2 peräaukosta kuumetta? Veisitkö ulos?

    Peffasta kaiken ikäisiltä Meitä on ollut aikanaan neljä lasta ja kaikilta on mitattu kuume peffasta ihan vauvasta asti. Itse olin lapsista toiseksi vanhin ja vanhin siskoni oli noin 2½ vuotta minua vanhempi. Nuoremmat sisarukset olivat 4- ja 8 vuotta minua nuorempia. Olin perheen ainoa...
  2. L

    SIKAINFLUENSSA ROKOTE!

    Vaikka en mikään lapsi enää olekaan, niin vuosi sitten otin pelkän sikarokotteen, että siitä jäi se influenssarokote pois. Tänä vuonna en ottanut kumpaakaan. Katson yleiskuntoni epilepsiasta huolimatta hyväksi, koska käyn lenkillä 4-6 kertaa viikossa ja kilometrejä tulee noin 100. Siitä saa...
  3. L

    Taloyhtiö ulosostaa omistusasunnon

    Taloyhtiön hallitus ilmoitti kirjallisesti, että se tarvitsee remottirahaa osaan yhtiön asuntoja ja yhteisten tilojen perusparannukseen ja hallitus on 1.2.2011 pitämässään kokouksessa päättänyt viiden asunnon omistajin asumisoikeuden sanoa irti remonttirahaston kartuttamiseksi. kaikki...
  4. L

    Epilepsia.

    Vaikka itse olen melkein 50 vuotias vanhakääpä, itsellä on havaiittu epilepsia noin 6 kk:n ikäisenä. Se on johtunut aivokasvaimesta, joka on leikkaamalla poistettu, kun olin 9 kk:n ikäinen. Välillä lapsena sain voimakkaitakin kohtauksia, äiti kiidätti minut vauhdilla TYKS:iin, jonne oli matkaa...
  5. L

    Infektioastma

    Kela-Sossu-Työvoimatoimisto ovat kuin pyhä kolminaisuus Isä-Poika-Pyhähenki. Osat voivat olla vähän toiset kuin edellä on määritelty. Tarkoitan tällä sitä, että mistään näistä et apua saa, jos yrität itse hoitaa asiat kunnolla. Kyllä juopot viinarahaa saavat, eikä heitä edes yritetä patistaa...
  6. L

    Infektioastma

    Astma on tietääkseni perinnöllinen sairaus, koska suvussani on suurimmalla osalla astma. Se voi hypätä yhden tai useamman sukupolven yli sillä perusteella, että vanhemmilta perityt geenit ovat ns. resessiivisiä eli peittyviä geenejä, jolloin sairaus ei tule esille. Jos toiselta vanhemmalta tai...

Yhteistyössä