Hakutulokset

  1. LiLy_

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Viivahan siellä on :) oisko sitten ovis ollut niin myöhään että viiva sen takia niin haamu.
  2. LiLy_

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oma kierto ollut 32-35, viime kierrosta aloitin testailun kp 35,... haamu tuli testiin vasta kp 49! Ja nyt siis menossa rv 10+6. Eli mulla ovis oli jostain syystä ollut pari viikkoa myöhässä ultran mukaan. Joten kaikki on mahdollista.
  3. LiLy_

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään taas testattu, viikkoja 5+2 tänään. Olisin odottanut että digi jo 3+.. tosin päiväpissasta tehty mutta silti :( http://aijaa.com/LVgtJs
  4. LiLy_

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea kaikille plussanneille! :love: Tässä oma saldo vajaa tunnin rakossa olleesta pissasta tänään: http://aijaa.com/uqmm7E Viikkoja omien laskujen mukaan 4+5 tänään. Varhaisultran menin varaamaan jo reilu viikon päähän milloin viikkoja olisi 6+1. Ja nyt mietin että onko liian aikaista...
  5. LiLy_

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä vahvistettu homma digillä, eli raskaana ollaan ainakin toistaiseksi :love: tosin kyllä niin epäuskoinen fiilis että tuollaisesta kierrosta tärpännyt .. :unsure:
  6. LiLy_

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Kierto normaalisti 34 päivää, joten ovulaatio olisi pitänyt tapahtua joskus kp 17-20 välillä about, no tässä kierrossa se sitten tapahtuikin vasta kp 35.. (mulla oli kp 17 alkaen flunssa mikä kestikin 2viikkoa, oiskohan tää siirtänyt sit ovistakin samalla). dpo 1: Pientä päänsärkyä, vv tulee...
  7. LiLy_

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään jo kp 49, menkat lähes pari viikkoa myöhässä. Normaalisti kierto 34. Eilen tuli apteekin omalla tosi tosi haalea viivanpaikka testiajan jälkeen. Tänään cb plus testiajalla: http://aijaa.com/Hg9U5s Voiko jo sanoa plussaksi:love::unsure:
  8. LiLy_

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nyt menossa kp 44 ja menkat siis 10 päivää myöhässä. Kierto mulla noin 34-35. Mulla alkoi kp 17 flunssa mikä kestikin pari viikkoa, eli voiko tosiaan olla että flunssan takia ovista ei tapahtunut ja tämän takia menkat myöhässä? Mulla ei siis ties millon ollut näin pitkää kiertoa. :( ja siis...
  9. LiLy_

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @nelHM kyllä siellä viivaa näkyy! Toivotaan että vahvistuu! :)
  10. LiLy_

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ihana kuulla että näinkin :) Just lukasin noista ja paljon oli just huonoja kokemuksia vääristä haamuista ja viivanpaikoista ym :/
  11. LiLy_

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa, kertookahas kokemuksia sofin one step testeistä, mulla tänään about dpo 10 ja tällänen tuli päiväpissasta. Kuivuttua tuli selkeämmin esiin viiva/viivanpaikka. En tiedä onko väriä mutta antaako kyseinen testi herkästi viivanpaikkoja? http://aijaa.com/GRdd2T
  12. LiLy_

    Ehkäisykapseli ja pahoinvointi?

    Minulle laitettiin ehkäisykapseli reilu kuukausi sitten, ja nyt viikon aikana lähes joka ilta on ollut todella oksettava olo, olin jo varma että on iskenyt joku oksutauti mutta ei.. Voisko siis johtua tuosta kapselista? Minua nimittäin ei normaalisti koskaan ole pahoinvointia. Tiputteluvuotoa...
  13. LiLy_

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Hei vaan kaikille taas pitkästä aikaan! :) Meillä sujuu arki mukavasti, ja Vietnamin reissukin sujui oikein hyvin. Lennot ja kaikki menivät hyvin, toki tuohan se lisää haastetta kun on tämmönen puolivuotias menossa mukana. :) Yöt ovat parantuneet selvästi, kun iltapuuro aloitettiin niin...
  14. LiLy_

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Tirppanalle tsemppiä ensimmäiseen ultraan, alkuraskaus tosiaan on se kaikista jännittävin vaihe, ainakin itselläni kun kokoajan sai jännittää että onko sittenkään kaikki hyvin... Tosin ei sitä varmaan tossa vaiheessa uutta raskautta kerkiä niin paljoa ajattelemaan kun on tämmönen pikku...
  15. LiLy_

    Oma syntymäpainosi ja vauvasi paino?

    Minä rv 41+3, 3800g 51cm Poikani rv 40+4, 3396g 47cm :heart:
  16. LiLy_

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Täällä on aina niin paljon tekstiä tullu jo muutamassa päivässä, ollaanpas me marraskuiset tosi aktiivisia, verrattuna noihin muihin vauvaketjuihin. :) Ihania uutisia Tirppana! :heart::flower: Paljon onnea, ja jaksamisia. :) Poikahan on meijän esikoinen, ja mä olen ollut synnytyksen...
  17. LiLy_

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Onpas tänne tullut taas tekstiä. Itse ei oo tullut kirjoteltua vähään aikan mitään joten tässä tulee kuulumisia Rokotetutkimukseen meijän oli tarkoitus osallistua, rokotetutkimusklinikalla lääkärintarkastuksessa kuitenkin selvisi että pojalla on mahdollisesti nivustyrä. Vauvavakuutus on...
  18. LiLy_

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    pitkästä aikaan kuulumisia ajattelin tulla päivittelemään. Meillä sujuu arki pojan kanssa ihan hyvin, viikko sitten oli ristiäiset ja nyt on nimikin pojalla. Millonkohan sitä osaa ruveta kutsua sillä oikealla nimellä? :D Meillä on välillä kans tota raivoomista pullolla, nälkä on mutta ei...
  19. LiLy_

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Pojan laitoin just nukkumaan parvekkeelle vaunujen kanssa, niin olis taas aikaa tänne päivitellä kuulumisia. Sain tutulta lainaksi paristoilla toimivan sitterin/keinun, ja siiis aivan mahtava juttu. Saa tehtyä ruokaa ja siivoilla rauhassa kun poika tyytyväisenä istuu keinussa, välillä saattaa...
  20. LiLy_

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Heipat :wave: Hetkeen ei taas oo tullut tänne kirjoteltua kuulumisia, joten nyt tulee; Yöt menee jokainen aika samalla kaavalla, poika saadaan unille viimeistään puolenyön aikaan, yöunille nukuttaminen on välillä aika haastavaa, kun poika tykkäis valvoa, ja helposti sitten tulee...

Yhteistyössä