Hakutulokset

  1. J

    Loimaalaisia?!

    Huomio kaikki Loimaalaiset :wave: Löytyiskö leikkikaveria just 5-vuotta täyttäneelle poitsulle? Leikkipuistoon, ulkoiluun ja muuhun mukavaan.. Kenties 25-vuotiaalle äiskällekkin löytyis samalla juoru seuraa leikkipuiston penkille :) Kirjotella sopii osoitteeseen jode83@luukku.com tai...
  2. J

    haluatko kirjoitella tunteitasi ja vaikka arkisia asioita...

    Laitoin s-postiin sulle osoitteeni!
  3. J

    Kirjeystäviä:)

    Laitoin yv:tä.. :wave:
  4. J

    Modet!! Saa poistaa, Kiitos!

    ajattelin nyt ensin kysäistä.. En viitsi "turhaan" kirjoittaa jos oot jo saanu läjäpäin postia ;) Olen 24-vuotias ja mulla on yli 4-vuotias poika. Ilmottele vaikka tänne jos haluat kirjoitella ni laitan sulle postia tuleen :wave:
  5. J

    Uusia kirjekavereita

    Mä laitoin sulle s-postia.. Kirjoittele mulle jos haluat :wave:
  6. J

    saako pussata ?

    Meillä 4 vee poika pussaa äitiä ja isää ja aina pitää mojauttaa suulle.. :heart: Ei ole ikinä pyyhkinyt pusuja pois!
  7. J

    Vinkkejä miten yövaipasta eroon/4.5 v

    Meillä poika 4v 1kk ja yövaippa kanssa käytössä. Poika ei itse haluaisi enään käyttää vaippaa kun sanoo että se on vauvojen. Otettiinkin nyt sitten yövaippa pois noin viikoksi ja jotkut yöt meni täysin kuivana, jonain öinä pissasi kerran housuun tai pottuun, mutta parina viimisenä yönä kun...
  8. J

    3-vuotias poika ja leikkii tosi vähän itsenäisesti

    Meillä ihan pian 4v täyttävä poika. Ei myöskään leiki eikä ole ikinä leikkinytkään, lelut ei voisi häntä vähempää kiinnosta, vaan ennemminkin kaikki muu tekeminen/touhuaminen. Kurjaa kun poika pitää vaan turhaa hössötystä eikä keskity mihinkään leikkiiin. Itsekin kyselin asiasta joskus...
  9. J

    Onko äitejä Oripää-Alastaro-Loimaa väliltä?

    Heissulivei :wave: Mullekkin saa kirjoitella! Olen itse 23v ja poika 3,5v. Asustellaan tässä ihan Loimaan nurkalla. postia voi laittaa osoitteeseen: jode83@luukku.com =)
  10. J

    Loimaalaisia äitejä

    Joo-o täällä olis yksi :wave: Olen 23-vuotias ja poju on 3-vuotta.
  11. J

    kirjeystäviä :)

    Heippa! Kirjeystäviä mäkin vailla :wave: Olen 23-vuotias kohta 3-vuotta täyttävän pojan äiti. Mies löytyy, koira ja kaksi kissaa. Jos haluat kirjoitella niin ilmottele mun sähköpostiin jode83@luukku.com Tsau :)
  12. J

    Forssalaisia?

    Täällä on 23-vee äiskä ja syksyllä 3-vuotta täyttävä poika Ypäjältä. Mistä päin sä mielikuvitukseton oot? Ootko Loimaan läheltä? Jos joku haluaa kirjotella niin mulle voi laittaa s-postia jode83@luukku.com
  13. J

    loimaa

    Heippa friends ja muutkin Loimaan seudulla asuvat :wave: Täällä olis 23 vuotias äiti ja syksyllä 3-vuotta täyttävä poika ja me ollaan myöskin kamuja vailla Loimaan seudulta. Perheeseen kuuluu myös iskä ja muutamia karvaturreja. Pistäkää ihmeessä postia tulemaan osoitteeseen...
  14. J

    Jes! Meillä päästiin VIHDOIN tutista eroon

    Onnittelut :flower: Mä en jaksa edes yrittää tutista luopumista syksyllä kolme vuotta täyttävän pojan kanssa :ashamed: No eiköhän mekin tässä jossakin vaiheessa..
  15. J

    ylivilkas?

    Meillä kanssa syksyllä 3-vuotta täyttävä poika ja varsinainen ikiliikkuja/duracellpupu. Se on niin rasittavaa kun missä ikinä lapsen kanssa liikkukin saa olla koko ajan ekstra "kärppänä". Ei tiedä mihin poika hävii tai mitä tekee kun selkääns kääntää. Pikkasen meillä on kyl siittä rauhoittunut...
  16. J

    Äiti seuraa Loimaan seudulta ja lähialueilta!!

    Heippa! Täällä olis 22v naimisissa oleva äiskä ja 2-vuotias pojan vesseli vailla uusia tuttavuuksia. Itse asumme Ypäjällä, mutta kaikki lähiseudun äiti-ihmiset olis tervetullutta seuraa :) Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen: jode83@luukku.com Tai sit ihan kirjeellä ossaan: Maria Kotiniemi...
  17. J

    Äitejä LOIMAAN seudulta?!

    Heippa! Hakusessa olis Loimaan ja lähiseudun äidit! Täällä olis 22v äiskä ja 2-vuotis pojan vesseli vailla seuraa. Jos joku löytyy niin ilmoitelkaa ihmeessä itsestänne :) Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen: jode83@luukku.com
  18. J

    Äitejä LOIMAAN seudulta?!

    Heippa! Hakusessa olis Loimaan ja lähiseudun äidit! Täällä olis 22v äiskä ja 2-vuotis pojan vesseli vailla seuraa. Jos joku löytyy niin ilmotelkaa ihmeessä itsestänne :) sähköpostia voi laittaa osoitteeseen: jode83@luukku.com
  19. J

    -83 syntyneitä äitejä ja heidän lapsia.

    juu ja pistäkää kaikki vaan rohkeesti et mistäpäin ootte =)
  20. J

    -83 syntyneitä äitejä ja heidän lapsia.

    Täällä olis -83 syntynyt äiskä Loimaan seudulta :) Perheeseen kuuluu 24v aviomies ja 2-vuotias pojan viikari. Päivät kuluu vielä kotosalla eli oon hoitovapaalla! Mulle saa laittaa sähköpostia ja varsinkin lähiseudun äidit :) ossa on jode83@luukku.com

Yhteistyössä