Hakutulokset

  1. Wicked Mary

    Se olis sitten perjantai illan musaketju...

    https://www.youtube.com/watch?v=R6GDdKrQ8EI Ja mittään rajoituksia ei ole, kaikki passaa, punkista humppaan ja kaikki siltä väliltä
  2. Wicked Mary

    Mites olis se perinteinen perjantain kuvaketju...

    Mä aloitan (mikäli muistan oikein miten Aijaa toimii, ei oo niin sanottua tällä iällä toi muistin pelaaminen) *tui tui Marilii, onko ollut ikävä *
  3. Wicked Mary

    Tulipas sitä tännekin vaihteeksi kurkattua...

    ... aika mitäänsanomaton meininki täällä nykyään. Moi kaikille niille jotka muistaa mut :) Ja pois taas...
  4. Wicked Mary

    Tää lähtis nyt...

    eli öitä ja unosia kaikille :) Ja kiitokset lauantain musaketjuun osallistujille :)
  5. Wicked Mary

    No kyllä tänä lauantaina ainakin yksi biisi postataan...

    ikäni puolesta kuulun jo muumioteekkiin (= muinaisjäänteiden disko) joten... Abba ja Gimme Gimme Gimme ....kohtahan se on keskiyö *toivorikkaana* http://www.youtube.com/watch?v=XEjLoHdbVeE
  6. Wicked Mary

    Jotain puuttuu...

    ...pidin vähän taukoa palstailussa ja nyt kun olen tänään tänne välillä kurkistellut, niin hiljentynyt on tämä palsta ja viikonlopun disco näyttää puuttuvan kokonaan :| Ennen oli erilaisia musaketjuja viikonloppuisin, mutta nyt ei ainuttakaan.
  7. Wicked Mary

    Moi pitkästä aikaa ! :)

    Mitäs tänne kuuluu ?
  8. Wicked Mary

    Tervehdys ! :)

    Mitäs tänne kuuluu :) Tulin kurkkaamaan vieläkö tämä palsta on voimissaan...ja näkyyhän tuo olevan :) Itselle ei mitään erikoista kuulu, paitsi että esikoinen on muuttanut omaan asuntoon ja taloon on tullut kissa. Viimeksi mainittu on jo 8 vuotias, ja edellisen omistajansa mielestä liian...
  9. Wicked Mary

    BÖÖÖÖÖÖÖ !!!

    Muumio menneisyyden hämäristä päätti tulla kurkkaamaan oikein kuvien kanssa...tuli yhtäkkiä sellainen huomionkipeyspuuska! Mutta eiköhän täällä nyt viime kuukausien aikana ole mennyt aika monta viikonlopun naamakuva-ketjua ilman mun kuvia... Itse olen uuteen tukkaani tyytyväinen, eli sehän...
  10. Wicked Mary

    Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille, niin mustille kuin harmaillekin ! :)

    http://youtu.be/9mXDKQVofRw
  11. Wicked Mary

    testi, onnistuuko kuvan laitto tänne

  12. Wicked Mary

    Isälle

    Ensimmäinen Isänpäivä ilman sinua isä. Viime maaliskuussa sinä lähdit, mutta vieläkin kysyn mielessäni " Miksi sinä lähdit isä ?" "Minne sinä lähdit isä ? " Ja yritän olla ajattelematta hautausmaata jossa nukut ikuista unta seuranasi pieni kissa patsas ( kissan toin ettei sinun tarvitsisi olla...
  13. Wicked Mary

    Tässä sitä vaan istuskellaan vaikka huomenna lento lähtee klo 8 !

    Aikainen lähtö tarkoittaa sitten aikaista ylösnousua eli viimeistään klo 5 aamulla... Pitäisi olla jo nukkumassa että ehtisi edes muutaman tunnin vetää sikeitä, mutta ei näy Nukku-Mattia missään...
  14. Wicked Mary

    no se uusi tukka...ei ihan sellainen kun piti mutta tykkään :)

    tässä lupaamani kuvat
  15. Wicked Mary

    no niin mielipiteitä ja ehdotuksia, sisältää kuvan

    Olen menossa huomenna uudistamaan tukkaani, ottamaan väriraitoja ja leikkauttamaan. En kuitenkaan halua lyhyttä enkä polkkatukkaa, vaikka se onkin "nuorekas" täti-ihmisellä. Otsiksen haluaisin mutta ei enää polkkaotsista koska tukkani ole tarpeeksi runsas siihen ja sellainen kerrostettu malli...
  16. Wicked Mary

    Jahas, en ollut kamalan kauaa pois ja jo tapahtui

    Eli eräs ketju on poistettu, mutta varmaankin ihan perustellusti
  17. Wicked Mary

    no se oli sitten 300 ekee kankkulan kaivoon, karvat lähti tänään

    Mutta toisaalta, nythän ainakin tiedän ettei hiustenpidennykset ole mun juttu, en vaan ikinä tuntenut itseäni kotoiseksi niiden kanssa, ensin leikkasin joku 15 senttiä, ehkä 20 pois ja tänään tuli sitten mitta täyteen. Kyllästyin vaan, etenkin se ainainen letille laittaminen yöksi oli ihan...
  18. Wicked Mary

    kerjätään nyt verta nenästä ( ja huomiota), arvaatkaa pituus ja paino, sis kuva

    :D Parempaa kuvaa ei ole kun välttelen kuvia jossa koko ruho näkyy, ja tämä on rajattu koska kuvassa on myös toinen henkilö joka ei halua kasvojaan tälle palstalle
  19. Wicked Mary

    No nyt se alkaa matkakuumetta pukkaamaan...

    ...huomenna iltapäivällä olis lähtö muille maille vierahille viikoksi ja nyt alkoi hetki sitten jännittämään. Ja sekin mietityttää kuinka mä voin olla ilman palstaa, kokonaista 8 päivää, ikävähän mun tulee :'( ;)
  20. Wicked Mary

    näköjään otsikkoa ei voi muokata, mutta...

    ...tässä toinen kuva, otinpa sakset käteen ja leikkasin itse sen kohdan joka mua hiukan häiritsi... nyt on kyllä parempi

Yhteistyössä