Hakutulokset

  1. jjuuli

    Keinot loppu vaikean vauvan kanssa?

    Onko muilla allergikoilla ollut suvussa/vanhemmilla allergiaa? Meillä ei ole kummallakaan. En missään nimessä poissulje allergia-vaihtoehtoa, mutta tosiaan testeissä käyty eikä mistään tullut positiivista, joten miten tästä sitten tutkisi lisää?
  2. jjuuli

    Keinot loppu vaikean vauvan kanssa?

    Kävelytuoli on ja siinä tosiaan viihtyy pari sekuntia kauemmin kuin lattialla. Ja myös kääntymistä on treenattu, mutta ei poju osaa siltikään tehdä sitä itse, ryömimisharjoittelu on nyt se pop juttu.
  3. jjuuli

    Keinot loppu vaikean vauvan kanssa?

    Korvikkeistakin kokeiltiin kaikki mitä kaupasta löytyi; Nan, Tutteli ja käyttöön jäi sitten Semper. Eroja en huomannut. Kuten jo mainitsin, mä olen itse nukkunut ekan kokonaisen yöni 2vkoa vajaa 1-vuotiaana, et sinänsä pojallakin vielä aikaa ottaa äiskä kiinni.. Ja miehen suvussa...
  4. jjuuli

    Keinot loppu vaikean vauvan kanssa?

    Ja vielä vyöhyketerapiasta; eli siellä on käyty ja vyöhyketerapeutti joka kerta yritti painella juurikin vatsan kohtia ja jopa mahaläpän pisteitä ja väitti ainakin, että ne tuntuvat normaaleilta eivätkä mitenkään aroilta tms.
  5. jjuuli

    Keinot loppu vaikean vauvan kanssa?

    Miten noiden allergioiden kanssa on, kun jos kyseessä olisi joku muu kuin maito niin miten se olisi voinut allergisoida 2vko:n iästä tähän päivään asti tauotta kun imettämisen lopetin n. 1kk jälkeen ja kiinteitä alettiin syömään vasta 3kk iässä, eihän olisi voinut saada ruoka-aineita...
  6. jjuuli

    Keinot loppu vaikean vauvan kanssa?

    Ainiin ja allergiat testattiin ihan allergiatesteillä lastenpolilla, testattiin ruoka-aineet ja meidät lemmikitkin.
  7. jjuuli

    Keinot loppu vaikean vauvan kanssa?

    Kiitos vastauksista :) Unohdin mainita, että myös ihan asiansa osaavalla vyöhyketerapeutilla käytiin kun poika oli n. 3kk, ei auttanut. Myöskin Gaviscon lääkitystä on kokeiltu, ei auttanut.. Ja siis nyt on päästy ihan lasten erikoislääkärille asti asian kanssa, ei tarvitse enää minkään...
  8. jjuuli

    Keinot loppu vaikean vauvan kanssa?

    Joku on saattanut tarinaamme ehkä blogistani seurata joskus, mutta kerrataanpa tilannetta niille, jotka eivät tapausta tunne.. Eli täällä taisteltu itkuisuuden, levottomuuden ja nukkumattomuuden kanssa kohta puoli vuotta. Poika aloitti kun oli n. 2-3 viikkoa vanha ja loppua ei näy vielä puolen...
  9. jjuuli

    Taas on yksi teiniäiti eronnut miehestään..

    Hohhoijaa, näitä Mitäs nyt -palstan (nuorten äitien) blogeihin kohdistuvia keskusteluja on kyllä aina yhtä hauska lukea. Myös omaa blogiani on täällä "viisaampien" kynsissä ruodittu ja sanon heti aloitusviestissä keskustelun kohteeksi joutuneelle Idalle, että toisesta korvasta sisään ja toisesta...
  10. jjuuli

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Heeii, miten tiedän vauvat syö? Meidän kuusiviikkoinen söisi 1,5-2h välein 150ml, joskus useamminkin ja harvoin pidemmällä välillä.. Koko ajan nälkä, sitten ahmii, puklaa ja masu kipristää. Eilen aloitettiin vellikokeilu (juu tiedetään kyllä yleinen mielipide asiasta), kun ei meinaa itse enää...
  11. jjuuli

    The mama's diary blogin kirjoittaja!

    Täällä ollaan, jos vaikka rekisteröidyt tänne kaksplussaan ensin ja laitat yksityisviestiä mulle? Kun en mielellään sähköpostiosoitettani jakaisi tuikituntemattomille kun siinä on etu- ja sukunimeni kuitenkin, yritän pitää edes jotain salassa.. :)
  12. jjuuli

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Onpas täällä taas tullut tekstiä.. Muistan, että jokunen kommentti oli koskien blogiani ja masuvaivoja, luettu siis on, mutten millään enää muista ketä kirjoitti mitäkin :D Onnea kovasti vauvautuneille :heart: Täällä ei mitään ihmeellistä, vauva-arki jatkuu ja äitiä väsyttää. Onneksi on...
  13. jjuuli

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Eipä mullakaan muuta päiviteltävää, kuin että vauva-arki jatkuu todennäköisestä refluksista huolimatta. Öitä valvotaan, puklua pyyhitään, mutta poju on silti vallan ihana pakkaus :heart: Välillä jaksaa paremmin ja välillä sitten väsyttää. Mutta eikös hän olekin suloinen pikkuherra? Tänään...
  14. jjuuli

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Täällä vauva-arki rullaa normaalisti. En tiedä kumpi on hassumpaa: se, että meidän laskettu aika on ylihuomenna vai se, että poju on sitä seuraavana päivänä jo kuukauden vanha :D Itse asiassa mun piti vaan tulla kommentoimaan tota ruokalappuasiaa, meinaan täällä ainakin kankaisista...
  15. jjuuli

    Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

    Tästä syntyi siis tosiaan poika 15.12. viikoilla 36+1, kuten kaikki arvasivatkin :D
  16. jjuuli

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Täällä vaavilla ikää jo 3 viikkoa, iiks! Tosin laskettuun aikaan vielä 6 päivää :D Mutta kuitenkin, kyllä aika menee nopeaan, liian nopeaan.. Äiskä ollut vähän väsynyt tänään ja iskä sitten joutunut siitä kärsimään.. Toivottavasti ensi yönä sais nukkua kunnolla, kun pitäis jaksaa...
  17. jjuuli

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Pikapäivitys: täällä pojulla oli eilen neuvolassa painoa jo 2580g, pituutta 48cm ja pipo 34cm. Pikkunen keskittyy siis painon kasvatukseen, kuten tässä tilanteessa pitääkin, viikossa oli tullut painoa 160g. Kovasti terkka kehui jälleen jänteväksi ja tyytyväiseksi pikkuista poikaamme :heart...
  18. jjuuli

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Tatomiralle onnittelut, toivottavasti saat vaavin pian syliisi :heart: Täällä käyty neuvolassa tänään, kotona ollaan siis oltu nyt 1vko ja 1pvä ja sinä aikana paino noussut 2165g:sta 2420g:aan, turhaan olen siis huolehtinut pienen syömisistä :) Kakkapyykkiä täällä riittää vaikka muille jakaa...
  19. jjuuli

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Heeii naiset, voin kertoa ettei se jo saatu nyyttikään taannut jouluiloa.. Meinaan mulla yltyi tuo tissitulehdus sitte semmosiin lukemiin, että kuumetta oli 39 astetta buranan jälkeen ja ei ollut kaukana tyyliin näkyjen näkemiset, niin sekaisin, väsynyt ja kipeä olin. Ja kappas koko homma osui...
  20. jjuuli

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Hyvää aatonaattoa kaikille :heart: Täällä aamu aloitettiin toteamalla, että mulla on nyt sitten rintatulehdus. Hohhoijjaa, ihan kun noiden rintojen ja syöttämisten kanssa ei olisi ollut jo tarpeeksi ongelmia.. Pirun kipeänä siis oli toinen rinta ja kuumekin nousi, lääkäriin mua ei vielä...

Yhteistyössä