Hakutulokset

  1. M

    Nuorten äitien blogeja

    Anonyymin elämä
  2. M

    Nuoren äidin blogi

    Anonyymin elämä
  3. M

    Linkkailka PALJON blogejanne!!

    Anonyymin elämä
  4. M

    Linkitä blogisi!

    Anonyymin elämä
  5. M

    Linkitä blogisi!

    Anonyymin elämä Arkana anonyymina kerron elämästäni pieniä palasia, hetkiä, asioista jotka herättävät ajatuksia ja jotka kiinnostavat. Jutuissa mukana taatusti "mieheni", lapseni tyttö 11/11 sekä poika 08/13, tietysti minä myös, nuoriäiti (-94). Tervetuloa seuraamaan tekstipainotteista...
  6. M

    Nuorten äitien blogeja

    Anonyymin elämä Arkana anonyymina kerron elämästäni pieniä palasia, hetkiä, asioista jotka herättävät ajatuksia ja jotka kiinnostavat. Jutuissa mukana taatusti "mieheni", lapseni tyttö 11/11 sekä poika 08/13, tietysti minä myös, nuoriäiti (-94). Tervetuloa seuraamaan tekstipainotteista...
  7. M

    Toinen nimi Vilmalle?

    Vilma Serafiina
  8. M

    Kaikille äideille joilla on VELI

    1. Kyllä on. 2. Jäin ainakin uusista tavaroista paitsi. Olin toisiksi nuorin, ainut tyttö ja kuljin veljien vanhoissa vaatteissa, luistimet, sukset, pyörät olivat kaikki veljien vanhoja. Koska veljet tulivat toimeen keskenään paremmin, olin minä aina syypää kaikkeen, jos jotain oli mennyt...
  9. M

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Miten siihen fb:n ryhmään oikeen pääsee? Mä en ainakaan saanu sitä sivua näkyville tuon linkin avulla.. :o
  10. M

    Mitä isä ja äiti tekevät?

    Hyvä sinä.
  11. M

    Öö, olen kuulemma ilonpilaaja kun en anna lapseni puhaltaa kynttilöitä kakusta!

    me oltiin myös 4-vuotiaan syntymäpäivillä ja pojalle laitettiin omaan palaseen kynttilät josta ne puhalti ja kaikki oli varsin tyytyväisiä. Ei se mun mielestä ketään tapa jos ne kynttilät omasta palasesta puhaltaa..
  12. M

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Niinjoo, tietysti.. Meilläkin oli muuten sama homma, ja tuli tosi herkästi jos vähänkään join limsaa, niin tytöllä ilmavaivoja, empä vaan sillon heti tajunnu... :DD Niin, toki oma ruoka valio imettävällä vaikuttaa...hyvä minä. :D Eikä se auta vaikka laittas mitä ja mihin vaan, kun sä oot...
  13. M

    Virpominen - näin lapsen näkökulmasta ja vähän vanhemmankin :)

    Me ei olla varauduttu milläänlailla virpojiin, kun ei ole parina edellisenäkään vuona käynyt, onneksi oli herkkuja kaapissa, kun iloiseksi yllätykseksi kävi virpojia! Muistan omasta lapsuudesta, kun pitkän aikaa odotti, että pääsee pajunkissoja keräämään, koristelemaan ja sitten virpomaan...
  14. M

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Niin ja nenne89, meillä kakattiin kerta / kaks viikkoon, kunnes alotettiin kiinteät.. :DD Mutta ei meillä hirveästi mahavaivoja ollu, paitsi parin ekan viikon aikana ja siitä asti annoin cuplatonia 2kk ikään asti, paitsi en enää niin usein, että varmuuden vuoks pari kolme kertaa päivässä.. :D
  15. M

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    ringaa, jos ilmavaivoja niin kokeile piää tasasella alustalla vasemmalla kyljellä ja heijaa, tai anna aina välillä ilmakylpyjä.. :) Toivotaan ettei ollu kuitenkaan mitään koliikki-itkua.. :s Anna sen äijän touhuta mitä touhuaa, yritä olla vaivaamatta sillä päätäs vaikkei varmastikkaan helppoa...
  16. M

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Kyllä se vauvan unirytmi kerkiää vielä moneen kertaan vaihtua, ja niitä kausittaisia valvomisia ja nukkumisia tulee.. :)) Ootteko te ringaa nyt ollu sun lapsenisän kanssa missään tekemisissä? Onko se edes vaivautu kattomaan koko lasta? Vaikka toisaalta, en ihmettelis, vaikket sitä edes...
  17. M

    Äitejä Tampereen seudulta!? :)

    Mulle on edelleen vähän epäselvää, että miten siihen ryhmään nyt sitten pääsee, tai sellasen edes löytää?? :D Olisin myös innokas liittymään! :)
  18. M

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Imetyksessä kannattaa tehdä justiin niinkun parhaalta tuntuu, vaikka niitä kysymyksiä "imetätkö, miks et" kuulet ihan joka nurkalta, joka on väliin turhauttavaa ja masentavaa.. Meillä oli hirveät huutokonsertit kun alotettiin d-tipat, vaihdettiin puolen viikon jälkeen toisiin, niin oltiin...
  19. M

    miten saadaan vuokra asunto kun toisen luottotiedot menneet?

    Kyllä niitä asuntoja silti saa, vaikkei olisi luottotietojakaan. Joiltakin yksityisiltäkin saa ja olethan sinä, jolla on luottotiedot kunnossa. Ei muutakun hakuun vaan ja rehellisesti kertoa, että toisen luottotiedot eivät ole kunnossa.
  20. M

    Miten saada 17-vuotiaan tyttären tupakointi loppumaan !

    Uskoisin, ettet pysty tehdä mitään. Jos tyttö haluaa polttaa, niin se polttaa silti, vaikka veisit siltä rahat ja muut. Pummaa sitten vaikka kavereilta.. Ja se on kuitenkin jo 17, joten pian pystyy ostamaan tupakkinsa laillisestikkin jo itse.. Koulussa on hyvät valistukset tupakoinnista ja...

Yhteistyössä