Hakutulokset

  1. M

    Kaivataan kipeästi tietokone neron apua!

    Mulla on tietokoneessa windowsin käyttöjärjestelmä ja koneessa oli jo valmiina quick start (lenovon kone kyseessä), nyt windows ei käynisty ollenkaan, quick start kylläkin, mutta en saa sieltä siirrettyä kuvia muistitikulle ollenkaan...kaiken olen kokeillut, mutta ei vaan onnistu! Osaako joku...
  2. M

    Palstalääkärit apuja!

    Heräsin yöllä yskimiseen, tuntu että pitää oksentaa ja olo oli hutera. Aikani yskin ja sain sen loppumaan, mutta oli vaan jotenkin sellasta kakomista. Mittasin itseltäni lämmön ja mittari näytti 34,6, eli alilämpöä. Mistä tämä johtuu ja liittyykö jotenkin tähän raskauteen? Kannattaisiko soittaa...
  3. M

    Raskaus + risiiniöljy

    Viikoja nyt 40+4 ja olisin täysin valmis synnyttämään! Mies lähti juuri hakemaan kaupasta risiiniöljyä ja sitä meinaan ensiksi kokeilla. Vauvan painoarvio oli rv 40+ 4500g, ja kasvu saisi kyllä nyt riittää ja vauva maailmaan, vaikka voihan se olla, ettei painoarvio kovin tarkka ole...
  4. M

    Vaatemyyjää? Vaatteiden palautuksesta..

    Kysyisin ihan vaan, kun ostin tänään Lindexistä rintaliivit, tulin kotiin, otin laput pois ja sitten vasta aloin sovittamaan niitä ja ei ne nyt olekkaan hyvät. Kuitissa lukee, että 14pvä;n palautusoikeus, joka ei koske alushousuja ja bikineitä...mutta saanko rahani takaisin kuittia vastaan...
  5. M

    Jaan "mielenkiintoisen" aamun kanssanne! (TURHA)

    Mies heräsi aamulla n. klo 6, keitti kahvia, kävi parvekkeella, meni suihkuun, kävi parvekkeella, istui tietokoneella yms tällaista normaalia mitä yleinsä tekee kun herää. Itse nukuin vielä, kunnes klo 8 soi ovikello johon heräsin. Mies meni avaamaan ja naapurimme huutaa, että nyt loppuu se...
  6. M

    Anoppini....vastaan minä.

    Olen tässä viimepäivinä naureskellut enemmän tai vähemmän, samalla miettien, että pitäisiköhän kuitenkin ennemmin itkeä. Kyse on anopistani jonka olen tuntenut n. 5 vuotta. Olemme aina tulleet erittäin hyvin toimeen, olemme soitelleet lähes päivittäin, vähintään viikottain ja puhuneet asioista...
  7. M

    Hyviä reseptivinkkejä!

    Mieluiten mahollisimman yksinkertainen ja nopea! Kauheasti tekee mieli leipoa jotain hyvää, muffinsseja meinasin tehdä, mutta huomasin, ettei ole vuokia..
  8. M

    Ensi- ja turvakodeista!

    Onko kenelläkään kokemuksia ensi- ja turvakoti olemisesta? Minkälainen maku jäi, kun lähdit/pääsit pois? Syytä miksi olet joskus sellaiseen mennyt, päätynyt, ei tarvitse kertoa, jos et halua. Etsin mielenkiinnosta tietoa netistä, mutta vastaukseksi en saanut muutakun ensi- ja turvakotien...
  9. M

    Tietääkö joku kuinka bruttotulot kirjoitetaan numeerisessa muodossa?

    Siinä se tuli. Netistä en löydä minkäänlaista vastausta!
  10. M

    Kuinka monelle on käynyt?....

    ...niiin, että kätilöt on veikannut tyttöä, silti syntyessään ollut poika?
  11. M

    Ilmaista netissä?????

    Tietääkö kukaan sivua, josta saa katsottua elokuvia ilmaiseksi netissä, myös hiukan uudempia?
  12. M

    Raskaus & hormoonit

    l
  13. M

    Syys-loka-marraskuussa synnyttävät, kokoonnutaan tänne!

    Loppuvuodesta synnyttävät, juuri plussanneet, kokoonnutaan tänne, jaetaan tuntemukset, ajatukset, kysymykset, kaikki mitä mieleen juolahtaa ! =)
  14. M

    Huomasitteko / tunsitteko ?

    Te jotka olette useamman pienokaisen tähän maailmaan saattanut, huomasitteko odotusaikana jotain eroa tytön ja pojan välillä? Entä muut, tuntuko itsestä, että nyt tulee tyttö ja näin kävi? =)
  15. M

    Nuori ja kantaa ottava!

    Olen siis 16vuotias, marraskuussa 17. Nyt odotellaan, että testi näyttäisi plussa, oireita muutamia ja kk viikon myöhässä. Lueskelin aijempaa ketjua, jossa nuori odottaja ja välillä tuntu, että mikä ihmisiä vaivaa? Kuka on kellekkin sanomaan, minkälainen äiti minkäkin ikäinen on ja mikä on...
  16. M

    Nuori ja kantaa ottava!

    Olen siis 16vuotias, marraskuussa 17. Nyt odotellaan, että testi näyttäisi plussa, oireita muutamia ja kk viikon myöhässä. Lueskelin aijempaa ketjua, jossa nuori odottaja ja välillä tuntu, että mikä ihmisiä vaivaa? Kuka on kellekkin sanomaan, minkälainen äiti minkäkin ikäinen on ja mikä on...

Yhteistyössä