Hakutulokset

  1. LuvLucy

    Väsynyt äiti tilittää - lapset 2 ja 4 ja keinot loppu

    Keltakukka, ei muuta kuin vaan johdonmukaisuutta. Nuo tenavat osaavat hyvinkin testata, että kuinka kauan isä tai äiti jaksaa, lopettaako jossakin vaiheessa ja antaa asian olla. Me ollaan miehen kanssa aina oltu johdonmukaisia ja pidetty kiinni kurista. 3-vuotiasta tarvitsee enää harvoin...
  2. LuvLucy

    tajuatko, miten paljon facebook tykkäämisesi kertovat sinusta?!

    Mulla vaa puolet. :D Sithän se näyttää ne mistä tykkäämis vaihtoehdoist katto, et minkälainen olet ja en tiedä minkä mukaan ne menee, mut joo hölmöö yleistämistä että jos tykkäät x niin olet automaattisesti vaikka aktiivinen. Pieleen meni. :P
  3. LuvLucy

    tajuatko, miten paljon facebook tykkäämisesi kertovat sinusta?!

    Siis kuulemma on isompi, toi vaa tollane mini versio siitä. Iltalehdessähän siitä oli juttuu, et niil on joku kunnon juttu, mut se ei sit nähtävästi oo ilmane, kerta puhuttii vaa tosta suppeammasta vaihtoehdosta.
  4. LuvLucy

    Voitte tästä ajatella, mitä lastenhoitajat ajattelevat niistä, jotka tuovat esikoisen hoitoon....

    Jaa en tiedä, ehkä vanhemmat haluavat vähän levähtää? Itse kun olin päiväkodissa harjoittelussa niin siellä oli kaksi äitiä, jotka toivat n. 4-vuotiaan lapsensa juuri 4h/pv hoitoon ja olivat itse kotona 1-vuotiaan kanssa. Eri asia, jos on 8h, mutta 4h minun mielestä on ainakin ok.
  5. LuvLucy

    tajuatko, miten paljon facebook tykkäämisesi kertovat sinusta?!

    Siin viel se linkki siihen. Mulla ei tosiaankaan pitäny se paljoo paikkansa... YouAreWhatYouLike
  6. LuvLucy

    tajuatko, miten paljon facebook tykkäämisesi kertovat sinusta?!

    Ootteks te tehny sen testin, et mitä tykkäämiset kertovat sinusta? Mä tein sen ja n. 40-50% vastauksista eivät todellakaan kuvastaneet minua... Osa kuvasti jotenkin, osa oli aivan tarkkoja, mutta suurin osa oli ny ihan päin mäntyä suoraan sanotusti. :D
  7. LuvLucy

    Olen ollut vain yhden miehen kanssa sängyssä

    Minä taas olen ollut kokeilunhaluinen aina. Miehellä on kokemusta muista naisista, en ole hänen ensimmäisensä, mutta se olen minä joka ehdottaa että kokeillaanpas tätä ja tota ja vielä hei sitäkin asentoa! Olen todella kokeilunhaluinen, ihan luonnostani - siihen en tarvitse muita miehiä, jotta...
  8. LuvLucy

    Olen ollut vain yhden miehen kanssa sängyssä

    No tämä ei kyllä liity siihen mitenkään, että onko ollut yhden vaiko kymmenen kanssa, että uskaltaako olla kokeilunhaluinen sängyssä... Luonteesta kiinni, ei muusta. :)
  9. LuvLucy

    Olen ollut vain yhden miehen kanssa sängyssä

    Esimerkkinä sanoin. Ei kannata ottaa niin tosissaan. :D Sinua ei harmita, minua harmittaisi. Samalla tavalla jotkut tykkää anaalista, toiset ei. :D
  10. LuvLucy

    Olen ollut vain yhden miehen kanssa sängyssä

    Minuakaan ei todellakaan harmita.. Ei vain kiinnostanu silloin eikä kiinnosta nykyäänkään saada eri miehistä kokemusta... Säästin neitsyyteni sille oikealle ja vielä toistaiseksi yhdessä ollaan eikä ole vielä näkynyt minkäänlaisia merkkejä, että ero olisi tulossa. :) Enemmän minua harmittaisi...
  11. LuvLucy

    Siis ihan oikeasti, miten näin sekopäät tekee lapsia?

    Kommentoikaa vielä tähänkin, miten tässäkään ei ole mitään väärää. :D
  12. LuvLucy

    Siis ihan oikeasti, miten näin sekopäät tekee lapsia?

    En jaksa sinulle Vieras vääntää enää rautalangasta. Jos et itse osaa aivojasi käyttää niin anti olla. Olen jo ihan tarpeeksi selittänyt kantani. En kuulu niihin äiteihin, jotka kieltää kaiken, sen vielä selvennän. Pihalla, koulussa jne saa juosta, mutta ei kaupan sisällä, ettei törmää toisen...
  13. LuvLucy

    Siis ihan oikeasti, miten näin sekopäät tekee lapsia?

    Siis ihan oikeasti onko VÄHÄN ERI ASIA vain KATSOA kuin LEIKKIÄ leluilla!!! Nimenomaan saa katsoa, eihän sitä olekkaan kukaan kieltänyt vaan ei saa leikkiä niillä leluilla!!! Ei oteta hyllystä pehmoleluja ja leikitä niillä likaisella lattialla (ellet sitten osta tuotetta lapsellesi) tai oteta...
  14. LuvLucy

    Kasvattajakoulutus,koirat

    Arvaa muistanko, en. :D Mutta jos kuuntelet kurssilla korva tarkkana niin pääset läpi helposti. Ei ole kovin vaikeita kysymyksiä.
  15. LuvLucy

    Siis ihan oikeasti, miten näin sekopäät tekee lapsia?

    Et nähtävästi lukenut, kun kerroin jo: vaatteita. En niitä erikseen kanneskele vaan kärryihin ne pistän, tosin siihen pieneen osaan, jossa harvemmin lapsia näkyy. Ja voit mennä kysymään infosta MIKSI se on kiellettyä hygienia syistä. Eikä lapsesi kinastelisi sinun kanssa juoksemisesta, jos...
  16. LuvLucy

    Siis ihan oikeasti, miten näin sekopäät tekee lapsia?

    Nyt on kyllä pakko kysyä, että kuka täällä edes väitti, että vain köyhien lapset eivät osaa käyttäytyä? Minun mielestä näitten rikkaitten lapset ovat yleensä enemmän huonompi tapaisia, kuin köyhien. Ympärimaailman. Mutta molemmista niitä löytyy, ei se raha tee vanhemmasta parempaa / huonompaa...
  17. LuvLucy

    Siis ihan oikeasti, miten näin sekopäät tekee lapsia?

    Kuten tässä on jo sanottu moneen otteeseen, eivät välttämättä kestä lapsen painoa ja toinen juttu on se, että monet heistä ovat muitten asiakkaitten tiellä.
  18. LuvLucy

    Siis ihan oikeasti, miten näin sekopäät tekee lapsia?

    Hyvää tekstiä, kiitos tästä. :) Näitä "minä minä minä" ihmisiä on kyllä aivan liikaa maailmassa. Ei niitä sääntöjä tosiaan muuten vain ole, aina on jokin pointti takana. Mutta ei kerro kyllä hyvää esimerkkiä lapsille, jos vanhemmat opettavat että "ei tota sääntöä tarvitse noudattaa", mutta...
  19. LuvLucy

    Siis ihan oikeasti, miten näin sekopäät tekee lapsia?

    Laiskuudesta, ei mistään muusta. Olen nähnyt kerran jopa 7-8-vuotiaan ostoskärryissä...
  20. LuvLucy

    Siis ihan oikeasti, miten näin sekopäät tekee lapsia?

    Ei ainakaan meillä. Vain autossa ja sisällä kotona, mutta ei ulkona lian seassa...

Yhteistyössä