Hakutulokset

  1. S

    Vuorotyö ja pienet lapset

    Täällä vanhustyötä tekevä sh, jolla 2 alle kouluikäistä ja yksi alakoululainen. Olen tehnyt sekä vuoro- että päivätyötä hoitoalalla. Molemmissa on puolensa. Vuorotyössä ollessa on usein viikolla vapaata.Silloin olen joskus vienyt lapset hoitoon, vaikka olen yksin kotona. Saan tehdä omia juttuja...
  2. S

    hei

    Olen täysin samaa mieltä HassuKarhun kanssa. :) Rakennusaika on rankkaa,ei sitä voi kieltää.Mulla oli 3-vuorotyö,kodin ja lastenhoito (koululainen ja 2 alle kouluikäistä).Mies teki illat pitkät taloa ja lapset oli siellä mukana,jos mulla oli iltavuoro tai viikonloppu töitä.Itse olin talolla...
  3. S

    Rovaniemen äidit

    Kiitos revontuli =) Onnellista odotusaikaa sinulle :)
  4. S

    Rovaniemen äidit

    Kiitos FW =)
  5. S

    Rovaniemen äidit

    Meillä tämä vuoden alku on ollut erilainen.Surua perhepiirissä,menetimme isopapan äkillisesti :'( Ihanaa kuitenkin,kun kevätaurinko paistaa ja päivä on pidentynyt selvästi =)
  6. S

    Murtsikkaa

    Minä olen murtomaahiihdon ystävä,lapsesta asti ollut.Ala-asteikäisenä pärjäsin hiihtokilpailuissakin hyvin.Karhu-suksilla lykittiin ja ne oli minusta parhaat sukset. Nykyään hiihdän omaksi iloksi ja kunnon ylläpitämiseksi,hiki on saatava pintaan!Kilometrejä on tullut kivasti tälle...
  7. S

    Molluskat?

    Lisään vielä..googletin molluskoista faktaa;niitä voi nyppiä molluskapinseteillä tai hoitaa jäädyttämällä tai antaa vain olla ja parantua itsestään..että näin!
  8. S

    Molluskat?

    No jopas..meillä ei kyllä tullut mitään tulehduksia =) Eikä ole ollut molluskoita enää sen jälkeen.Tämä toimi meillä,jokainen saa hoitaa vaivansa tavallaan,vai mitä jaahassu? :)
  9. S

    Molluskat?

    Pojallamme oli molluskoita reilun parin vuoden ajan.KOkeiltiin osterivinokaskapseleita,ne auttoivat hitaasti.Lopullisesti molluskoista päästiin eroon siten,että aina saunan jälkeen rapsuteltiin varovasti niitä irti.Luin aikanaan jostain,että noin niitä voi poistaa pysyvästi.Enää ei molluskat...
  10. S

    Gallup: Lainan määrä ja nettotulot

    NOsto :attn:
  11. S

    Etsitään kadonneita ystäviä

    Minulla on eräs ystävä hukassa.Kuulin hänestä viimeksi, kun olin synnyttänyt tyttäreni.Ystäväni sattui soittamaan mulle,kun olin kotiutunut nyyttini kanssa sairaalasta.Hänellä ei ollut aavistustakaan,että olin ylipäätään edes odottanut vauvaa.Ystävätär oli viimeksi puhelimessa puhuessammme...
  12. S

    HYVÄÄ JOULUA!

    Hyvää joulua Lapista :saint: :xmas:
  13. S

    Joko ikkunassasi loistaa..?

    Nyt on keittiönikkunassakin jouluvalo.Tein erilaisia joulusommitelmia tyttären tekemistä joulukoristeista..on tonttu- ja enkeliaiheista.Ne on laitettu yhdelle seinälle ja leivin uunin päälle.Ensi viikonloppuna kun siivotaan,tuodaan joulukuusi sisälle ja koristellaan se lasten kanssa. :xmas:
  14. S

    lasten joululahja -toiveet

    Meidän koululainen on tehnyt oman lahjatoive-kirjeensä.Luin sen,ja olin ylpeä tytöstäni.Kaikki toiveet olivat toteutettavissa ja lisäksi tarpeellisia tavaroita.Pikkupoikien toiveet ovat myös joulupukin tiedossa. :saint:
  15. S

    Testaa kuinka monta lahjaa saat!

    Testin mukaan yhdeksän lahjaa on tulossa. :D
  16. S

    Jouluvalmistelut

    Lahjat on ostettu,suurin osa paketoimatta vielä.Tänään petivaatteiden tuuletus ja lakanoiden vaihto.Makuuhuoneiden siivous on edessä.Mies on hakemassa joulukuusia poikien ja papan kanssa. :D :xmas:
  17. S

    Pikkujoulut kaikilla muilla paitsi minulla

    Perjantaina vietettiin epäviralliset pikkujoulut kahden entisen opiskelukaverini kanssa.Syötiin erittäin hyvää ruokaa ja rupateltiin monta tuntia.KOtiin lähdettiin jo klo 21.Ihana ilta :saint:
  18. S

    Kumman kaa?

    Kumpikin kiinnostaa yhtä vähän.. mutta arvalla Mato Valtonen.Rokkarilinjalla jatketaan;Ville Valo vai Jyrki69? :kieh:
  19. S

    Joko ikkunassasi loistaa..?

    Lastenhuoneiden ikkunoihin laitettiin uudet jouluvalot.Oikein kivalta näyttää.Vielä on kesken jouluvalojen laitto :xmas:
  20. S

    Entä hajuvedet?

    KÄytän päivällä melko mietoa tuoksua töissä, MEXX:n hajuvesi käytössä .Sain juuri uuden tuoksun mieheltäni,Bossin "Woman".Tosi kiva tuoksu sekin.Ostin itse viimeksi Ralph Laurenin Blue:n.Rakastan hajuvesiä =)

Yhteistyössä