Hakutulokset

  1. M

    Kun YH-äidin elämä alkaa, mistä aloittaa??

    Asioiden hoitamisellahan ei ole mikään kiire. Itselläni meni ensimmäiset pari viikkoa ihan pelkässä järkytyksessä, enkä saanut oikein mitään tehtyä. Mutta sen jälkeen olo on helpottanut pikku hiljaa. Jaksamista! Kyllä asiat järjestyvät. :)
  2. M

    Kun YH-äidin elämä alkaa, mistä aloittaa??

    Minäkin lähdin lapseni kanssa kotoa muutama kuukausi sitten. Olen hoitovapaalla. Minä sain ihan tavallisen vuokra-asunnon ilman mitään ongelmia. Pyydä vaikka vanhempiasi järkkäämään se itsellesi, jos et itse jaksa. Kelassa käy juttelemassa toimeentulosta. Saat ainakin korotetun lapsilisän...
  3. M

    Kerava ja lähialueet!

    Löytyisikö Keravalta tai lähistöltä toista fiksua ja kivaa, kolmekymppistä yh-äitiä? Olisi kiva tutustua. Minulla on reilun vuoden ikäinen lapsi.
  4. M

    Viikki/Latokartano

    Moi, Kaipailisimme tytön kanssa kahvi-, rupattelu- ja lenkkiseuraa täältä Viikin/Latokartanon alueelta tai lähistöltä. Tyttöni on 9kk ja itse olen 29v.
  5. M

    Uusia äitejä Helsingistä...

    Heippa, Odottelen esikoistamme, jonka pitäisi syntyä joskus huhtikuussa. Kaipailisin samassa elämäntilanteessa olevia tulevia äitejä ystäviksi. Olisi ihanaa ja kivaa, kun olisi joku, jonka kanssa viettää aikaa ja jakaa kuulumisia sitten, kun vauva on syntynyt ja mies on töissä päivisin...

Yhteistyössä