Hakutulokset

  1. N

    seksi

    Onko teidän seksihalut huonontuneet vauvan synnyttyä? minulla ainakin ovat. aivan kauheaa! mies haluasi, mutta kun ei vaan tee mieli. :confused::confused:
  2. N

    Onko joku menettänyt neitsyytensä yhden illan jutussa?

    kui idiootti ihminen voi olla. :DDDDDD ku sua kattoo ni tosi! :D motherfuckeeeeeeeeeeeeeeeeer
  3. N

    Meneekö sekaisin lastesi nimet????

    minulla menee aina! minulla on 7 lasta ja hyvä kun muistan heidän nimiään ! :D
  4. N

    Onko joku menettänyt neitsyytensä yhden illan jutussa?

    sinun raiskauksesi ei liity tähän ketjuun, niin kuin käyttäjä bjshjfs varmasti aikoisi sanoa?
  5. N

    Onko joku menettänyt neitsyytensä yhden illan jutussa?

    puhuinko äskön synnytyksestä? en. Luulisi edes jonkun ymmärtävän ongelmaani, mutta ei. Täälläkin saa vaan kuraa niskaan heti kun alkaa puhumaan.
  6. N

    Onko joku menettänyt neitsyytensä yhden illan jutussa?

    haista sinä vittu. minä olen menettänyt neitsyyteni yhden illa jutussa jos näin on parempi?! luuletko jotenkin oleva muita ihmisiä parempi? koska itse sitten synnytit ensimmäisen lapsesi 50 vuotiaana??
  7. N

    Onko joku menettänyt neitsyytensä yhden illan jutussa?

    minä. siitä hyvästä seurasi lapsi. Olen 16 vuotias ja juuri synnyttänyt. lapsi on siunaus, mutta olen hieman nuori. vai mitä mieltä olette?
  8. N

    Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

    menetin neitsyyteni 15 vuotiaana. käytimme ehkäisyä, kondomia. ja tässä sitä ollaan, yhden lapsen yksinhuoltaja äiti. olimme sopineet harrastavamme seksiä pojan syntymäpäivinä, olimme valmistautuneet ja poikakin oli kokenut ja en olisi uskonut että tälläistä vahinkoa olisi voinut tapahtua! emme...
  9. N

    TULKAA TÄNNE KAIKKI 16v

    moi! oon 16 vee, ja just synnyttänyt esikoiseni. terveen poika lapsen, Vertin.:) nyt pääsi käymään niin että lapsen isä ei halua ottaa osaa lapsen elämään. Haluaisin silti että lapsellani olisi isä. kunnon miehen malli! nyt olen ihastunut yhteen aivan suloiseen mieheen! mutta....hän on 14...

Yhteistyössä