Hakutulokset

  1. B

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Hei! Mä plussasin eilen ja laskettu näyttäisi olevan 14.6. FB-ryhmä kiinnostaa kovasti. :) Neljäs tulossa ja ikää mulla on 25 vuotta.
  2. B

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Hei! Toivottavasti mahtuu vielä mukaan, vaikka myöhässä olenkin liikkeellä! Fb-ryhmä kiinnostaa myös kovasti. :) viime raskaudessa en tällaisessa ryhmässä ollutkaan ja nyt olisi kiva odottaa teidän kanssa. Mulla on entuudestaan 2-vuotiaat kaksoset ja nyt (luojan kiitos) vain yksi matkassa...
  3. B

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Hei! Tänne aiemmin kirjoittelin odotusaikana. 7 viikkoa sitten syntyivät identtiset neidit kiireellisellä sektiolla viikolla 39+0 ja painoivat 3005 ja 3040 grammaa. Painoero tasoittui näköjään loppua kohti. Istukka oli valtava ja molemmat tytöt saivat 10 pistettä. Välillä sitä kiittää...
  4. B

    Hei, sori kun on kestänyt! Ootko facebookissa? Voidaan jubailla siellä paremmin. :) Mun nimi on...

    Hei, sori kun on kestänyt! Ootko facebookissa? Voidaan jubailla siellä paremmin. :) Mun nimi on Viivi Kinanen, sen kuin liität kaveriksi!
  5. B

    Kaksosten/kolmosten yh-äitejä ?

    Hei DiscoJoJo, viesti tuli ja vastailinkin sulle samantien! :)
  6. B

    Kaksosten/kolmosten yh-äitejä ?

    Soja, kiitti vinkistä! Monikkoperhe-yhdistykseen liityinkin vastikään, joten pitääpä ottaa yhteyttä! :) Jonkun vauvalehden toukokuun tai huhtikuun numerossa oli juttu kolmesta yh-äidistä, joilla kaikilla oli tuplat, mutta artikkeli oli tosi tynkä ja nämä äiditkin (ja lapset) vanhempia. Mutta oli...
  7. B

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Pinvi, syvät osanotot! Mikään ei ole kivuliaampaa kuin oman lapsen kuolema, sun tapauksessasi kahdesti kivuliaampaa. :'(
  8. B

    Kaksosten/kolmosten yh-äitejä ?

    Hei DiscoJoJo! Ihanaa, muitakin nuoria kaksosten yh-äitejä! Itse olen vm.89 ja odotan viikolla 35+2 identtisiä kaksostyttöjä. Lasten isä ei ollut valmis isäksi, joten yksin oon ollut alkuraskaudesta lähtien. Mä tuun saamaan ainakin kerran viikossa kaupungilta apua, kuulemma tarvittaessa...
  9. B

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Hei Pinvi! Näkyikö virtsarakko kyseisellä vauvalla? Oliko kokoeroa? Voimahaleja, koita kestää! Varmasti hirveä olo sulla. Laitapa tänne infoa heti kun saat tietää lisää! Mun vauvoilla todettiin yllättävän paljon painoeroa viime viikolla ja parin päivän päästä taas kontrolliultra. Eli...
  10. B

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Finapiksi, tosi hieno homma! Ihanaa, identtiset pojat :heart: Mä kävin eilen ultrassa (23+1) ja painoero kadonnut kokonaan! Molemmat tytöt 528 grammaa! Oon kyllä niin iloinen ja huojentunut. Eiköhän tämä hyvin mene loppuunkin asti. :)
  11. B

    Sisäelinten paikka raskauden edetessä

    Virtsarakko painuu kasaan, ruuansulatuselimistö siirtyy ylöspäin (esim. ohutsuoli) ja samalla mahalaukku joutuu pienempään tilaan. Keuhkot tosiaan menevät "läjään" hieman. Ylipäätänsä koko vatsakalvonontelo ja sen elimet ovat ylempänä. Kyllä raskaus vaikuttaa elimien sijaintiin paljonkin...
  12. B

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Jsl, onnea kaksosista! Mulla näkyi np-ultrassa rv 12+0, että yhteinen istukka siellä on. Ohut kalvo siis sikiöiden välissä että ainakin omissa vesipusseissa ovat, mutta tuo toinen ulompi kalvo (suonikalvo?) on yhteinen => yhteinen istukka. Ikävää jos yhtä pitkälle joudut odottamaan. Tsemppiä!
  13. B

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Hei finapiksi! Miten ultra meni? Kiva tietää että on muitakin, jotka murehtivat samoja asioita! Tai no, olisihan se kivempi jos tällaisia ei tarvitsisi kenenkään miettiä. Ainut positiivinen asia monokoriaalisessa raskaudessa on se, että identtiset on ainakin tulossa. Se tuo piristystä. :)...
  14. B

    YH/totaali yh Espoo

    Tosi ihana idea! Onko toiminta lähtenyt käyntiin? Mulla syntyy kaksostytöt kesän jälkeen ja Espoossa asunut koko ikäni. :)
  15. B

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Ajattelin nostaa tätä ketjua. Mulla todettiin monokoriaalinen raskaus heti alussa, onneksi eri sikiöpussit. Siitä lähtien ollut 2 viikon välein kontrolliultra ja nyt mennään viikolla 21+3 ja eilen tyttöjen painot oli 383g ja 363g. Lapsivettä molemmilla yhtä paljon ja virtsarakot näkyivät...
  16. B

    yksinodottajat

    Hei! Mä päätin sitten rekisteröityä tänne. Yksinodottaja minäkin (rv 14) ja ikää 21 vuotta. Mies poistui kuvioista aikalailla samantien saatuaan tietää raskaudestani aiheuttaen draamaa ja pahaa mieltä. En halua katkeroitua ja ymmärrän häntä oikein hyvin. Ei halunnut tätä eikä pystynyt itse...

Yhteistyössä